تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۰۶۲۷۵
دهه فجر امسال انجام می‌گیرد

کلنگ‌زنی و افتتاح 7 پروژه نوسازی مدارس و مجتمع فرهنگی در گچساران

۰
کلنگ‌زنی و افتتاح 7 پروژه نوسازی مدارس و مجتمع فرهنگی در گچساران
کبنا ؛رئیس نوسازی و تجهیز مدارس گچساران گفت: 7 پروژه نوسازی مدارس و مجتمع فرهنگی با اعتباری به مبلغ 116میلیارد ریال از اعتبارات ملی در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
سید رضا حسینی اظهار کرد: تعداد هفت پروژه نوسازی، تجهیز مدارس و مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش گچساران امسال کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
 وی با بیان اینکه مبلغ 136میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس و مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی از اعتبارات ملی تخصیص داده شده است، گفت: مدرسه راهنمایی 9 کلاسه کوی رزمندگان با زیر بنای یک هزار و 400 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 12 میلیارد ریال برای  تکمیل  و نوسازی تخصیص داده شده است.
 حسینی ابراز کرد: احداث مدرسه ابتدایی 3 کلاسه در روستای آبکل با زیر بنای 220 متر مربع  با اعتباری به مبلغ 3 میلیارد ریال  در دستور کار قرار گرفته است.
 رئیس نوسازی و تجهیز مدارس گچساران با بیان اینکه مدرسه حضرت مریم با زیربنای یک هزار 700 متر مربع  با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال  تخریب و نوسازی خواهد شد، ابراز کرد: همچنین مدرسه شهید بهنیاء با زیر بنای یک هزار و 700 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال بازسازی خواهد شد.
این مسوول  به مدرسه 10 کلاسه شهید مطهری اشاره کرد و افزود:  این مدرسه با زیربنای دو هزار و 400 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 16 میلیارد ریال نوسازی خواهد شد.
 حسینی در ادامه به خرید تجهیزات سرمایشی برای مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مبلغ 20 میلیارد ریال  از اعتبارات ملی برای خرید وسایل سرمایشی از جمله کولر اختصاص داده شده است.
 رئیس نوسازی و تجهیز مدارس گچساران به سالن فرهنگی،ورزشی آموزش و پرورش در فلکه فردوسی اشاره و عنوان کرد: این مجتمع با زیربنای یک هزار و 800 متر مربع  هم اکنون دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.
 وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی با اعتباری به مبلغ 35 میلیارد ریال احداث شده است،گفت:  این پروژه در سال 95 آغاز و به مناسبت دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
 حسینی به احداث مجتمع فرهنگی در محله سادات گچساران اشاره و خاطرنشان کرد:  این مجتمع فرهنگی با زیر بنای یک هزار و 600 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 30 میلیارد ریال در سال جاری  عملیات احداث آن اجرایی خواهد شد.
 این مسوول افزود:  این تعداد پروژه‌ها در دهه فجر امسال برای انجام عملیات بازسازی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1