تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۲۶۰
در شورای سلامت کهگیلویه مطرح شد

«جمشیدی»: صدای ما را بشنوید،توانمان همین است !/«نیکبخت»: مدیران عوارضات را پرداخت کنند،«شهرداری دهدشت» بدهکار است

۱
۰
«جمشیدی»: صدای ما را بشنوید،توانمان همین است !/«نیکبخت»: مدیران عوارضات را پرداخت کنند،«شهرداری دهدشت» بدهکار است
کبنا ؛جلسه شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و مسوولان شهرستانی و استانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اظهار کرد:دشمنان در صدد نا امید کردن ملت هستند که می طلبد کارگروه های مشخص شده را جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن انقلاب تشکیل دهید.
جعفر نیکبخت همچنین انتخاب شورای آموزش و پرورش دهدشت به عنوان شورای نمونه را تبریک گفت.
نیکبخت همه ادارات و نهادها را متولی سلامت شهرستان دانست که باید هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند چرا که دانشگاه علوم پزشکی و شبکه سلامت تنها متولی سلامت نیستند.
وی در خصوص کشتارگاه دهدشت که یکی از مصوبات این شورا است عنوان کرد:طی بازدیدی که از کشتارگاه دهدشت داشتم شهرداری اقدامات خوبی انجام داده است ولی دیوارها کوتاه است،درب ندارد،محل دفع ضایعات کشتارگاه با زباله های شهرمشترک است که اصولی نیست.
 فرماندار کهگیلویه ادامه داد:شهرداری دهدشت موظف است فاضلاب کشتارگاه را بهسازی کند،همچنین کشتارگاه نیمه صنعتی دام سبک را تا 2 ماه دیگر راه اندازی کند.
 نیکبخت شناسایی مالکین زمین های خالی سطح شهر که جای انباشت زباله شده است برای حصارکشی آن ها را نیز از وظایف دیگر شهرداری دانست که باید تا جلسه بعد صورت گیرد.
وی به گزارشات مردمی مبنی بر کم کاری شهرداری در خصوص جمع آوری زباله و تمیزی جداول نیز اشاره کرد.
نیکبخت افزود:روستاهایی که فاضلاب آن ها در مسیر تصفیه خانه تا سد کوثر هستند شناسایی و ملزم به حفر چاه شوند،اگرچه تاکنون آلودگی نداشتیم ولی باید پیشگیری کنیم.
وی آبفار را موظف به تعمیر لوله های شکسته آب شرب در روستاها کرد چرا که با بحران آب مواجه هستیم.
 رئیس دامپزشکی کهگیلویه نیز در این جلسه نصب دستگاه لیبل گذاری بر روی لاشه ها،تجهیز اتاق پیشسرد را از جمله اقدامات شهرداری در کشتارگاه دانست و اظهار کرد:نقایص اصلی کشتارگاه دهدشت فعال نبودن خط نیمه صنعتی دام سبک  است که دام ها روی زمین کشتار می شوند،کشتارگاه درب ندارد،ماشین حمل گوشت فرسوده است،بهسازی فاضلاب ضروری است.
جمشیدی رئیس شورای شهر دهدشت بهسازی ،زیرسازی و ایجاد رمپ ،اتاق پیش سرد  را از اقدامات شهرداری در کشتارگاه دانست و گفت در ادامه نیز نواقصات برطرف می شود.
 جمشیدی به تفاهم نامه بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت:
طبق این تفاهم نامه باید دانشگاه 900 میلیون تومان به شهرداری دهدشت پرداخت می کرد که از این مبلغ تنها بیش از 700 میلیون تومان دریافت شد که در بحث بهداشت صرف شد و اگر صد در صد جذب می شد کارها بهتر صورت می گرفت.
وی خطاب به فرماندار گفت:می طلبد شما به عنوان شخص اول این شهرستان پیگیری کنید که چرا تفاهم نامه به صورت صد درصد اجرا نمی شود.
فرماندار کهگیلویه در پاسخ جمشیدی گفت:طی جلسه ای که با شهردار دهدشت در دانشگاه داشتیم قرار شد تا پایان ماه 150 میلیون تومان باقی مانده تفاهم نامه به شهرداری دهدشت پرداخت شود.
 جمشدی با بیان اینکه: اگر نهاد های دیگر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند قطعا شهرداری هم به نحو احسن وظیفه خود را می تواند انجام دهد تصریح کرد:مدیران عوارضات را به شهرداری پرداخت نمی کنند و ما را تحت فشار قرار می دهند تا به سادگی از کنار عوارضات رد شویم!
فرماندار کهگیلویه نیز مطالبات رئیس شورای شهر را به حق دانست و عنوان کرد:مدیران ادارات موظف هستند از ادارات کل اعتبار دریافت کنند و عوارضات شهرداری را پرداخت کنند.
نیکبخت خطاب به مدیران عنوان کرد:اشکال مدیران ما این است که روی صندلی های خود می نشینند مگر چیزی در این شهر است که نشسته اید تا مشکلات حل شود!
وی افزود:بروید از ادارت کل اعتبار دریافت کنید و عوارضات شهرداری را پرداخت کنید،چرا که شهرداری به فضای شهری،کارگر،فضای سبز ،شهروندان و....بدهکار است.
جمشیدی در ادامه با اشاره به جلسه استانی با  موضوع بافت فرسوده دیگر بار نگاه مسوولان استانی را نسبت به کهگیلویه ناعادلانه خواند و گفت:چه دلیلی دارد اعتبارات  در بافت فرسوده برای گچساران 15 میلیارد،برای یاسوج 17 میلیارد شود ولی دهدشت 2 میلیارد و 900 میلیون تومان باشد!
وی با بیان اینکه:انتطار داریم صدای ما را هم بشنوید،متاسفانه جاهایی که باید صدای ماها را بشنوید،نمی شنوید تصریح کرد:ولی جاهای دیگر دست می گذارید روی همه مسائل و مشکلاتی که اتفاقا ما هم در حال تلاش هستیم تا حل شوند،و در این 15 ماه در حال حرکت هستیم،کجا ساکت بودیم،توانمان همین است!
فرماندار کهگیلویه در پاسخ جمشیدی اظهار کرد:اعتبارات بافت فرسوده بر اساس سه شاخص جمعیت،متراژ بافت فرسوده و آورده شهرداری ها مشخص شد.
نیکبخت با اشاره به اینکه 30 درصد آورده شهرداری ها در نظر گرفته شد گفت:این درصد برای گچساران 222 میلیارد ریال،برای یاسوج 8 میلیارد تومان،و برای شهرداری دهدشت یک میلیارد تومان است!
وی نبود ساخت و ساز در دهدشت و دریافت نکردن عوارضات،همچنین دریافت نکردن طلب خود از ادارت ونداشتن در آمد را از دلایل آورده پایین شهرداری دهدشت دانست که یک میلیارد بود و بر اساس آن برای بافت فرسوده دهدشت تنها 2 میلیارد و 900 میلیون تومان در جلسه استانی در نظر گرفته شد .
فرماندارکهگیلویه ادامه داد:که در واقع بنا به دلایلی فشارهایی وارد شد و اعتبارات دو برابر شد،شما نیز در سال آینده تلاش کنید آورده خود را بالا ببرید.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تالب
Iran, Islamic Republic of
حتی نمیتونه برا نانوای ها ارد تهیه کنه.
اونوقت ما انتظار اشتغالزایی ازش داریم.
خخخ
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1