کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه «صنایع دستی» در دهدشت (+تصاویر)

20 دی 1397 ساعت 2:35

نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات محلی با ظرفیت 200 غرفه امروز 19 دی ماه با حضور مسولان در دهدشت افتتاح شد.


نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات محلی با ظرفیت 200 غرفه امروز 19 دی ماه با حضور مسولان در دهدشت افتتاح شد.
معاون فرماندار کهگیلویه تنظیم و تعادل بازار ،جلوگیری از گرانی را از فواید برپایی نمایشگاه دانست و اظهار کرد:معرفی صنایع دستی از دیگر اهداف نمایشگاه است و هنرها و تولیدات بومی وغیر بومی کالاهای ایرانی نمایش گذاشته می شود.
محمود باقری مدیر کل میراث فرهنگی نیز هدف از برگزاری نمایشگاه را حمایت از کالای ایرانی دانست وگفت:این نمایشگاه سومین نمایشگاه صنایع دستی استان و دومین نمایشگاه در شهرستان کهگیلویه در سالجاری است که با حضور هفت استان برپا شده است و در کنار این نمایشگاه برنامه های شاد و نشاط آور برای مردم برگزار خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کهگیلویه ظرفیت نمایشگاه را ۲۰۰ غرفه عنوان کرد که از این تعداد ۱۰۰ غرفه مربوط به صنایع دستی و سوغات محلی است،۱۰۰ غرفه نیز مربوط به صنوف آزاد است و به مدت 10 روز نمایشگاه برپا است.
سیاووش زمان هدف از برگزاری نمایشگاه را گسترش و اشاعه فرهنگ صنایع دستی، تبادل افکار هنرمندان و صنعتگران در جهت ارتقای کیفیت تولید دانست و بیان کرد:
کالاهای نمایشگاه شامل تخفیف ۲۰ درصدی است که با توجه به وضعیت حاکم بر بازار و انواع کم فروشی، گران فروشی و احتکار،بدون شک برپایی این نمایشگاه باعث می شود بازار به تعادل نسبی برسد.
وی افزود:برنامه های جانبی این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و با برپایی سیاه چادر و اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه خواهد بود.



 


کد مطلب: 406298

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406298/افتتاح-نمایشگاه-صنایع-دستی-دهدشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1