کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسعود پزشکیان،‌ نایب رییس مجلس در نطق میان‌دستور:

تجسس و غیبت نکنید، چقدر آبروی مسلمان‌ها و انسان‌ها را می‌ریزید؟/ آبروی نماینده و مدیر را در صداوسیما می‌ریزیم

11 دی 1397 ساعت 11:56

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس گفت: آبروی نماینده و مدیر را در صداوسیما می‌ریزیم و اسم انسان و مسلمان بر روی خود می‌گذاریم.


مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با انتقاد از نحوه رفتارها با نمایندگان و مسئولان بیان کرد: اگر توبه نکنید، انگ بچسبانید و یکدیگر را تخریب کنید، ظالمید. تجسس و غیبت نکنید چقدر آبروی مسلمان‌ها و انسان‌ها را می‌ریزید؟ بروید و توبه کنید و خدا توبه‌کنندگان را می‌پذیرد.
 او ادامه داد: هیچ قومی بر هیچ قومی و هیچ زبانی بر هیچ زبانی برتر نیست.
نایب رییس مجلس با انتقاد از عملکرد صداوسیما تاکید کرد: آبروی نماینده و مدیر را در صداوسیما می‌ریزیم و اسم انسان و مسلمان بر روی خود می‌گذاریم. (احسنت نمایندگان)
او افزود: پشت تریبون بدگویی می‌کنیم اما چه کسی گفته من بهتر از دیگران هستم، شاید آنها بهتر باشند. در این اوضاع و احوال که آمریکا در مقابل ما ایستاده است ما یکدیگر را تخریب می‌کنیم. (احسنت نمایندگان)
پزشکیان گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی کسی که لباس روحانیت به تن دارد را دعوت می‌کند و او می‌گوید از این مجلس شرم می‌کنم. قرآن گفته که این آقایان این کارها را انجام دهند؟
او با خواندن این شهر که: گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هر آنکه هست گیرند ، گفت: اگر قرار باشد کسی را بگیرند همه ما گیر داریم./ اعتماد


کد مطلب: 405976

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405976/تجسس-غیبت-نکنید-چقدر-آبروی-مسلمان-ها-انسان-ها-می-ریزید-نماینده-مدیر-صداوسیما-می-ریزیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1