کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا:

تکلیف بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه را مشخص کنید / جلوی پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار را بگیرید

18 دی 1397 ساعت 14:41

آتش‌سوزی و پرتگاه‌های کوهستانی و موجودات زهردار و سمی چون رطیل و مار و عقرب در کنار امور کشاورزی و دام داری نیاز مبرم و سریع به بیمارستان داشته تا هم خواسته‌شان برآورده شود و هم از هجوم به بیمارستان‌های مرکز استان و سیل مراجعه‌کننده کم شود و هم به اقوال مدیران و نمایندگان لایقشان خودبین‌تر و با اعتماد تر بشوند و خود را دور از مسئولین و مسئولین را دور از خود ندانند و روزبه‌روز ارتباط بین مردم و مسئولین و نمایندگان بیشتر و بیشتر شود.


یکی از شهروندان شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی از مسوولان خواسته‌اند که هر چه سریعتر تکلیف بیمارستان‌ سی‌سخت و پاتاوه را مشخص نمایند و به عملیات اجرایی آن شتاب ببخشند.
به گزارش کبنا، سید عبد الصمد رضایی در باره این بیمارستان نوشت؛از حضرت‌عالی و هم مسئولین ارشدی و ستادی استان تقاضا داریم، مردم را از این انتظار طولانی و بلاتکلیفی نجات دهید. تا از پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار بعضی‌ها که مرتب میگویند گذاشته‌اند نزدیک به انتخابات مجدد کلنگ زنی کنند و بهر برداری سیاسی؛ و دو باره رها کند، جلوگیری شود.
متن کامل این نامه به شرح زیر است؛
به نام خدای بزرگ
جناب آقای حاج زارعی
نماینده محترم شهرستان‌های دنا و بویراحمد
و جناب آقای احمدی استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
سلام‌علیکم
احتراماً همان‌گونه که در جریان امور هستید در سال گذشته در ایام دهه فجر با انجام مراسم‌های باشکوه و عظیمی کلنگ زنی دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه با حضور مردم و مسئولین ازجمله استاندار محترم و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و امام جمعه و جماعات با مدیریت اجرایی خود بنده که عیناً حضور داشتم انجام و آغاز گردید.
که سریعاً اجرا و عملیات آن توسط مجری و پیمانکار شروع گردد. متأسفانه تا کنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است و اگر این مطالبه و خواسته مردمی عملی نشود، شاید در اذهان مردم به حرکتی نمادین و پوپولیستی و نمایشی مبدل شود، که تا اندازه‌ای شده است.
انتظار می‌رفت و می‌رود در افتتاح بیمارستان‌های مرکز استان و سایر شهرها توسط وزیر با پیگیری‌های استاندار محترم و حضرت‌عالی که داشتید. و جای قدردانی هم داشته و دارد.
این دو بیمارستان هم عملیاتی می‌گردید.
در جریان پیگیری‌های حضرت‌عالی و دستور اختصاص بودجه اولیه آن توسط استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
ولی چون به مرحله اجرا و عمل نرسیده و قریب یک سال طول کشیده مردم به‌حساب آب در هاون کوبیدن گذاشته‌اند و به همین دلیل به جد پیگیر و منتظر بودند و هستند.
شهرستان دنا به دلیل کوهستانی بودن، پراکندگی روستاها، تکثر جمعیت، وجود نیروهای پزشکی و متخصص، جلوگیری از تهاجم بی‌رویه، عدم تجهیز و امکانات آن‌چنانی شبکه‌ها و خانه‌های بهداشت، عدم دسترسی سریع به پزشک متخصص و بیمارستان در موقعیت‌های ضروری و ضرب العجل، قدرشناسی مردم در حمایت از نظام و دولت و شرکت در اکثر دعوت‌های حضوری مانند راهپیمایی و انتخابات مهم بودن اولویت بهداشت و سلامت به‌عنوان مهم‌ترین آیتم توسعه همه‌جانبه و پیشرفت طولانی بودن فصول سرما در ایام زمستان و انبوه مرض و بیماری‌های زمستانی تصویب بیمارستان در وزارت درمان و پیگیری عملیات مقدماتی ازجمله نقشه و زمین و مهم‌ترین اولویت مطالبه مردم وهم چنین قرار گرفتن در عوامل خطرزا مثل زلزله و سیل و آتش‌سوزی و پرتگاه‌های کوهستانی و موجودات زهردار و سمی چون رطیل و مار و عقرب در کنار امور کشاورزی و دام داری نیاز مبرم و سریع به بیمارستان داشته تا هم خواسته‌شان برآورده شود و هم از هجوم به بیمارستان‌های مرکز استان و سیل مراجعه‌کننده کم شود و هم به اقوال مدیران و نمایندگان لایقشان خودبین‌تر و با اعتماد تر بشوند و خود را دور از مسئولین و مسئولین را دور از خود ندانند و روزبه‌روز ارتباط بین مردم و مسئولین و نمایندگان بیشتر و بیشتر شود.
پس خواهشآ هم از حضرت‌عالی و هم مسئولین ارشدی و ستادی استان تقاضا داریم، مردم را از این انتظار طولانی و بلاتکلیفی نجات دهید. تا از پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار بعضی‌ها که مرتب میگویند گذاشته‌اند نزدیک به انتخابات مجدد کلنگ زنی کنند و بهر برداری سیاسی؛ و دو باره رها کند، جلوگیری شود.
منتظر اقدامات حضرت‌عالی و سایر مسئولین هستیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی
و مردمم راضی از سرانجام کار
سید عبد الصمد رضایی
شهروند دنا نشین


کد مطلب: 406240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406240/تکلیف-بیمارستان-سی-سخت-پاتاوه-مشخص-کنید-جلوی-پچ-پچ-زمزمه-های-نیش-دار-بگیرید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1