تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۲۲۳
مدیرکل میراث فرهنگی در جلسه کارگروه گردشگری استان:

۷۰۰ میلیون تومان به احداث بازارچه صنایع دستی یاسوج اختصاص یافت

۰
۷۰۰ میلیون تومان به احداث بازارچه صنایع دستی یاسوج اختصاص یافت
کبنا ؛۷۰۰ میلیون تومان به احداث بازارچه صنایع دستی یاسوج اختصاص یافت
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان برای احداث بازارچه صنایع دستی در یاسوج خبر داد و گفت: اختصاص این اعتبار منوط به فراهم کردن زمین موردنیاز توسط شهرداری یاسوج است.
 
  
به گزارش کبنا نیوز، محمود باقری عصر دیروز دوشنبه 17 دیماه در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی اظهار داشت: تنها استان کشور هستیم که بازارچه صنایع دستی نداریم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سازمان مرکزی 700 میلیون تومان اعتبار برای احداث بازارچه صنایع دستی در مرکز استان اختصاص داده که اگر نتوانیم زمین موردنیاز برای احداث این بازارچه را از طریق شهرداری یاسوج فراهم کنیم این اعتبار برگشت می‌خورد.
 
باقری به فعالیت واحدهای خدماتی و پذیرایی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اشاره داشت و بیان کرد: این واحدها به علت اینکه فاقد پروانه بهره‌برداری هستند قابل نظارت نیستند و اداره‌کل راهداری به عنوان متولی جاده‌های استان باید برای مجوز این واحدها تدبیری اتخاذ کند.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، گفت: شهرداری‌ها، امور عشایر، اتاق‌های بازرگانی و بخش خصوصی استان‌های مختلف 23 تا 26 بهمن‌ماه توانمندی‌های خود در حوزه گردشگری را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده است، عنوان کرد: برای حضور در این نمایشگاه نیازمند همکاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.
 
باقری بیان کرد: حدود 80 نفر از استان در این نمایشگاه حضور پیدا  می‌کنند که از ادارات می‌خواهیم در بحث حمل و نقل و اقامت با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1