تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۵۹۹۷
کبنا گزارش می‌دهد

آقای «فیلی»؛ «رطب خورده، منع رطب چون کند؟» / آسانسور غیراستاندارد و خطر بیخ گوش مردم

۱
۰
آقای «فیلی»؛ «رطب خورده، منع رطب چون کند؟» / آسانسور غیراستاندارد و خطر بیخ گوش مردم
کبنا ؛بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای کارگروه تخصصی استانداردسازی که به ریاست عزیز فیلی در سالن بحران استانداری برگزار شد، می‌گوید: از 84 آسانسور در ادارات این استان، تنها 7 آسانسور استاندارد هستند و مابقی غیراستاندارد می‌باشند. یکی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای آسانسور می‌باشد ساختمان مدیریت بحران (حاج امیری) استانداری کهگیلویه و بویراحمد است و بنا بر گفته مدیرکل استاندارد، آسانسور این ساختمان غیراستاندارد است. وقتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با وجود مدیرکل فنی، مدیرکل امور شهری و مدیرکل بحران همچنین آسانسوری دیگر هیچ توقعی نباید از سایر ادارات داشت.
به گزارش کبنا، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز (سه شنبه، 11 دی ماه) در نشست کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان بر استاندارد سازی وسائل بازی در پارک‌های استان تأکید کرد و گفت: به شهرداری‌ها اعلام کردیم و‌ زمانی را برای رفع مشکلات وسائل بازی مشخص کردیم اما اقدامی صورت نگرفت که اداره‌کل استاندارد علیه شهرداران یاسوج، دهدشت و‌ گچساران اعلام جرم کرده که برای شخصیت حقوقی شهرداری شهرداری یاسوج هم حکم صادر شده است.
وی با اشاره به وضعیت آسانسورهای ادارات استان اظهارکرد: از مجموع ۸۴ آسانسور در ادارات استان، آسانسور ۷دستگاه شامل کمیته امداد استان و‌ منطقه  2 شهرستان بویراحمد، اداره‌کل بنیاد شهید، اتاق بازرگانی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و دو آسانسور متعلق به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج استاندارد هستند.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 28 جایگاه‌های CNG در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴ جایگاه تائیدیه استاندارد دارد، ۱۲جایگاه فاقد تائیدیه هستند و ۷ مورد هم عدم همکاری ثبت شده و ۴ مورد گواهی استاندارد هم در حال دریافت گواهی استاندارد هستند.
رحمتی تصریح کرد: از ۷ جایگاه CNG عدم همکاری با اداره استاندارد، ۴ جایگاه مربوط به شهرداری‌های دهدشت، چرام، سی سخت و دوگنبدان است که تا پایان اسفند ماه برای استانداردسازی مهلت دارند.
وی اضافه کرد: سه مرکز یا جایگاه LPG در سطح استان وجود دارند که همه این واحدها غیراستاندارد هستند و یک واحد هم اصلا پروانه ندارد که باید در اسرع وقت اقدامات قانونی انجام شود.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت استانداردسازی واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی استان بیان کرد: 54 واحد فعال شن و ماسه در استان داریم که از این تعداد، 21 واحد دارای پروانه استاندارد و 33 واحد فاقد پروانه استاندارد هستند. 50 واحد تولید تیرچه بلوک فعال داریم که 14 واحد پروانه استاندارد دارند و 36 واحد ندارد.
رحمتی تاکید کرد: 10 واحد فعال بتن آماده در استان وجود دارد که 7 واحد پروانه استاندارد دارد و سه واحد فاقد استاندارد هستند، از 6 واحد فعال بلوک پلی استابرن در استان یکو واحد پروانه استاندارد دارد و 5 واحد فاقد پروانه استاندارد می باشند.
رحمتی نیز باید در صورت برخوردار بودن اداره‌کل استاندارد از آسانسور، توضیح م‌‌ی داد که این آسانسور غیراستاندار می‌باشد و یا خیر؟
بر اساس گفته‌های رحمتی مدیرکل استاندارد، آسانسور «ساختمان بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد» استاندارد نیست و قاعدتاً «رطب خورده، منع رطب چون کند؟»
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
دیگه اینجوری است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1