تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۶۳۲۸
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

شاه ایران برای بیگانگان یک نوکر بود / تیراندازی اخیر یاسوج، تیراندازی به قانون بود / اشد مجازات برای عاملان و آمران

۱
۰
شاه ایران برای بیگانگان یک نوکر بود / تیراندازی اخیر یاسوج، تیراندازی به قانون بود / اشد مجازات برای عاملان و آمران
کبنا ؛در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد ( 21 دی‌ماه 97) مطالب زیادی از جمله موضوع تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد.

دروغ بودن وعده‌ها، قول‌ها و تهدیدهای دشمن
امام جمعه سی سخت: وعده‌ها، قول‌ها و تهدید‌های دشمن دروغ است و به آن‌ها اعتماد نیست.
امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم به مناسب قیام ۱۹ دی‌ماه گفت: فرار شاه خائن در ۲۶ دی ماه ۵۷ غلط بودن محاسبات آمریکائی‌ها را نشان داد و این تصور که غربی‌ها دارای تحلیل‌های قوی محاسباتی هستند، غلط است و نباید مرعوب دشمن شد.
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: برخی‌ها در این چهار دهه جذب فرهنگ غربی‌ها شدند که در پاسخ به این افراد می‌توان گفت نباید به وعده‌ها، قول‌های دشمن اعتماد کرد بلکه توجه به ظرفیت داخل باید در اولویت قرار گیرد.
خطیب نماز جمعه سی سخت با تبریک روز پرستار گفت: کار پرستاری، سخت و دشوار است و باید دولت از پرستاران حمایت کند.
حجت الاسلام مصباح نژاد به موضوع تیراندازی به رییس کل دادگستری استان هم اشاره کرد و ادامه داد: باید با این مفسدان وکسانی که دارند در این استان و کشور هنجار شکنی می کنند برخورد شود و از دستگاه‌های امنیتی خواستاریم که این افراد را شناسایی، دستگیر و مجازات کنند.  
ضرورت دوری مسئولان از اشرافی گری و اسراف و رفتارهای طاغوتی
 امام جمعه موقت باشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت:ایشان خطاب به مسولان فرمودند: خدمت به ملت را نعمت برای خود بدانید وبه لوازم این نعمت بزرگ عمل کنید ومواظبت کنید که گرایش اشرافی گری واسراف و رفتار‌های طاغوتی نداشته باشید.
حجت الاسلام بلادی افزود: رهبر معظم انقلاب بر  خدمت صادقانه و امیدوارانه به مردم تاکید کردند.
خطیب موقت نمازجمعه باشت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درجمع مردم قم به مناسبت ۱۹ دی به ضعف دستگاه محاسباتی آمریکا اشاره کردند وفرمودند: در ۱۰ دی ۵۶ رئیس جمهورآمریکا به تهران آمد و در تمجید از محمدرضا شاه ودولت پهلوی گفتند که ایران جزیزه ثبات است و در کمتر از ۱۰ روز از فرمایش رئیس جمهور آمریکا، مردم فهیم قم قیام کردند یعنی ۱۹ دیماه مردم قم قیام کردند ومحاسبه غلط آمریکا بود.
وی با اشاره به ۵ جمادی الاولی سالروز میلاد حضرت زیبنب (س) اضافه کرد: آن حضرت با پرستاری از قیام عاشورا و اهل بیت امام حسین (ع) درس ولایت مداری به ما داد.
حجت الاسلام بلادی به ویژگی‌های منتظران ظهور هم اشاره کرد و گفت: درمقابل ظلم وبی عدالتی نباید بی تفاوت وبی خیال بود حضرت زینب (س) نیز در شرایط زمان خود با تمام توان  درمقابل ظلم ایستاد.
امام جمعه موقت باشت اقدام تروریستی علیه مدیرکل دادگستری استان رامحکوم کرد واضافه کرد: خطاکاران ومفسدان بدانند با این ترقه بازی‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی وقوه قضائیه عقب نشینی نمیکند ومسئولین قضایی ما تا داد این ملت را از شما مفسدان نگیرند از پا نخواهند نشست.

ایران اسلامی مدافع حقیقی مظلومان جهان
امام جمعه موقت دوگنبدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت:امروز ملت بزرگ ایران با عزت و سربلندی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و از مظلومان جهان حمایت می‌کند.
حجت الاسلام صفایی با اشاره به سالروز فرار شاه خائن از کشور افزود: ۲۶ دیماه ۵۷ شاه پهلوی بعد از عمری جنایت و خیانت در حق این ملت، از مملکت گریخت و طولی هم نکشید که انقلاب این ملت با رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.
خطیب موقت نماز جمعه دوگنبدان گفت: در دوران طاغوت، حکومت منحوس و سلطنت پهلوی، این ملت را عقب نگه داشت، چرا که دشمنان اینطور می‌خواستند.
حجت الاسلام صفایی افزود:در زمان پهلوی، اصلا عزت برای ایران و ایرانی معنایی نداشت و بیگانگان در آن دوران در این کشور هر کاری که می‌خواستند آزادانه انجام میدادند؛ اما امام (ره) به میدان آمدند و مردم به تبعیت از حضرت امام و برای حفظ دین و دفاع از اسلام و عزت و سربلندی واقعی ایران به صحنه آمدند.
وی اضافه کرد:مردم شریف ایران خودشان را برای چهلمین بهار پیروزی انقلاب آماده می‌کنند، انقلابی که خدمات فراوانی داشته و دارد.
امام جمعه موقت دوگنبدان در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) گفت:این روز باشکوه را بنام پرستار نامگذاری کرده اند و این نامگذاری جهت تجلیل و پاسداشت مقام ارجمند این بانوی بزرگ اسلام و اینکه این بانوی بزرگوار پرستار نهضت امام حسین علیه السلام بودند.
حجت الاسلام صفایی افزود:زنان و دختران ما باید در حجاب، عفاف، صبر وبردباری حضرت زینب را الگوی خود قرار دهند.

تبدیل تحریمهای دشمنان به فرصت
امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: تحریم‌های دشمنان و تهدید‌های آنان در چهار دهه گذشته به ملت و به نظام اگر چه مشکلاتی را به وجود آورد، اما ملت ما  این تحریم‌ها را با اعتماد به نفس  به فرصت تبدیل کردند.
حجت الاسلام محمودی اصل افزود:جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در سایه دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.
خطیب نماز جمعه لنده گفت: امروز هم وظیفه مسئولان کشور در شرایطی به وجود آمده این است که باید به دنبال حل مشکلات کشور  خود باشند و روی وعده‌های اروپایی‌ها حساب نکنند.
وی گفت: بر اساس وعده‌های رهبر انقلاب باید با عقلانیت مسیر‌ها را انتخاب کنیم و باید  واقع نگر باشیم.
امام جمعه لنده با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) ادامه داد:آن حضرت الگویی ماندگار از بصیرت زن مسلمان است.
خطیب نماز جمعه لنده به سالروز شهادت شهیدان احمدی روشن و علی محمدی اشاره کرد و گفت:شهدای هسته‌ای صنعت تخصصی بومی را برای ما به ارمغان آورده اند.
حجت الاسلام محمودی اصل افزود:سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان یکی از مهمترین حوادث هفته جاری بود که این عمل زشت و خیانتکارانه محکوم است.
وی به بیانیه ائمه جمعه استان در حمایت از مسئولان قضایی استان اشاره کرد و اضافه کرد: این بیانیه خواهان حمایت همه‌جانبه  از قضات شجاع و انقلابی است و لازم است همه عواملی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند بدانند که راه مبارزه با فساد با اینگونه اقدامات متوقف نخواهد شد.

حضرت زینب(س) الگوی مقاومت و ایستادگی
امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) شخصیتی بی نظیر در تاریخ ماست و برای همه ما الگو است.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه حضرت زینب (س) الگوی مقاومت و ایستادگی است، زیرا که با وجود همه فشار‌ها و مصیبت‌ها مانند کوه ایستادگی کرد و در همه محافل بر علیه ظالمان صحبت می‌کرد.
وی گفت: ملت ما به علت داشتن الگو‌های ایستادگی و مقاومت مانند حضرت زینب (س) است که چهل سال توانسته در مقابل دشمن ایستادگی کند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به ۲۶ دی سالروز فرار شاه خائن از ایران اضافه کرد: اگر شاه از ملت ایران بود به خارج از کشور فرار نمی‌کرد و این نشان می‌دهد که از خاک و ملت ایران نبود.
امام جمعه دهدشت گفت: شاه تنها برای ملت ایران شاه بود، اما برای بیگانگان یک سرباز و نوکر بود، شاه حتی نه در مقابل رئیس جمهور آمریکا و انگلیس بلکه در مقابل سفیر آمریکا یک عروسک و دلقک بود.
وی با محکوم کردن حادثه تیراندازی به رییس کل دادگستری استان افزود: در استان ما چنین چیزی برای نخستین بار است که اتفاق می‌افتد، این تیراندازی و شلیک، تیراندازی به قانون، امنیت و حاکمیت است و باید شورای تامین و مسئولان در اسرع وقت عاملان و امران این حادثه را دستگیر کنند و به اشد مجازات برسانند.  
وی ادامه داد: پشت این جریان به طور قطع یک مافیای اقتصادی است و باید این‌ها را مجازات کرد تا دیگر جرات نکنند یک حرکت خطرناک ضد امنیتی ایجاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
هدفم از این نظر حمایت از هیچ کسی نیست اما برادران عزیز شما که حتی حرف های. که چی بگید حالا از بی اختیار بودن شاه حرف میزنید
که شما میگید
اگر اینطور بود پس امریکا چیکار شاه داشت که ساز مخالف باهاش زد تا رفت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1