تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۰۵۹۳۱
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

مسوولان زبان گویای نظام هستند/ ضرورت بیان خدمات انقلاب

۰
مسوولان زبان گویای نظام هستند/ ضرورت بیان خدمات انقلاب
کبنا ؛صبح امروز شورای اداری کهگیلویه با موضوع جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با حضور معاون فرماندار کهگیلویه،امام جمعه دهدشت و مسوولان شهرستان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
امام جمعه دهدشت در این نشست ضمن قدردانی از حماسه آفرینی مردم در 9 دی ماه اظهار کرد: انقلابی در همه عرصه های فرهنگی،سیاسی و...با هویت دینی شکل گرفت،سالیان زیادی برای این چنین انقلابی زحمت کشیده شد،ایستادگی ها و جان فشانی ها شد.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی با بیان اینکه علی رغم همه فشارها و توطئه های دشمنان ،40 سال است که نظام مقاومت کرده است وهمگان شاهد عظمت انقلاب هستند، تصریح کرد:اگر انقلاب ما عقب مانده بود و باعث عقب ماندگی ملت بود،قطعا نمی توانست مقاومت کند.
حسینی بیان کرد:عده ای حرف عوامانه می زنند که دوران شاه بهتر بود ،اینان همان کسانی هستند که می خواهند ملت را به اسارت سابق ببرند، در حالی که ما می بینیم ایران با مقاومت توانسته در همه عرصه ها نسبت به قبل انقلاب پیشرفت چشمگیری کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ روانی و اقتصادی را شروع کرده است عنوان کرد:مسوولان به عنوان زبان گویای نظام باید در تمامی مجالس ملی،مذهبی حضور پررنگ داشته باشند و با تحلیل درست و منطقی،با بیان خدمات نظام، مردم را به مقاومت دعوت کنند همانگونه که تا کنون نیز توانستیم موفق باشیم.
حسینی افزود:باید نسل جوان را از خدمات نظام و سختی ها و نبود امکانات پیش از انقلاب آگاه ساخت.
وی در ادامه کارگروه ها جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن 40 سالکی انقلاب را مشخص کرد و گفت:ترسیم و تدوین اهداف انقلاب،ترسیم و تدوین کارنامه قبل و بعد از انقلاب،ارائه گزارش کار به رسانه ها و مبلغین،برگزاری نشست های تخصصی با صاحب نظران و نخبگان ،ترسیم افق امید بخش و اهداف انقلاب را از جمله اهداف وظایف کارگروها ها دانست.
معاون فرماندار کهگیلویه نیز نقش آموزش پرورش و دانشگاه ها را برای تقویت نسل جدید و آگاه از اهداف و خدمات نظام برای پرورش نسلی  قوی تر از نسل اول انقلاب را بی دلیل دانست که باید توجه ای ویژه ای در این خصوص داشته باشند.
 ابراهیم خنجری با بیان اینکه:کلیت کار کارگروه ها و اعضا مشخص شد در ادامه سیاست های کلی و وظایف کارگروه ها نیز به ادارت ارسال می شود، تصریح کرد: برای هر کارگروهی یک کارشناس از فرمانداری نیز در صورت نیاز برای همکاری عضو کارگروه ها می شود.
وی افزود:رسیدگی می شود از طریق استانداری که اگر شهرستان در این خصوص اعتباری داشت که باید به شهرستان تخصیص داده شود،البته باید برای برگزاری جشن انقلاب از بودحه فرهنگی ادارات استفاده کنید حتی اگر اعتباری برای کارگروه ها به شهرستان تعلق نگیرد.
 کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با اشاره به بی نتیجه بودن تشکیل این کارگروه ها که هر ساله نیز هست اظهار کرد:به خوبی می دانیم برگزاری نشست ها و.. بودجه می خواهد که این کارگروه ها در استان اعتبار دارد ولی شهرستان ندارد،بدون شک اگر قرار باشد سر سری از برنامه بگذریم و فقط گزارش دهی باشد خروجی و کیفیتی نخواهد داشت.
کاظمی جو ترسیم هر ساله یک تقویم فرهنگی،اجتماعی،هنری و آموزشی برای مشخص شدن محورها را برای برگزاری برنامه ای باکیفیت و باشکوه برای انقلاب ضروری دانست.
 وی گفت:اگرچه همه ادارت زیر نظر فرمانداری هستند ولی باید در کنار وظایف کارگروه ها نقش فرمانداری بارزتر باشد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1