تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۰۶۳۸۳

رئیس دادگستری شهرستان لنده : ولنگاری در حوزه فضای مجازی باعث تغییر سبک زندگی شده است / جرائم اینستاگرامی فوراً رسیدگی می شوند

۱
۰
رئیس دادگستری شهرستان لنده : ولنگاری در حوزه فضای مجازی باعث تغییر سبک زندگی شده است / جرائم اینستاگرامی فوراً رسیدگی می شوند
کبنا ؛به گزارش کبنا از شهرستان لنده_عبدالله سعادتیان در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده، با اشاره به نقش و جایگاه فضای مجازی در زندگی حقیقی همه آحاد جامعه گفت: با گسترش تکنولوژی های پیشرفته در حوزه ارتباطات به تبع آسیب ها و چالش هایی نیز به همراه این پیشرفت برای آفراد جامعه نیز حادث خواهدشد.
وی افزود: ولنگاری امروز در حوزه فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ باعث شده است تا برخی از اقشار جامعه خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر بر برخی مباحث امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و آسیب های آن به خصوص تغییر سبک زندگی قرار گیرند. رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: مهمترین وظیفه دولت نظارت، بررسی محتوا است و دستگاه قضا در راستای اجرای قانون و عدالت اجتماعی وظیفه دارد تا با افراد هنجار شکن و کسانی که مخل امنیت روانی و فضای جامعه هستند برخورد قاطعی داشته باشد. وی تاکیدکرد: عدم آشنایی خانواده ها با مباحث فضای مجازی به خصوص سواد رسانه ای و عدم توانمندی و اشراف به این فضاها باعث شده است تا فرزندان این خانواده ها در دام شبکه های اجتماعی گرفتار و مرتکب بزه شوند.
سعادتیان اظهارکرد: برخی افراد سود جو با سوء استفاده از کسانی که تازه وارد فضای مجازی می شوند اقدام به انتشار فیلم، عکس و صوت آنان می نمایند که برابر قانون این اقدام جرم محسوب می شود و با متخلف و متخلفان برخورد قاطع خواهد کرد.وازکسانی که به هر نحو در دام افرادمتخلف گرفتارشدندخواست تا با مراجعه به دادگستری موضوع راپیگیری نمایند.
قاضی سعادتیان اظهارکرد: مدیریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین نیازهای آحاد جامعه است که معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در این زمینه برنامه های خوبی جهت آگاهسازی عمومی به خصوص خانواده ها برگزار خواهدکرد.
وی در پایان از خانواده های خواست تا در این زمینه در کلاس های آموزشی و توجیهی که از طرف ادارات و نهادها برگزار می شود حضور فعال داشته باشند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش این سرعت عمل رو هم در مقابل با اختلاص گران و دزدان داشتند که خون مردم رو توی شیشه کردن و نه اعتقادی برای مردم گذاشتن نه آرامشی.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1