تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۳۴۱
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

برگزاری نخستین نشست هماهنگی خرید گندم و گلزا در باشت

۰
برگزاری نخستین نشست هماهنگی خرید گندم و گلزا در باشت
کبنا ؛ مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اولین نشست هماهنگی خرید گندم و کلزای سال 1398 که  با حضور مسئولان شرکت غله استان و مسئولان شهر باشت در این شهر برگزار شد بر لزوم ایجاد مراکز خرید برای تسهیل در امر خرید وحمایت از کشاورزان تاکید شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی صادق فروزنده با اشاره به وظایف شرکت غله و خدمات بازرگانی اظهار داشت: این شرکت وظیفه تامین بخشی از نیازهای ضروری مردم را بر عهده دارد و  با توجه به شرایط حساس کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ اقتصادی اهمیت کار تامین این کالاها مضاعف می‌شود.
  وی ضمن ارائه گزارشی از خرید گندم و کلزا در سال جاری و همچنین همکاری شرکت  غله با سایر دستگاه‌ها در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بیان داشت: گندم یک کالای استراتژیک و حیاتی برای زندگی مردم است و همه ما باید با برنامه ریزی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم به تداوم خود کفایی فعلی که از توفیقات حاصله در جمهوری اسلامی ایران است کمک کنیم.
 فروزنده ایجاد مراکز خرید را از اولویت‌های  شرکت غله و خدمات بازرگانی استان دانست و گفت: با راه اندازی مراکز خرید دست واسطه‌ها و دلالان قطع می‌شود و سود حاصله مستیقما به جیب کشاورزان می‌رود.
 شایان ذکر است در این نشست کاری که با حضور فرماندار باشت و رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد مقرر شد شرکت غله استان شرایط و شاخص‌های مربوط به ایجاد مرکز خرید گندم و گلزا را برای سال آینده مشخص کند.
 هم چنین جهاد کشاورزی شهرستان باشت مکلف شد نسبت به شناسایی مکان‌های دارای قابلیت نگهداری و خرید گندم و گلزا  همکاری لازم را با شرکت غله داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1