کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسبت به مشکلات واحدهای تولیدی بی‌تفاوت نیستیم

18 دی 1397 ساعت 20:16

پیش از ظهر امروز مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد در اتاق یاسوج حضور یافت و باهدف ایجاد زمینه‌های همکاری در راستای تقویت ارتباط بخش خصوصی استان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با جبار کیانی پور رئیس و چنگیز هاشمی نایب‌رئیس اتاق یاسوج دیدار کرد.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این نشست بیان داشت: حمایت این بانک از واحدهای تولیدی استان و به‌خصوص کسب‌وکارهای خرد، می‌تواند نقش اثرگذاری در جهت رونق کسب‌وکار استان داشته باشد، و نسبت به مشکلات واحدهای تولیدی بی‌تفاوت نیستیم.
کیانی پور رئیس اتاق یاسوج در این دیدار گفت: بی‌شک فعالیت‌ها و تلاش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جهت ارتقاء سطح معیشت اقشار مختلف جامعه و بخصوص طبقه ضعیف و متوسط جامعه، شایسته تقدیر است.
در ادامه، مجیدی به دستاوردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر اشاره کرد و با ارائه دستاوردهای این بانک، شعبه استانی این بانک قرض‌الحسنه مهر را در سطح کشور و ازلحاظ شاخص‌های مختلف، دارای جایگاهی مطلوب ارزیابی کرد.
وی به معرفی طرح‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اهمیت قیمت تمام‌شده محصول در تولید و هزینه‌های پیش روی تولیدکنندگان، بدون شک تسهیلات با کارمزد کمتر از ۴ درصد این بانک خواهد توانست گره‌گشای بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی به‌خصوص کسب‌وکارهای خرد در استان باشد.


کد مطلب: 406248

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406248/نسبت-مشکلات-واحدهای-تولیدی-بی-تفاوت-نیستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1