تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۰۶۰۷۰
در خطبه‌های نماز گچساران مطرح شد

حجازی: ترس از کسی ندارم، باید بررسی شود که ماجرای «شعار علیه هاشمی» از کجا آب می‌خورد

۶
۱
حجازی: ترس از کسی ندارم، باید بررسی شود که ماجرای «شعار علیه هاشمی» از کجا آب می‌خورد
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: باید مشخص شود که ساکتین فتنه چه کسانی هستند و چرا اعلام برائت نمی کنند.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بزرگداشت حماسه باشکوه ۹دی در این شهرستان گفت: یوم الله ۹دی خاطره بیاد ماندنی و فراموش نشدنی برای مملکت اسلامی ما است.
وی افزود: دشمنان انقلاب، ملت و اسلام برنمی‌تابند که این مملکت حر و آزاده و مستقل باشند و یک زندگی آبرومندانه داشته باشند.
 حجازی ادامه داد: در سال  88 فتنه‌ای پیش آمد و مردم هم با بصیرت فتنه را خنثی کردند که از آن سال تاکنون حماسه ۹دی ماه گرامی داشته می‌شود.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: مردم و جمعیت انبوهی برای گرامیداشت ۹ دی گچساران آمده بود که حرکت آنها قابل تحسین بود اما اشتباهی صورت گرفت و شخصی دچار احساسات شد و در میان مردم شعاری‌هایی داد.
وی افزود: بنده به این آقا گفتم که اشعار ۹ دی از تهران به سراسر کشور اعلام شده و باید همان اشعار سرداده شود.
خطیب جمعه گچساران اظهارکرد: آن شخص به من گفت که سفارشات لازم را انجام دهم که بنده نیز به این شخص خطاب کردم که چنین عملی انجام نخواهم داد، اشعاری که از تهران به سراسر کشور ارسال شده باید همان‌ها گفته شوند، شعاردهندگان هم از قبل مشخص شده اند،بنابراین فرد دیگری حق ندارد شعاری غیر از آنکه مشخص شده گفته شود‌
حجازی گفت:بنده هم عبور کردم و ادامه مسیر دادم، ساعت کمی از ۳بعداز ظهر گذشته بود که شخص بزرگواری در یک مراسم فاتحه خوانی این جریان شعارعلیه مرحوم هاشمی را به بنده اطلاع دادند که والله تا آن موقع بنده این موضوع را نشنیده بودم.
وی تصریح کرد: همه می دانید که حجازی از احدالناسی ترس و واهمه ندارد،اگر موردی باشد هم با جرات می‌گویم و ترسی از کسی هم ندارم ،اشتباهی شد و باید بررسی شود که این ماجرا از کجا آب می‌خورد که بنده هم اصرارم این است که بررسی شود.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: برخی‌ها هم کاری کردند که بخواهند اصل تجمع و راهپیمایی باشکوه تحت شعاع قرار بگیرد؛اشتباهی شد و هرکسی هم مقصر است خداوند لعنتش کند.
وی افزود: آن جوان به هر حال اشتباه کرده و در این مراسم احساساتی شده است، اما همه مسائل را همینطور بررسی کنیم و اگر کسی پشت پرده خط داده و راهنمایی کرده باشد، هر کسی که می‌خواهد باشد خداوند لعنتش کند.
حجازی بیان کرد: بازهم تاکید می‌کنم از هیچ کسی هراسی ندارم، اما خواهش می‌کنم این موضوع تمام شود چرا که اگر به همین روال ادامه یابد مسائلی باز می‌شود آنوقت خیلی‌ها در این موضوعات سرافکنده می شوند.
خطیب جمعه گچساران بیان کرد: لازم است عظمت راهپیمایی و تجمع ۹دی و اصل انگیزه بوجود آمده  بیان و توضیح داده شود که مجددا از همه مسئولین و مردمی که در این راهپیمایی شرکت کردند تشکر می‌کنم که این یعنی همان اعلام برائت از فتنه و فتنه‌گران است.
وی گفت:دشمن می‌خواهد حق و باطل را به یک شکل دیگری جلوه دهد،در فتنه ۸۸به قانون مرگ گفتند، عکس امام راحل را پاره کردند، خیمه عزای اباعبدالله(ع) را آتش زدند و بی حرمتی‌ها و خیانت‌ها کردند.
حجازی اظهارکرد: فتنه‌گران با آمریکا، انگلیس و اسرائیل همکاری کردند و به نفع استکبار شعاری، آنها دشمن را شاد کردند و موجب شدند چندین گام به جلو بردارند تا جایی که دشمنان امیدوار شدند که نظام در سراشیبی سقوط است و هشت ماه این خیانت ها آسایش و امنیت را از مملکت گرفت.
امام جمعه گچساران افزود: در ۹ دی ماه کاسه صبرمردم هم لبریز شد و به میدان آمدند و از حیثیت و عزت و شرف مملکت دفاع کردند، بنابراین هر ساله ۹دی گرامی داشته شود و موضوع واکاوی شود.
حجازی با اشاره به حرمت‌شکنی‌ها در سال ۸۸ تصریح کرد: عده‌ای که در همان سال‌ها ساکت بودند، هنوزم ساکت هستند و چیزی نگفتند، بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند که مقام معظم رهبری هم فراتر از قانون دستور بررسی دادند.
وی تصریح کرد: بحث‌هایی در کشور مطرح و نقشه‌ها داده شد که در حال اجراست ،اینجا هم تعدادی از افرادی که درفضای مجازی وارد شده‌اند اولا اصل راهپیمایی گچساران را محکوم کردند و می‌گویند این نوع راهپیمایی ها سبب اختلاف است.
حجازی افزود: ما می‌گوییم این راهپیمایی‌ها هم اختصاص به گچساران ندارد و کشوری است اما بحث‌هایی که در کشور و متاسفانه در استان و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.
وی افزود: توضیح دادند که کمپینی مطرح شود و هنرمندان روی این موضوع کار کنند و بعد در مناظرات در برخی سخنرانی‌ها مقام معظم رهبری را به چالش کشاندند، لذا می‌گویند این مشکلاتی که در مملکت وجود دارد مشکل گرانی، بیکاری و معیشت به رهبری مربوط است.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: در این حال می‌گویند جواب ندهیم که ظلم نیست حقایق را نگوییم ،این موضوع باعث شد در برخی جاها بحث‌هایی بوجود آید،که باید بدانیم این مقام معظم رهبری هستند که دلسوز جامعه است و رهبری هستند که در همه میادین خطر قوای سه گانه را حمایت و کمک می‌کنند.
وی افزود: دشمن شبانه‌روز تلاش می‌کند که خیمه ولایت و خیمه نجات مملکت را مورد هجمه قرار دهد و داخل هم افرادی همان خواست دشمن را دنبال می‌کنند ، در ۹دی گچساران مواردی بود و مردم اعلام برائت از فتنه و فتنه گران هم کردند .
حجازی تصریح کرد: اینکه موضوع بسیار مهم و حیاتی ۹دی را عده‌ای بخواهند تحت شعاع قرار دهند! و در همین ۹دی هم مرگ برمنافق و فتنه گر هم نگفتند و مرگ برکسی که تلاش می کند در مملکت نفوذ کند هم نگفتند و رسما اعلام برائت نکردند و آیا واقعا در این خصوص از رهبری تبعیت شد.
امام جمعه گچساران بیان کرد: این موارد مطرح نمی‌‌شود بعد حمله می‌کنند که گذشته را دیگر بازگو نکنید و تعبیری هم بکار می برند که نبش قبرنکنید، روز ۹دی است و باید گرامی داشته شود و 9 دی یعنی اینکه واکاوی فتنه ۸۸، مسائل باید مشخص شود که ساکتین فتنه چه کسانی هستند و چرا اعلام برائت نمی کنند،چرا همه به طور متحد و منسجم از منصب ولایت حمایت نکنیم که حواس ها باید جمع باشد چرا که دشمن برای ۹۸هم فتنه ها دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا فتنه گران اصلی کسانی بودند که چشم را بر واقعیات جامعه بستند هر روز جامعه بسوی انحراف پیش میرفت عده ای با دم زدن از . زیر سوال تا مجبور به صدور و.ی میشدند هنوز شما در ترویج وتقویت همان تفکر از هیچ تلاشی فرو گذار نبودید ترس از این بابت ندارید که فعلا پاسخگویی فرا فکنی تفکر انحراف به تبعیت از احمد نژادنیستید مگر طبق قانون اساسی همه در برابر قانون یکی وپاسخگو نباید باشند شما روز قبل از ۹ دی که به روز بصیرت ویوم الله واتحاد ملت بو. یاد آور این چنین شعاری شدید
میثم
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی راحت انکار میکند حاج آقا
علایی
Iran, Islamic Republic of
اقای حجازی شما میفرمایید ان شخص اشتباه کرده و خواهش میکنم از این مسئله بگذرید ، این چه حرفی است که شما میزنید ؟ ابروی یک شهر در کل کشور و دنیا رفته زیر سوال ، انوقت شما بجای پیگیری موضوع و حصول نتیجه ، به همین راحتی میخواهید از این اتفاق بگذرید؟ چرا نمیگذارید دست پنهان ناپاکان از هرگروهی باشد ، رو شود ؟ نکند کاسه ای زیر نیمکاسه باشه ؟ فتنه گران ۸۸ ازادانه میگردند و شما براحتی موسوی و گروبی و رهنورد و خاتمی و هاشمی را مورد هجمه قرار میدهید ، آیا این کار درستی است ؟ فتنه گران واقعی ، هربلایی میخواهند سر کشور و ملت و اموال ملت می اورند آنوقت عنوان امام جمعه و مدعی اسلام ناب محمدی میگویید فردی اشتباه کرد و قضیه را تمام کنید ؟ . که اینقدر یکطرفه می اندیشید و میگویید و میشنوید .
Iran, Islamic Republic of
انصافا با این صحبتها روز بروز مردم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حضرت اقای سجادی می فرمایند جوانی اشتباهی کرده و باید این قضیه تمام بشه
سوال من این است که چرا دیگران که سال 88 نسبت به عملکرد اقای احمدی نژاد اعتراض داشتند را. اما . کرده را می گید اشتباه کرده و ببخشید
حاج اقا مگه دین ما نگفته به مرده ای فحش و ناسزا نگید
حاج اقا لطفا ایا هنوز هم.
حاج اقا لطفا از این رفتارها دست بردارید
شما که هر هفته مردم را به تقوا دعوت می کنید پس اول خودتون تقوا داشته باشید
واقعا باید فقط به خدا پناه ببریم
Iran, Islamic Republic of
"اما اشتباهی صورت گرفت و شخصی دچار احساسات شد و در میان مردم شعاری‌هایی داد."
حاج آقا آخرت را فراموش نکنید ، اگر به کسی همسو با شما این شعار داده می شد، باز هم همین نظر را داشتید؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1