تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۶۲۷۹
سي و يكمين دوره ليگ برتر هندبال مردان كشور:

تيم هندبال مردان نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان است

۰
تيم هندبال مردان نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان است
کبنا ؛در یازدهمین هفته از سی و يكمين دوره ليگ برتر هندبال مردان كشور، تيم هندبال مردان نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود.
به گزارش کبنا، در چارچوب هفته  یازدهم  از سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور با 4 دیدار در روزهای پنج شنبه و جمعه 20 و 21دی ماه در شهرستان‌های مختلف پیگیری می شود.
 بر اساس این گزارش، از هفته  یازدهم لیگ برتر آقایان روز پنج شنبه 20دی ماه  با  یک دیدار آغاز می شود.
در این مصاف که فردا به میزبانی گچساران برگزار می‌شود، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف فولاد مبارکه اصفهان خواهد رفت.
 در ادامه این رقابت‌ها که روز جمعه 21 دی ماه پیگیری می‌شود، تیم ذوب آهن اصفهان با صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام آباد و هیات نجف آباد و همچنین تیم هندبال مردان سربداران سبزوار با نیروی زمینی کازرون به رقابت خواهند پرداخت.
گفتنی است، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال  تا کنون با انجام 9 بازی، یک برد، یک تساوی، 7شکست و با کسب  3 امتیاز در رده 8  جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفته است.
 به گزارش فارس، در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان کشور، تیم هندبال مردان نفت و گاز به مصاف زاگرس اسلام آباده رفته بودند که در این دیدار  تیم حریف با کسب نتیجه 29 بر25 نفت و گاز گچساران را شکست داد.
در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر در اصفهان مهمان تیم ذوب آهن این شهر بود که در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان توانست نفت و گاز گچساران را با کسب نتیجه 19 بر18  شکست دهد.
در ادامه این رقابت‌ها، تیم هندبال مردان  نفت و گاز گچساران در هفته  هفتم  لیگ برتر هندبال مردان در مقابل نیروی زمینی  با نتیجه 19 بر 25 مغلوب شد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچسارن در هفته ششم در مقابل سربداران سبزوار با کسب نتیجه تساوی، در هفته پنجم این رقابت‌ها  در مقابل مس کرمان با کسب نتیجه 35 بر32 مغلوب، در هفته چهارم در مقابل تیم هم استانی خود فرار بام خائیز دهدشت با کسب نتیجه  32 بر28  شکست و در هفته سوم نیز که میزبان تیم هیات نجف‌آباد بود که در این دیدار توانست در خانه با نتیجه 27 بر 26 هیات هندبال نجف آباد را مغلوب خود کند.
همچنین در هفته دوم در مقابل فولاد مبارکه سپاهان  با نتیجه 24 بر 18 شکست  و در هفته نخست این رقابت‌ها نیز در مقابل  زاگرس اسلام آباد غرب با کسب نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب حریف در خانه شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1