کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

دستگاه‌های امنیتی عاملان تیراندازی به رئیس‌کل دادگستری را به سزای اعمالشان برسانند

21 دی 1397 ساعت 14:18

امام جمعه موقت یاسوج همچنین به اتفاق زشت و ناپسندی که در شهر یاسوج علیه رئیس کل دادگستری استان رخ داد اشاره کرد و گفت: اتفاق از طرف هر کسی و با هر انگیزه‌ای که رخ داده است محکوم و از دستگاهای امنیتی می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند و در اسرع وقت عاملان را دستگیر و به سزای عملشان برسانند.


امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه 21 دی‌ماه 97) این شهر با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه پهلوی از ایران اسلامی گفت: وقتی مردم خود را برای ورود امام خمینی (ره) آماده می‌کردند و حمایت‌های دولت آمریکا از شاه هم به جایی نرسید، شاه ترجیح داد که از ایران فرار کند.
حجت الاسلام حکمتی نیک به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و افزود:: ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته و کشور ما تبدیل به یک درخت تنومند شده است و در این مدت کشورهای اروپایی و غربی با ما دشمنی کردند و جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی گفت: ما همچنان پیروز هستیم و به راه خود ادامه می‌دهیم و البته این روند تقابل و دشمنی‌ها همچنان با ملت ایران وجود دارد.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج ادامه داد: از همه رسانه‌ها و دست اندرکاران کشور انتظار می‌رود که به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
حجت الاسلام حکمتی نیک اضافه کرد: کشورما در عرصه معیشت و اقتصاد مشکلاتی دارد همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند اولویت نظام باید معیشت مردم باشد چراکه این مردم مستحق هرگونه خدمتی هستند.
امام جمعه موقت یاسوج همچنین به اتفاق زشت و ناپسندی که در شهر یاسوج علیه رئیس کل دادگستری استان رخ داد اشاره کرد و گفت: اتفاق از طرف هر کسی و با هر انگیزه‌ای که رخ داده است محکوم و از دستگاهای امنیتی می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند و در اسرع وقت عاملان را دستگیر و به سزای عملشان برسانند.
حجت‌الاسلام حکمتی نیک به پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها هم اشاره کرد و افزود: پیام عاشورا توسط حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد (علیه السلام) منتقل شد به طوری که امروز میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا با تأسی از فرهنگ عاشورا و محرم ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام هستند.
وی با اشاره به اعتراضات مردم فرانسه در روزهای شنبه هر هفته گفت: مردم فرانسه روزهای شنبه دراعتراض به نظام سرمایه داری و دولت مکرون در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند و در این اعتراضات تا کنون حدود ده‌ها نفر کشته و ۵۶۰۰ نفر نیز زندانی شدند.
حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: دولت فرانسه از ۸۵ هزار پلیس ضد شورش و امنیتی برای سرکوب مردم استفاده می‌کند و حتی قانون مربوط به تظاهرات را برای سرکوب بیشتر و اعمال فشار بیشتر بر مردم تغییر داده است.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: این اقدامات در کشوری هست که خود را مهد دموکراسی و دفاع از حقوق بشر می‌داند همه این اتفاق‌ها در سکوت مجامع بین المللی و رسانه‌های جهان در حال رخ دادن هستند در حالیکه اگر کوچکترین اتفاقی در کشور ۸۰ میلیونی ایران اسلامی رخ دهد تمام رسانه‌های دنیا و فضای مجازی دست به دست هم می‌دهند و به میدان می‌آیند تا علیه کشور ایران اقدامی انجام دهند.


کد مطلب: 406324

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406324/دستگاه-های-امنیتی-عاملان-تیراندازی-رئیس-کل-دادگستری-سزای-اعمالشان-برسانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1