کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد

پیش‌بینی کولاک و برف در کهگیلویه و بویراحمد

23 دی 1397 ساعت 10:11

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور از بعدازظهر امروز در شمال کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف پیش‌بینی‌شده است، فردا دوشنبه 24 دی‌ماه بارش برف و باران، وزش باد شدید خواهیم داشت.


سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به وقوع کولاک برف در اغلب استان‌های کشور طی امروز و فردا اعلام کرد: به دلیل وزش باد امروز و فردا احتمال وقوع بهمن در جاده‌های ارتباطی استان‌های اردبیل، قزوین، البرز و استان‌های ساحلی دریای خزر وجود دارد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور از بعدازظهر امروز در آذربایجان‌های غربی و شرقی، غرب کردستان، شمال زنجان، کرمانشاه، لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف و در ایلام، شمال خوزستان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی‌شده است.
 فردا دوشنبه 24 دی‌ماه در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، غرب فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در قزوین، البرز، تهران و شمال غرب سمنان بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف و در ایلام، خوزستان و شمال بوشهر نیز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم داشت.
 در جاده‌های کوهستانی مناطق ذکرشده طی امروز و فردا لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی‌شده، ازاین‌رو توصیه می‌شود تردد در این مناطق با تجهیزات زمستانی انجام شود.
 همچنین دوشنبه بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در جنوب کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، غرب فارس و شرق خوزستان پیش‌بینی می‌شود. لازم به ذکر است از امروز یکشنبه تا اواسط دوشنبه وزش باد شدید جنوبی در استان‌های اردبیل، زنجان و قزوین رخ خواهد داد و احتمال وقوع بهمن در جاده‌های ارتباطی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز به‌سوی استان‌های ساحلی خزر وجود دارد.


کد مطلب: 406381

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406381/پیش-بینی-کولاک-برف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1