تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۰۵۹۲۷
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نجات عروس و داماد میمندی از مرگ حتمی در اولین شب زندگی مشترک

۱
۰
کبنا ؛رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت : با اقدام سریع اورژانس هوایی یاسوج عروس و داماد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال پورانفرد  اظهار کرد: با اقدام سریع اورژانس هوایی یاسوج عروس و داماد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تماسی مبنی بر مسمومیت عروس با داماد در اولین شب زندگی مشترک خود بلافاصله اورژانسی ۱۱۵ میمند به منطقه اعزام شد.
پوران فرد با بیان اینکه داماد و عروس را قبل از تماس با اورژانس توسط ماشین شخصی به درمانگاه پاتاوه انتقال داده بودند افزود:  تکنسین‌های اورژانس میمند بر بالین بیمار حاضر شدند و با تشخیص به موقع و وضعیتی بدخیم داماد با  کاهش هوشیاری  gcs=6  از اورژانس هوایی یاسوج  جهت کمک و امداد خواهی فوری درخواست کردند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: بلافاصله در کمترین زمان ممکن اورژانس هوایی یاسوج به درمانگاه  پاتاوه اعزام شد و با اقدام سریع و به موقع تکنسین‌های اورژانس هوایی  داماد مسمومیت با منواکسید کربن را بلافاصله بعداز  اقدامات  حیاتی و سریع پزشکی از جمله باز کردن راه هوایی (اینتوبه) کردن و اقدامات پزشکی مورد نیاز دیگر بدون اتلاف وقت به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال دادند.
پوران فرد تصریح کرد:  با توجه به پیگیری هایی که امروز یکشنبه ۹ دیماه سال جاری از طرف mcmc از بیمارستان امام سجاد یاسوج انجام گرفت هم اکنون وضعیت  داماد رو به بهبود و  هم اکنون با  سطح هوشیاری ۱۲ در بیمارستان امام سجاد بستری است که امیدوار است تا چند روز آینده وضعیت ایشان کاملا مساعد و از بیماران بیمارستان مرخص شود.
وی نیز در خصوص عروس مسمومیت با منواکسید کربن اذعان کرد : چون در وضعیت بهتری قرار داشت توسط اورژانس میمند به بیمارستان امام سجاد انتقال داده شد.
پوران فرد ضمن تقدیر تشکر فراوان از کادر پروازی و درمانی اورژانس هوایی یاسوج آقایان نوری و آمیرزاده و کادر درمان آقایان ولدی و یارنسب نیز از پرسنل  پایگاه میمند تشکر و قدردانی بعمل آورد و گفت: اورژانس هوایی تا امروزه در استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته جان خیلی از مردم و هموطنان را نجات دهد و خدمتی شایان به مناطق محروم و صعب‌العبور و کوهستانی کند.
وی ادامه داد: مردم در چنین حوادث ابتدا قبل از هر گونه کاری با ۱۱۵ تماس بگیرند و در هنگام تماس تلفنی از راهنمایی هایی که توسط  دیسپچ توصیه می‌شود جهت گوش کنند و تا رسیدن اورژانس حوصله به خرج دهند که اورژانس در صورت نبودن موانع ترافیکی و  در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار شما حاضر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
مسمومیت با گاز منو اکسید نبود .مسمومیت دارویی بود.چقد خبر کذب منتشر میکنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1