کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهه فجر امسال انجام می‌گیرد

کلنگ‌زنی و افتتاح 7 پروژه نوسازی مدارس و مجتمع فرهنگی در گچساران

19 دی 1397 ساعت 18:06

حسینی به احداث مجتمع فرهنگی در محله سادات گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: این مجتمع فرهنگی با زیر بنای یک هزار و 600 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 30 میلیارد ریال در سال جاری عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.


رئیس نوسازی و تجهیز مدارس گچساران گفت: 7 پروژه نوسازی مدارس و مجتمع فرهنگی با اعتباری به مبلغ 116میلیارد ریال از اعتبارات ملی در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
سید رضا حسینی اظهار کرد: تعداد هفت پروژه نوسازی، تجهیز مدارس و مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش گچساران امسال کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
 وی با بیان اینکه مبلغ 136میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس و مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی از اعتبارات ملی تخصیص داده شده است، گفت: مدرسه راهنمایی 9 کلاسه کوی رزمندگان با زیر بنای یک هزار و 400 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 12 میلیارد ریال برای  تکمیل  و نوسازی تخصیص داده شده است.
 حسینی ابراز کرد: احداث مدرسه ابتدایی 3 کلاسه در روستای آبکل با زیر بنای 220 متر مربع  با اعتباری به مبلغ 3 میلیارد ریال  در دستور کار قرار گرفته است.
 رئیس نوسازی و تجهیز مدارس گچساران با بیان اینکه مدرسه حضرت مریم با زیربنای یک هزار 700 متر مربع  با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال  تخریب و نوسازی خواهد شد، ابراز کرد: همچنین مدرسه شهید بهنیاء با زیر بنای یک هزار و 700 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال بازسازی خواهد شد.
این مسوول  به مدرسه 10 کلاسه شهید مطهری اشاره کرد و افزود:  این مدرسه با زیربنای دو هزار و 400 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 16 میلیارد ریال نوسازی خواهد شد.
 حسینی در ادامه به خرید تجهیزات سرمایشی برای مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مبلغ 20 میلیارد ریال  از اعتبارات ملی برای خرید وسایل سرمایشی از جمله کولر اختصاص داده شده است.
 رئیس نوسازی و تجهیز مدارس گچساران به سالن فرهنگی،ورزشی آموزش و پرورش در فلکه فردوسی اشاره و عنوان کرد: این مجتمع با زیربنای یک هزار و 800 متر مربع  هم اکنون دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.
 وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی با اعتباری به مبلغ 35 میلیارد ریال احداث شده است،گفت:  این پروژه در سال 95 آغاز و به مناسبت دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
 حسینی به احداث مجتمع فرهنگی در محله سادات گچساران اشاره و خاطرنشان کرد:  این مجتمع فرهنگی با زیر بنای یک هزار و 600 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 30 میلیارد ریال در سال جاری  عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.
 این مسوول افزود:  این تعداد پروژه‌ها در دهه فجر امسال برای انجام عملیات بازسازی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 


کد مطلب: 406275

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406275/کلنگ-زنی-افتتاح-7-پروژه-نوسازی-مدارس-مجتمع-فرهنگی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1