کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار و معاونین وی:

معارفه مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / احمدی: تک‌رویی دردی از استان دوا نمی‌کند (+عکس)

18 دی 1397 ساعت 12:16

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، تک روی و یکسوگرایی دردی از استان دوا نمی‌کند، افزود: کشور در شرایط خاص است و مشکلات به تنهایی از عهده یک نفر و گروه خاصی حل شدنی نیست و همه باید شرایط را در هر زمینه‌ای درک کنیم و با انسجام بیشتر به امور توجه داشته باشیم.


طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد چنگیز هاشمی به عنوان مشاور امور اقتصادی و سرمایه گذاری استاندار معرفی شد.
علی محمد احمدی در نشستی با حضور معاون سیاسی و امنیتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان حکم دکتر هاشمی را به وی تقدیم کرد.
استاندار در این نشست با بیان اینکه، دولت‌ها نشان داده‌اند بدون ظرفیت مردمی و بخش خصوصی نمی‌توانند موفق باشند و در کنار آن امنیت و سلامت را از ضروریات اصلی جامعه دانست، گفت: جامعه باید عاری از تحدیدهای بیرونی و درونی باشد.
وی اظهار داشت: به راین باوریم که استان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی است و نباید چسپندگی های قومی باعث ممانعت پیشرفت آن شود و در این زمینه وظیفه داریم که امکانات و بسترها را فراهم کنیم و از ظرفیت‌های قانونی بیشتر بهره بگیرم.
احمدی تصریح کرد: باید کسانی که متعلق به استان هستند و توانائی بالایی دارند، مشکلات را می‌شناسند و دلسوز استان، مردم و دل در گرو کار و تلاش دارند در کنار ما کار کنند تا به توسعه استان کمک شود.
استاندار با اشاره به اینکه، تک روی و یکسوگرایی دردی از استان دوا نمی‌کند، افزود: کشور در شرایط خاص است و مشکلات به تنهایی از عهده یک نفر و گروه خاصی حل شدنی نیست و همه باید شرایط را در هر زمینه‌ای درک کنیم و با انسجام بیشتر به امور توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه، منابع کشور محدود است و اینکه بخواهیم ۲۰۰ میلیارد تومان منابع استان را در یک جا و در یک مورد تل انبار و هزینه کنیم که اشتغال و تولید چندانی هم ندارد به صلاح نیست و باید به مسائل به طور ریشه‌ای، بنیادی، اصولی وعالمانه توجه کرد.
استاندار با تاکید به اینکه، پیش برد امور با مشی طایفه‌ای، عصبیت، بی حوصلگی و سلیقه‌ای کارساز نیست، تصریح کرد: در شرایطی نیستیم که ناهماهنگی ایجاد شود و باید با صعه سدر و بردباری امور را جلو ببریم.
احمدی یادآور شد: تسهیلات روستایی با بهره کم و شرایط آسان و با سهم بالایی داریم و باید شرایط به خصوص وثیقه را بر مردم آسان گرفت تا بتوان از آن بهره ببرند و تولید و اشتغال رونق بگیرد.
وی، ایجاد هرگونه التهاب در فضای مدیریت، کار و همچنین امور سرمایه گذاری را از عوامل بازدارنده رشد استان دانست و گفت: دوران بحث‌های برخورد فیزیکی و چکشی گذشته است و درک مسائل و پردازش به آن باید منطقی و مدبرانه باشد.
رئیس اتاق بازرگانی استان هم انتخاب دکترهاشمی را به عنوان مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری، شایسته دانست و از استاندار تقدیر و تشکر کرد.
کیانی گفت: ما به لحاط ظرفیت، توانمندی و داشته‌ها در مقابل طرف‌های خارجی یک سر و گردن بالاتریم اما آنچه مهم است رعایت نظم و انضباط اجتماعی و قانونمداری است.
وی اظهار داشت: معتقدم باید همه موضوعات را به صورت مشورتی و تیمی بررسی و انجام داد و تنظیم بازار که دغدغه همگان است، نباید بخش خصوصی تاوان آن را بدهد.
رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد حل مسائل مالی را به صورت تهاتر ضروری دانست و ابراز داشت: اعتماد دولت به بخش خصوص بهترین عامل دلگرم کننده است.
در این نشست حکم دکتر هاشمی تحویل وی شد.
 


کد مطلب: 406236

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406236/معارفه-مشاور-عالی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-احمدی-تک-رویی-دردی-استان-دوا-نمی-کند-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1