تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۶۰۶۲
در دیدار با آیت الله نوری همدانی وزیر اقتصاد مطرح شد

مردم از گرانی‌ رنج می‌برند/ ثبات قیمت در کشور وجود ندارد

۰
مردم از گرانی‌ رنج می‌برند/ ثبات قیمت در کشور وجود ندارد
کبنا ؛یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مرم از گرانی در رنج هستند تاکید کرد: در کشور ما ثبات قیمت وجود ندارد و از سویی دیگر شاهد هستیم دو مغازه در کنار یکدیگر یک کالا را به دو قیمت می فروشند.
به گزارش کبنا، آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اینکه مردم به آمار و ارقام توجه ندارند بلکه قیمت نان و خوراک و پوشاکی که خریداری می‌کنند را می بینند، بیان کرد: مردم باید در سفره خود ببیند که قیمت‌های دیروز با امروز تفاوت کرده است.
وی ادامه داد: مردم نه تنها رونق اقتصادی را در سفره خود ندیده اند بلکه با گرانی روز افزون روبه رو هستند. باید در کشور ثبات قیمت وجود داشته و با تقویت نظارت جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مرم از گرانی در رنج هستند تاکید کرد: در کشور ما ثبات قیمت وجود ندارد و از سوی دیگر شاهد هستیم دو مغازه در کنار یکدیگر یک کالا را به دو قیمت می فروشند.
وی خواستار تقویت نظارت بر قیمت کالاها شد و تصریح کرد: برقراری امنیت، عدالت و فراوانی نعمت سه امر مهمی است که باید از سوی مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله نوری همدانی به نامه‌53 نهج البلاغه به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: این نامه بهترین منشور برای اداره کشور بوده و در سازمان ملل نیز بایگانی شده است. در این نامه آمده است که نباید بین کسی که در همسایگی تو قرار داشته با کسی که در دورترین نقطه کشور است، تفاوتی باشد.
استاد حوزه علمیه قم فقر را از مشکلات امروز جامعه دانست و گفت: مسؤولان باید با برنامه‌هایی که طراحی می‌کنند فقر را در جامعه ریشه کن کنند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1