تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۰۶۳۲۱
با ارسال متنی صورت گرفت

پیام تشکر و قدردانی « برادران خادمی » از مردم و مسئولان(+متن پیام)

۱
پیام تشکر و قدردانی « برادران خادمی » از مردم و مسئولان(+متن پیام)
کبنا ؛خانواده ارزشمند و بزرگ برادران خادمی با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم  و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری خواهر زاده عزیزشان جوان ناکام " محمد حسین محرابی "  تشکر و قدردانی کردند.
 
 به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

  اکنون که بنا به تقدیر پروردگار این جوان رعنا، زنده یاد "محمد حسین محرابی" از این دنیا سفر کرد و همه را در ماتم و سوگ فرو برد. خانواده آن مرحوم به رسم ادب و قدرشناسی، مراتب امتنان و تشکر خالصانه خود را به حضور ارزشمند همه عزیزانی که از آغاز حادثه دلخراش و جانسوز خواهر زاده دلبندمان با حضور گرم خود در بیمارستان  و یا از طریق تماس تلفنی و پیامک ابراز محبت و همدردی در مدت ایام بستری، تشییع و مراسم یادبود ایشان شرکت نمودند، ابراز می دارد.
 بدون شک آنچه در غم بزرگ و فقدان این نوجوان سفر کرده، مایه تسلی خاطر بود؛ ابراز لطف و همدلی و همدردی های شما آحاد مردم بود که باعث گردید لحظه ای احساس تنهایی نکنیم.
 زبان بسیار قاصر و الکن است که بتواند جوابگوی این همه زحمات و ابراز همدردی ها و احساسات پاک شما مردم بزرگوار باشد.
از همین رو بر خود لازم می دانیم از همه شما مردم فهیم و قدرشناس، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات، مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی، عده ای از نمایندگان مجلس فعل و دور گذشته،نماینده محترم گچساران و باشت جناب دکتر تاجگردون، طوایف مختلف، اصحاب رسانه، مدارس،پرسنل زحمتکش ادارات ،روسای ادارت، مدیران کل، فرماندار محترم گچساران، و فرمانداران استانهای همجوار ،شهردار محترم گچساران،مدیر عامل نفت و گاز گچساران و هیئت مدیره و پرسنل نفت گچساران شورای محترم شهرستان گچساران و باشت و استان های همجوار، فرماندهی سپاه گچساران، فرماندهی نیروی انتظامی گچساران، بخشدار محترم گچساران و استانهای همجوار ،سازمان ها و نهادهای مختلف، تیم پزشکی بیمارستان شهید رجایی گچساران، فامیل، دوستان، و همه کسانی که از راه های دور و نزدیک و استان های همجوار در طول ایام بستری تا وفات آن نوجوان ناکام، ابراز لطف و مشارکت داشتند.
 مراتب قدردانی و تشکر قلبی و صمیمانه خود را ابراز می داریم و دستان سخاوتمند و پر محبت شما را به گرمی میفشاریم و بر آن بوسه می زنیم.
 در پایان دست دعا به امید استجابت به درگاه ذات اقدس الهی بلند می کنیم و سلامتی همگان و توفیق جبران محبت ها و حضور در شادی هایتان را آرزومندیم.
 از طرف حاج نصرالله خادمی و برادران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1