تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۴۰۶۱۶۱
کهگیلویه و بویراحمد؛

درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان / انتقال رانندگان زخمی قاچاق‌چی به بیمارستان گچساران

۲
۵
درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان / انتقال رانندگان زخمی قاچاق‌چی به بیمارستان گچساران
کبنا ؛رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: این دو نفر راننده قاچاق چی در درگیری با مأموران نیروی انتظامی در محور زیدون به بهبهان در استان خوزستان زخمی و به علت نزدیکی به شهر دوگنبدان برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی این شهر منتقل شدند.
سید طاهر حسینی زخمی شدگان را ۲۷ ساله اعلام کرد و افزود: این افراد از ناحیه ساق پا و ران مورد اصابت گلوله مأموران نیروی انتظامی قرار گرفتند.
 وی گفت: اقدامات درمانی اولیه در این بیمارستان انجام‌شده و مصدومان برای مداوای بیشتر به مراکز درمانی یاسوج منتقل می‌شوند.
فرمانده انتظامی گچساران هم گفت: این درگیری عصر امروز در حوزه استحفاظی خوزستان به وقوع پیوست و از جزئیات و علت حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد. ( منبع: صدا و سیما)
نام شما

آدرس ايميل شما

قاسمی
Iran, Islamic Republic of
باید. تبریک گفت که اینگونه واسه جوانان شغل ایجاد کرده.. فقط بلده عکس بزاره تو اینستاگرام و تبلیغ کنه و البته اطرافیان خودش و لیدارشو گذاشته سرکار پس نگید کسی رو سرکار نگذاشته و صدالبته همه جوانان این شهرو سرکار گذاشته البته فقط سرکارشون گذاشته
خادمی
Iran, Islamic Republic of
محور دیلم ، گناوه و ماهشهر به بهبهان و گچساران ، جاده ترانزیت مواد مخدر و ،،، نیست . مگر با یک پزو ۴۰۵ یا سمند چه مقدار قاچاق میشود جابجا کرد ؟ که اینگونه چهارتا جوان بدبخت بیکار را به دردسر می اندازید ؟ اینا از سر ناچاری به اینکار دست زده اند . اگر میخواهید جلوی قاچاق گرفته شود ، باید نگذارید کشتی کشتی جنس قاچاق وارد بنادر شمال خلیج فارس شود تا جوانان بی کس این سرزمین اینگونه مورد بی مهری قرار نگیرند. کنترل در دریا راحت تره یا در خشکی ؟ همه مان سرکاریم چه مردم چه نیروی انتظامی . چون اونی که باید دستگیر و زندانی شود و اموالش ضبط شود ، همانی است که کشتی کشتی قاچاق وارد میکنه و کسی بهش نمیگه بالای چشمت ابروست .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1