تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۶۰۷۶
یادداشت سیاسی |

عالیجناب و لرزه‌ی بر تن تاجگردون

اسماعیل زارعی
۱۷
۱
عالیجناب و لرزه‌ی بر تن تاجگردون
کبنا ؛پیش تر در یادداشتی از افول بهار تاجگردون نوشته بودم و آنجا کمی از دلایل افول برای مردم عزیز بیان کرده بودم اما اینقدرها زود هم نسبت به خط افول امیدوارم نبودم که به این زودی‌ها به سرانجام برسد، تا اینکه در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۷ وقتی تاجگردون خود به صحنه آرایی و بازی گردانی هرچند بچه گانه وارد شد و خواست در فراغ امید و آرزوهای آینده خود برای مجلس از آب گل آلود ماهی بگیرد و برای خود کیسه ای ببافد این بار نیک دانستم که این افول آنقدرها هم دور از انتظار نخواهد بود چرا که پادشاه همیشه در آخرین حمله خود وقتی امید از اطرافیان را از دست می‌دهد شمشیر از رو کشیده و خود به میدان خواهد آمد و امید خود را وقتی از دست داده باشد مجبور به ترک پرده نشینی خواهد شد که دیدید چگونه بازی بچه گانه ای را آغاز کرد، اما ۹ دی ۹۷ هرچند با عدم حضور دوباره تاجگردون همچون سال‌های قبل همراه بود خوب دست آویزی شد برای سیاست مداری که آنچنان لرزش به تنش نشسته است که خود باید بدور از امید و انتظار از چهره‌های سیاسی در سبد حمایتی‌اش یا بازی‌های نامتعارف میان قشقایی و باشت و باوی و لر و ترک اینگونه با سیاستی سرشار از ناامیدی شخصاً وارد شود و با سواستفاده از هاشمی رفسنجانی که تا دیروز عالیجناب سرخ پوش می‌خواندند ایشان را طالبان و هزار صفت و فعل هنجارشکنانه به او می‌بستند را دست آویزی قرار دهد تا میدان مقابل خود را مورد هجمه قرار دهد شاید بتواند امیدی برای بازگشت دوباره خود داشته باشد، اما تاجگردون باید بداند و خوب هم می‌داند در این جهنم کذایی که خود و هم قطارانش با حمایت از شیخ دیپلماتی که هم چرخ هسته ای را راکد و هم اقتصاد ایران را به نابودی کشاند و مردم را با چه حقارتی در صف سبد حمایتی و گوشت‌های منجمد با کارت ملی و صف گاز و نفت و... تحقیر کرد و حتی در همین شهرهای گچساران باشت نانوایی‌هایی را شاهد هستیم که برای نان هم دفاتر قرض دارند، غریق کوشک فرح پهلوی و حتی آمدن و نیامدن تاجگردون در راهپیمایی‌ها و نماز جمعه‌ها اهمیت ندارد، چرا که اویی که با چنین خطای نابخشودنی نان مردم را آجر کرده و سفره اقتصادی ملت را به نابودی کشانده و چه زندگی‌ها را که به تباهی کشانده است محکوم است و باید پاسخگوی باشد و حالا دیگر وقت نجات مردم از این جهنم کذایی است که تریبون دارش تاجگردون و امثالهم بوده‌اند و تا ابد این ننگ بر پیشانی‌اش هک خواهد شد و دیگر حنای سیاسی بازی‌ها و بازی گردانی‌های او برای این ملت رنگی ندارد، تاجگرون باید برود روی دیوار همسایه ای یادگاری بنویسید که فریادها و سینه چاک کردن‌هایش را در حمایت از حسن روحانی تخریب‌گر ترین رئیس جمهوری اقتصاد ایران را یادش رفته باشد که ما فراموش نخواهیم کرد، اما این بار ملت هم باید بدانند اگر به بازسازی اقتصاد ایران امیدوار هستید در انتخاب‌های آینده خود باید تجدیدنظر کنید.
 -----------------------------
اسماعیل زارعی
------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ثروت ملت را کسانی بر باد دادند که قراداد های بین المللی را پاره کاغذی می نامیدند کسانی این ملت را به خاک مذلت نشاندن که زبان دیپلماتیک بلد نبودند این مملکت را کسانی به این روز نشاندند که چشم امید ب. بسته بودند کسانی که دکل نفتی غرق شده می خریدند کسانی . را به این خاک مذلت کشاندند در هر ماه میلیون ها سکه هدیه به اطرافیانش میداد .کردید که تا کنون معنی مرگ را نفعمیده اید مرگ بر مرده شعار تان بود مرده باد مرده باد بر مرده را عقب مانده های ذهنی هم نمی گویند. ی خود شخص حضرتعالی آقای تاج گردون با رای ۷۳ هزار نفری وتوجه حق وحضرت ولی عصر وارد ملس شورای اسلامی شد هر. انشا نویسی بلند میشه .
شهریار شهر
Iran, Islamic Republic of
در عجب هستم بسی سخن از شکست و درج در کبنا .
ملت بیدار ترین اند.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت که بنده ات را طوری خلق کرده که هرکه به عقل خودش راضی باشه مثل این . به مردم سفارش ونصیحت میده
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه میخواهی تخریب کنید راه حل بهتر هست نیاز به جملات و تفسیر نیست استاد
Iran, Islamic Republic of

تو دیگه
Iran, Islamic Republic of
چی نوشتی،قصه تعریف کردی؟
دیارم مارین
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی مردم این شهرستان از دکتر تاجگردون عمران و آبادی می خواهند که الحمدالله اگر نگاهی به سنوات گذشته بیندازید می بینید که ایشان نسبت به بقیه نمایندگان قبلی دارای رزومه خوبی میباشند لذا خواهشمندیم جنابعالی و امثالهم سعی نکنید با این اشعار قطار توسعه شهر را به حالت سکون درآورید.
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم یه طلبه چرا تحلیل سیاسی میکنه؟؟؟

اولا که ایشون تحلیل گر نیستند ثانیا انصافا متن رو میخونید خندتون نمیگیره؟؟این تحلیل هست؟؟

کبنانیوز از شما بیشتر انتظار میره در درج مطالب
Iran, Islamic Republic of
حیف بسته اینترنت که خرج خوندن مطلبت شد
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ کبنا...
معلومه حسابی سوختی هاااااا...
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شما
جواد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودت فهمیدی چی نوشتی ؟ نخود و ماش و لوبیا و عدس و برنج و گندم و جو و انواع ادویها را قاطی کردی ، شله ای درست کردی که خودت هم از خوردن ( خواندنت )
سالم
Iran, Islamic Republic of
اگه دفعه‌ی قبل بهش رای دادم ولی به خاطر حرف های امثال شما این دفعه بهش رای میدم .جمع کن ای بساط رو
همسایه شرقی
Iran, Islamic Republic of
سلام داشتن نماینده ای کاردان و مدبر مثل تاجگردون ارزوی مردم هرشهرستانی است خداوکیلی ای نویسنده جوان جسارتا مثل اینکه خیلی. دلش مانده تاجگردون فراتراز یک نماینده است حداقل باید وزیر اقتصاد یا رییس برنامه وبودجه باشد
امیرشیخی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر بهش میخوره . قهر کرده تابا تاجگردون باید زودتر. شاید آرومتر شد بنده خدا البته نمیکشه بدونه تا چند سال پیش نماینده ها با کبیسه آرد میومدند در خونه ها تا رای جمع کنن ما که خانوادمون استخدامی از نماینده ندیده ولی همین که بدرد شهر مون بخوره هم خوبه
mohsen
Iran, Islamic Republic of
ارزش نظر دادن نداره
Iran, Islamic Republic of
اقای. کسی در سخنرانی هایت پشت منبر جنابعالی نشست و ..دارد اول. را درست کن که یک روز پشیمان میشوی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1