تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۳۱۴
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد جزییات ترور خود را تشریح کرد

مزارعی: این ترقه‌بازی‌ها بنده را از تدوام مسیر باز نمی‌دارد

۱۰
۲
مزارعی: این ترقه‌بازی‌ها بنده را از تدوام مسیر باز نمی‌دارد
کبنا ؛حجت‌الاسلام مزارعی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به تشریح جزییات ترور خود پرداخت و با بیان اینکه این ترقه‌بازی‌ها بنده را از تداوم مسیر بازنمی‌دارد، گفت: در راه اصلاح جامعه و فسادزدایی از آن جدی هستم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت‌وگو با حوزه با اشاره به شرح جزئیات تیراندازی به خودروی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تأکید شریعت اسلام بر فساد زدایی و مبارزه با فساد در راه اصلاح جامعه است و مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه نیز همواره بر مبارزه با فساد به‌ویژه فساد اقتصادی تأکید جدی‌ای دارند.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما نیز در راه اصلاح جامعه و فسادزدایی از آن به تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌طورجدی در استان کهگیلویه و بویراحمد، این امر را دنبال کرده‌ایم و بنده نیز حتی یک مسئول غیربومی در این استان هستم و به منزل کسی رفت‌وآمد ندارم و در اجرای اصل قانون نیز جدی هستم.
وی با بیان اینکه در راه اصلاح جامعه و فسادزدایی و اجرای قانون در این استان بعضاً تهدیدهایی علیه بنده می‌شد اما جدی نمی‌گرفتم چون در هدفم مصمم بوده و هستم، افزود: روز چهارشنبه 19 دی‌ماه بعد از بازگشت از محل کار هنگامی‌که می‌خواستم از خودرو پیاده شده و وارد منزل شخصی‌ام شوم خودرو را به گلوله بستند.
حجت‌الاسلام مزارعی خاطرنشان کرد: تازه به جلوی درب خانه رسیده بودیم که محافظ بنده ریموت درب منزل را زد و به‌محض اینکه درب باز شد صدای شلیک گلوله شنیده‌شد و محافظ بنده با شنیدن اولین صدای شلیک سر بنده را که در قسمت عقب ماشین نشسته بودم در کف ماشین قرار داد به‌طوری‌که عمامه بنده از سرم افتاد.
وی گفت: به‌محض شروع این تیراندازی‌ها به سمت دادگستری حرکت کردیم و در آنجا برای بررسی جوانب حمله به رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه در ساختمان دادگستری استان جلسه‌ای تشکیل شد که تا حدود ده شب طول کشید و سپس به سمت خانه بازگشتیم و در جریان شلیک تیر حدود ۲۴ گلوله توسط افراد ناشناس به سمت خودروی بنده شلیک شد.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمله خود در گفت‌وگو با رسانه‌ها که گفته بود «در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام»، افزود: این حوادث که به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه‌بازی‌ای بیش نیست نمی‌تواند سبب جلوگیری و ایستادگی و بازماندن از اهداف عالیه ما شود و با قوت و قوای تمام این مسیر را ادامه خواهیم داد.
وی تصریح کرد: صبح همین امروز که به محل کار حضور پیدا کردم به محافظ خودم گفتم که من را در حیاط اداره پیاده کنید تا مرا ببینند و احساس نشود که مبادا با این حرکت افراد ناشناس در روز گذشته بنده ذره‌ای از اهدافم کوتاه آمده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
مردی حاج آقا دستت رامی بوسیم خداوندحافظ ونگهدارتان باد
قشقایی گچ
Iran, Islamic Republic of
رانتخواران و اختلاسگران احساس خطر کرده اند وبه جنگ قانون آمده اند انشاالله آقای مزارعی در این جهاد مقدس موفق باشند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مبارزه بعدیتونو بزارین برای این کارشناسان که واقعا خیلی هاشون مشکل دارن
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
ما جانا پشت سر شما خواهیم ماند
جهانفکر سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مردم بصیر و ولایت مدار استان کهکیلویه و بویراحمد پشت سر شما آماده جانفشانی در راه استقرار عدالت علوی در منطقه میباشند،مطمئنا"این ترقه بازیها در اراده پولادین شما در راه مبارزه با مفسیدن هیچ خللی وارد نکرده و آنطور که از روحیه جهادگونه جنابعالی معلوم و مشخص هست ،قدوم مبارکتان و اراده شکست ناپذیری یتان محکم تر از قبل،نفس دشمنان امنیت و چپاولگران بیت المال را به شماره انداخته است.
به نمایندگی مردم بصیر و بافرهنگ سیسخت این اقدام کوردلانه را محکوم کرده و آرزوی طول عمر با عزت برای جنابعالی دارم، پیروز و سربلند باشید انشاالله
همشهری
Iran, Islamic Republic of
من که از ارادتمندین و طرفداران پر و پا قرص حاج آقا هستم
اما شما بار اول گزارش دادید که ساعت ۲و۳۰ دقیقه ظهر در حالی که در حرکت به سوی منزل بود
بار دوم گزارش دادید و فرمودید ساعت ده شب بعد از اتمام جلسات و در حالی که حاج آقا در حال پیاده شدن و ورود به خانه بوده خودرو رو به گلوله بستند
ما اصلا میگم گزارش دوم درسته بجز سمت راننده تمام قسمت های خودرو از شیشه عقب که کلا پایین ریخته شد و حدود ۷ گلوله خورده بود از درب عقب پشت راننده و برعکس درب عقب خودرو پست سر شاگرد و همچنین از جام جلو سه گلوله دقیقا با هدف اصابت به سرنشین کنار راننده در جلو ماشین شلیک شده بود.
خدا رو هزار مرتبه شکر که حاج آقا سالم هستند و همچنان به مبارزه با مفسدین و مفاسد مختلف می پردازند اما مراجع مربوط قطعا این کار را کار کارشناسی دقیق خواهند کرد
ع
Iran, Islamic Republic of
.داغون شده. بیداد مکند جلو ش را بگیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا دلیر شیر دارد
همشهری ۲
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدایی نظر گذاشتیم و این هم خودش از یه زاویه دیگه است چرا نمیذاری کامنت کارشناسی رو
عدل علی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر پیرو و شیعه علی (ع) حاج آقا دوست داشتنی جناب مزارعی
خداوند حافظ و نگهدارت باشه ، دست همه مفسدان و رشوه دهنده گان و رشوه گیرندگان رو برملا کنید و به سزای عملشان برسانید
یا حق
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1