تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۶۰۱۱
در جلسه هم‌اندیشی معاون بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد با مدیران مطرح شد

زیر ساخت اینترنت مراکز خدمات بهداشتی درمانی به حد مطلوب می‌رسد

۰
زیر ساخت اینترنت مراکز خدمات بهداشتی درمانی به حد مطلوب می‌رسد
کبنا ؛معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد، گفت: بسته خدمات سلامت مجموعه ای از خدمات اثربخش و دارای اولویت همچون خدمات خود مراقبتی، خدمات سلامت عمومی و خدمات سلامت فردی سطح اول است که توسط مرکز مدیریت شبکه با همکاری سایر واحدهای معاونت بهداشت تعیین، تدوین، ابلاغ و بروز رسانی می شود.
به گزارش کبنا، روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ابراهیم نعیمی در جلسه هم‌اندیشی با مدیران واحدهای مختلف این معاونت افزود: مکانیسم پرداخت به پزشک خانواده و تیم سلامت به ازای انجام وظایف تعریف شده را نظام پرداخت گفته و در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روش اصلی آن به صورت سرانه ای با عملکرد تعدیل شده است.
وی ادامه داد: همچنین نظام پرداخت در اعضای تیم سلامت به جز پزشک خانواده و مراقب سلامت که به صورتCAP  است به صورت حقوق مبتنی بر عملکرد، خواهد بود.
وی عنوان کرد: تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت خانوار از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همه اطلاعات مربوط به سلامت فرد قبل از تولد و پس از مرگ در آن ثبت می شود و همچنین پرونده سلامت الکترونیک توسط مراقب سلامت تشکیل و همه خانوارها منطبق با برنامه های خدمات تعریف شده در بسته خدمت است.
نعیمی ابراز داشت: در پایش ارزیابی شش ماهه نخست سال جاری نقاط ضعف ها را شناسایی نمودیم وثبت میزان خدمت ارائه شده به مراجعه کنندگان با توجه به صعب العبور بودن مناطق کوهستانی استان امکان پذیر نبود که امید است تا پایان سال زیر ساخت اینترنت مراکز ارائه خدمات بهداشتی درمانی به حد مطلوب برسد.
جلسه هم اندیشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف این معاونت در دفتر معاون بهداشتی برگزار شد.
 




 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1