تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۶۰۲۶
کبنا گزارش می‌دهد

کلینیک دندانپزشکی «شاهد» گچساران و صف طولانی و پُر درد بیماران / رئیس شبکه بهداشت پاسخگو نبود

۱۱
۳
عکس تزئینی می‌باشد
عکس تزئینی می‌باشد
کبنا ؛مردم گچساران برای انجام کارهای دندانپزشکی خود با مشکلاتی روبرو هستند و عدم ارائه خدمات کافی در تنها کلینیک دندانپزشکی دولتی گرفتاری مردم را دوچندان کرده است.
به گزارش کبنا، کلینیک دندانپزشکی شاهد شهر دوگنبدان به عنوان تنها مرکز دندانپزشکی که در این شهر خدمات دولتی ارائه می‌دهد، روزانه بیش از 20 مراجعه‌کننده دارد و آنطوری که مردم می‌گویند از این تعداد کمتر از 8 نفر خدمات دریافت می‌کنند چرا که معمولاً اقدامات دندانپزشکی زمان‌بر می‌باشد.
این کلینیک دولتی که گاه و بی گاه خبر واگذاری آن به بخش خصوصی شنیده می‌شود تنها در شیفت بعد از ظهر خدمات ارائه می‌دهد و تنها یک دندان‌پزشک در آن مشغول به کار است.
مراجعه‌کنندگانی که در صف ویزیت می‌نشینند، تقریباً بیش از 20 نفر هستند و به غیر از این، عده‌ای از مراجعه‌کنندگان از همان ابتدا به دلیل تعدد بیماران با عدم پذیرش مواجه می‌شوند.
مراجعه‌کنندگانی که در کلینیک حضور می‌یابند از هزینه بالای درمان دندان در شهر گچساران شکایت می‌کنند و عموماً باوجود مشکلات دندانی که دارند به دلیل هزینه‌های بالای درمان به مراکز خصوصی دندانپزشکی مراجعه نمی‌کنند.
شایان ذکر است بیش از 5 سال کلینیک دندانپزشکی «والفجر» گچساران در شیفت کاری صبح و بعد از ظهر به ارائه خدمات با تعرفه دولتی می‌پرداخت. و در این مرکز روزانه بیش از 6 پزشک به ویزیت و ارائه خدمات می‌پرداختند و در همان حال نیز این مرکز با ترافیک مراجعه‌کنندگانی روبرو بود که ساعت‌ها در صف انتظار می‌نشستند. اما چند ماهی است که کلینیک والفجر به طور کامل در تعطیل‌ی به سر می‌برد و بجای آن کلینیک دولتی شاهد بازگشایی شد که امکانات و ظرفیت کافی برای پذیرش بیماران و مراجعه‌کنندگان ندارد.
یکی از مراجعه‌کنندگان گفت: این وضعیت مردم را خسته و کلافه کرده است.
باید دید با شرایط اقتصادی جدید و برنامه بودجه‌ی 98 که طبق آن سهم بودجه استان‌ها به شکل قابل توجهی کاهش‌یافته است مسئولان مربوطه برای مشکلات حوزه سلامت دندان چه فکری می‌اندیشند!
به گزارش کبنا، صیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به تماس تلفنی خبرنگار کبنا نیوز در گچساران پاسخ نداد و سایت خبری کبنا آمادگی کامل برای انتشار پاسخ مسوولان مربوطه را در این رابطه دارد.

--------------------------------------------
گزارش از سیده زهرا حسینی‌فر
نام شما

آدرس ايميل شما

پرسنل شبکه
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مجموعه ما قدر ادم های کارکن و کاربلدو زحمت کش رو نمیدونه،اون موقع که اقای رحمانی رئیس اونجا بود یادمه مدیر وقت شبکه همیشه میبالید که درامد اونجا چند برابر شده،من خودم تا میرفتم خیلی شلوغ و پررونق بود،چندین پزشک و دستیار حضور داشتن،انصافا به لحاظ رعایت بهداشت بهتر از مطب های شهر بود اما چی شد؟ نذاشتن اون مدیر کار کنه،شروع کردن به حاشیه سازی.چرا؟حتما منافع عده ای به خطر افتاده بود چون منافع دولت و مردم در اولویت بوده،چون مدیرش منظم و سخت گیر بود به مذاق یه عده خوش نیومد،خدایی سعی کردم حق رو بگم چون بعد از ایشون به یک سال نرسید کلینیک تعطیل شد تقصیر مدیر فعلی شبکه یعنی دکتر صیدی هم نیست
بازاری
Iran, Islamic Republic of
مگه شبکه بهداشت نظارت نباید بکنه؟نظارت بر درمان وظیفه کیه؟نظارت بر تعرفه دندانپزشکی وظیفه کیه؟اخه ما از کجا بیاریم یه ملیون بدیم یه دندونو درست کنیم؟
شرکتی سابق
Iran, Islamic Republic of
کسانی باید پاسخگو باشن که چوب لای چرخ مدیران میذارن،البته براشون مهم نیست این وضعیت،مهم بالا رفتن خودشونه به هر قیمتی،ولی نمیدونن یه روز پس پای کارهاشونو میخورن،کسی که نون بری میکنه اخرعاقبت نداره از ما گفتن از شما نشنیدن
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
چرا نباید رو تعرفه های دندانپزشکی مطب ها نظارتی باشه اخه این چه وضعشه غیره میلیارد بی بتری دندون درس کنی
Iran, Islamic Republic of
. از اول انقلاب تا امروز تمام ارکان بهداشت و درمان گچساران را کنترل و مدیریت میکنند و تمام معضلات مردم بعد از به این دلیل است
Iran, Islamic Republic of
کجا پاسخگو بودن که اینجا نبودن
دكتر صيدي
Iran, Islamic Republic of
هيج فردي تا حالا از كبنا با اينجاب تماس نگرفته
Iran, Islamic Republic of
وقتی افرادی بدون کوچکترین کار اجرایی ، در مسند شبکه بهداشت قرار بگیرند ، نتیجه اش این خواهد بود !!

چند مدت پیش 6 تا دانپزشک داشت اما حالا یک نفر !!!

این یعنی سوءمدیریت !!!!!
این ربطی به دکتر صییدینداره واین بلا در مدیریت خانم حافظ قرانبا سو مدیریت وبرداشتن رحمانی این بلا را سر کلینیک آورد
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر. در شبکه بهداشت نیست و هر کسی برای خودش یک سازی می زنه. شبکه هم همه اش به فکر مطب و ...... است اخه این چه وضعی است.
شیرین

سیاسیون با این انتخاب واقعی به بهداشت و درمان زدندند.به طوری که تا سالها قابل پاک کردن نیست. فقط با ویزیت رایگان دنبال تبلیغ خودش در روستاهاست.و هیچ کاری به مسائل ندارد البته ایشان آشنایی هم با مسائل شبکه ندارد. و تا به حال صدبار به اشتباه خودش اعتراف کرده است.اشتباه که این جایگاه را پذیرفته است.چون اداره کردن شبکه و زیرمجموعه ها را ندارد.
کاش عقلش را به کار بیندازد و تا دیر نشده کار را به اهلش واگذار کند.در هیچ زمانی وضعیت اینگونه نبوده.چه در زمان دکتر گرامی زاده، دکتر محمدی، اسدپور و ..حتی دکتر خردمند هم بهتر کار می کرد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1