تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۰۶۱۴۳
همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود

اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ با حضور ۵ هزار شرکت کننده در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ با حضور ۵ هزار شرکت کننده در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح ملی قرآنی ۱۴۵۲ با حضور ۵ هزار شرکت کننده ۹ اسفند در شهرستان‌های استان خبر داد.
عبدالمحمد نمازی به در پیش بودن چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام این دوره مسابقات بهمن ماه آغاز و اسفند و فروردین هم ادامه خواهد داشت.
مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دوره مسابقات در رشته‌های قرائت و ترتیل، حفظ، اذان، قرائت دعا، ابطحال، تواشی، تفسیر، معارف قرآن و عترت و معارف احادیث برگزار می‌شود و محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد.
وی بیان کرد: متسابقین می‌توانند با مراجعه به سایت قرآنی یا حضور در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها ثبت‌نام کنند که مرحله شهرستانی این دوره مسابقات اردیبهشت، مرحله استانی مرداد ماه و مرحله پایانی چهل و‌ دومین مسابقات قرآنی مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
این مسوول ادامه داد: علاوه بر مسابقات قرآنی،دوره تربیت داور را با توجه به کمبود داور قرآنی در استان و همچنین افزایش مهارت داوران با همکاری مرکز اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌کنیم که پیش‌بینی می‌شود ۲۵ نفر از پیشکسوتان قرآنی در این دوره شرکت کنند.
نمازی با اشاره به کسب نمره قبولی ۳۱ نفر برای شرکت در دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم گفت: این دوره مسابقات دی ماه در شهر مقدس قم یا در شهر شیراز برگزار می‌شود.
مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه  کهگیلویه و بویراحمد به مهمترین طرح حوزه قرآنی اشاره کرد و گفت: طرح بشارت یا ۱۴۵۲ برای حفظ جزئ ۳۰ قرآن کریم همزمان با سایر رشته‌های آموزش و حفظ مفاهیم ۹ اسفند در سراسر شهرستان‌های استان برگزار می‌شوند که تاکنون ۸۹۰ نفر ثبت‌نام کردند و باید تعداد شرکت کنندگان به ۵ هزار نفر برسد.
وی در بخش پایانی سخنان خود به وقف در حوزه قرآن اشاره کرد و افزود: امسال وقف قرآنی یک یا دو مورد بوده که دلیل عمده ضعف در حوزه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف قرآنی و همچنین محرومیت استان است که از همه رسانه‌ها درخواست می‌کنیم برای تبلیغ وقف قرآنی همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سپاس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1