تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۰۶۲۴۰
خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا:

تکلیف بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه را مشخص کنید / جلوی پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار را بگیرید

۷
۰
تکلیف بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه را مشخص کنید / جلوی  پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار را بگیرید
کبنا ؛یکی از شهروندان شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی از مسوولان خواسته‌اند که هر چه سریعتر تکلیف بیمارستان‌ سی‌سخت و پاتاوه را مشخص نمایند و به عملیات اجرایی آن شتاب ببخشند.
به گزارش کبنا، سید عبد الصمد رضایی در باره این بیمارستان نوشت؛از حضرت‌عالی و هم مسئولین ارشدی و ستادی استان تقاضا داریم، مردم را از این انتظار طولانی و بلاتکلیفی نجات دهید. تا از پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار بعضی‌ها که مرتب میگویند گذاشته‌اند نزدیک به انتخابات مجدد کلنگ زنی کنند و بهر برداری سیاسی؛ و دو باره رها کند، جلوگیری شود.
متن کامل این نامه به شرح زیر است؛
به نام خدای بزرگ
جناب آقای حاج زارعی
نماینده محترم شهرستان‌های دنا و بویراحمد
و جناب آقای احمدی استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
سلام‌علیکم
احتراماً همان‌گونه که در جریان امور هستید در سال گذشته در ایام دهه فجر با انجام مراسم‌های باشکوه و عظیمی کلنگ زنی دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه با حضور مردم و مسئولین ازجمله استاندار محترم و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و امام جمعه و جماعات با مدیریت اجرایی خود بنده که عیناً حضور داشتم انجام و آغاز گردید.
که سریعاً اجرا و عملیات آن توسط مجری و پیمانکار شروع گردد. متأسفانه تا کنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است و اگر این مطالبه و خواسته مردمی عملی نشود، شاید در اذهان مردم به حرکتی نمادین و پوپولیستی و نمایشی مبدل شود، که تا اندازه‌ای شده است.
انتظار می‌رفت و می‌رود در افتتاح بیمارستان‌های مرکز استان و سایر شهرها توسط وزیر با پیگیری‌های استاندار محترم و حضرت‌عالی که داشتید. و جای قدردانی هم داشته و دارد.
این دو بیمارستان هم عملیاتی می‌گردید.
در جریان پیگیری‌های حضرت‌عالی و دستور اختصاص بودجه اولیه آن توسط استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
ولی چون به مرحله اجرا و عمل نرسیده و قریب یک سال طول کشیده مردم به‌حساب آب در هاون کوبیدن گذاشته‌اند و به همین دلیل به جد پیگیر و منتظر بودند و هستند.
شهرستان دنا به دلیل کوهستانی بودن، پراکندگی روستاها، تکثر جمعیت، وجود نیروهای پزشکی و متخصص، جلوگیری از تهاجم بی‌رویه، عدم تجهیز و امکانات آن‌چنانی شبکه‌ها و خانه‌های بهداشت، عدم دسترسی سریع به پزشک متخصص و بیمارستان در موقعیت‌های ضروری و ضرب العجل، قدرشناسی مردم در حمایت از نظام و دولت و شرکت در اکثر دعوت‌های حضوری مانند راهپیمایی و انتخابات مهم بودن اولویت بهداشت و سلامت به‌عنوان مهم‌ترین آیتم توسعه همه‌جانبه و پیشرفت طولانی بودن فصول سرما در ایام زمستان و انبوه مرض و بیماری‌های زمستانی تصویب بیمارستان در وزارت درمان و پیگیری عملیات مقدماتی ازجمله نقشه و زمین و مهم‌ترین اولویت مطالبه مردم وهم چنین قرار گرفتن در عوامل خطرزا مثل زلزله و سیل و آتش‌سوزی و پرتگاه‌های کوهستانی و موجودات زهردار و سمی چون رطیل و مار و عقرب در کنار امور کشاورزی و دام داری نیاز مبرم و سریع به بیمارستان داشته تا هم خواسته‌شان برآورده شود و هم از هجوم به بیمارستان‌های مرکز استان و سیل مراجعه‌کننده کم شود و هم به اقوال مدیران و نمایندگان لایقشان خودبین‌تر و با اعتماد تر بشوند و خود را دور از مسئولین و مسئولین را دور از خود ندانند و روزبه‌روز ارتباط بین مردم و مسئولین و نمایندگان بیشتر و بیشتر شود.
پس خواهشآ هم از حضرت‌عالی و هم مسئولین ارشدی و ستادی استان تقاضا داریم، مردم را از این انتظار طولانی و بلاتکلیفی نجات دهید. تا از پچ‌پچ و زمزمه‌های نیش‌دار بعضی‌ها که مرتب میگویند گذاشته‌اند نزدیک به انتخابات مجدد کلنگ زنی کنند و بهر برداری سیاسی؛ و دو باره رها کند، جلوگیری شود.
منتظر اقدامات حضرت‌عالی و سایر مسئولین هستیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی
و مردمم راضی از سرانجام کار
سید عبد الصمد رضایی
شهروند دنا نشین
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین هم انتخاباتیه. 😀خانم شما مثلا فرماندار دنا هستش
پچ پچ نیش دار اینجا شروع میشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی
انتصاب مدیر. شهرستان هست که متاسفانه نمیتونه کاری رو پیش ببره. شهرستان دنا بعد از رفتن دکتر بهشتی به کما رفت. باز خداروشکر دکتر بهشتی که بود کلنگشم زد
Iran, Islamic Republic of
برادر مگه فکر کردی از این آقا کاری برمیاد که تقاضا کردی ازش؟!
باید به فکر نان باشیم که خربزه آب است
دنا
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از نماینده فعال بویراحمد بیمارستان سیسخت خیلی خوب پیشرفت کرده وانشالا تا یکی دو هفته دیگه افتتاح میشه 🤣🤣
علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین بی احترامی به مردم سی سخت همان کلنگ بیمارستانی بود که سال قبل به زمین زدن و رهاش کردن
ه جهانفکر
Iran, Islamic Republic of
سیسخت مرکز شهرستان دناو روستاهای اقماری آن که همگی از جاذبه های توریستی و مسافر پذیر میباشند،،همچنین عشایر قشقایی کوچ رو ازمسیر سیسخت میگذرند تا به منطقه سکنا گزینند، کشاورزان کوشا و پرتلاش منطقه بهترین و با کیفیت ترین میوه را تولید وبه سایر نقاط کشور ارسال میکنند،که الحق الانصاف کیفت میوه منطقه با نام سیسخت یک برند شده،پدران و مادران این منطقه همواره کوشیده ان تا فرزندانی نخبه در همه علوم تحویل اجتماع داده اند،
به اختصار شمه ای از منطقه سیسخت که زبانزد عام خاص هست را عرض نمودم
چرا پدری بخاطر تمام شدن بنزین آمبولانس اورژانس ما بین مسیر سیسخت به یاسوج جان خود را از دست دهد
چرا مادری بخاطر نبود یک دستگاه موتور برق در مرکز درمانی در موقع قطعی برق جان خود را از دست دهد
چرا برادری بخاطر کمبود آمبولانس مجهز در مسیر تلف شود
و هزاران چرای دیگر که بغض گلوی مردمان این دیار شده
مسئولین محترم استانی بعنوان یک شهروند از شما خواهش دارم که فکر به حال این مردم کنبد،بارها قول داده اید که بیمارستان،کارخانه جات صنایع تبدیلی،جاده،تله کابین، سردخانه و و و و،،،را ایجاد میکنید
کو؟؟؟ چرا از فرهنگ متواضع این مردم سوء استفاده میکنید
دقیقا یاد دارم که در زمان اوج حرارت و کوران تبلیغات آقایان قوییا" قول دادن که مسئله بیمارستان سیسخت از اهداف مهمی است که هر چه سریع تر عملیاتی شود،حتی یاد دارم که آقای زارعی در جلسه ای خصوصی گفتند: بحث بیمارستان سیسخت از نان شب هم واجب تر است.!!
بنده ملتسانه نمیگویم، چونکه کار مردم از التماس خواهش تمنا گذشته، این مردم حق و حقوقی دارند که وطیفه مسئولین هست نسبت به فراهم شدن آن اقدام نمایند
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی این سؤال را ما باید از شما بپرسیم چون خانم شما عالیترین مقام و نماینده ارشد دولت در شهرستان هستند باید از ایشون پرسید که چرا این مسئله را پیگیری نکرده اند و یا نتوانسته اند که پیگیری کنند؟
این مقاله شما یک فرار رو به جلو بوده است برای اینکه توپ را در زمین استاندار بیندازید و خود را تبرئه کنید از وظایف اصلی یک فرماندار و فرافکنی کنید و ذهن مردم را به سوی دیگری جهت ببخشید.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1