تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۹۱۴
با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور و مدیرکل ورزش استان برگزار شد

گزارش کامل انتخابات رئیس هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

۰
گزارش کامل انتخابات رئیس هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)
کبنا ؛رئیس هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور و در نشست مجمع انتخاباتی وزنه برداری استان پس از ابطال دوباره برای مدت چهار سال انتخاب شد.
علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور عصر روز یکشنبه، ۹دی در نشست مجمع انتخابات هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: برای تأمین امکانات و تجهیزات ورزشی مورد نیاز هیأت های وزنه برداری استان های کشور با مدنظر قرار دادن مقوله اقتصاد مقاومتی از کالاهای ایرانی در این رشته استفاده می شود.
وی افزود: سال های گذشته امکانات و تجهیزات ورزشی وزنه برداری از دیگر کشورها وارد می شد که هزینه بر بود.
مرادی اظهار کرد: به تازگی برخی شرکت ها در کشور با رعایت کیفیت و استاندارد لازم اقدام به تولید این امکانات و تجهیزات می کنند و فدراسیون وزنه برداری نیز از آنها حمایت خواهد کرد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: توجه جدی تر به ورزشکاران نخبه و مستعد در سراسر کشور از رویکردهای اصلی این فدراسیون است و با جدیت دنبال می شود.
مرادی با اشاره به وجود قابلیت های چشمگیر استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته ورزشی وزنه برداری، تصریح کرد: این موضوع مسئولیت رئیس جدید هیأت وزنه برداری استان را سنگین تر کرده است.
وی ادامه داد: فدراسیون وزنه برداری آماده حمایت همه جانبه از استان های توانمند و پرظرفیت از جمله کهگیلویه و بویراحمد است و اقدام های لازم را نیز در این راستا انجام خواهد داد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد: هر چند که منابع مالی این فدراسیون محدود است اما برای رفع کمبودها و مشکلات هیأتهای استانی از جمله کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی دریغ نمی شود. 
مرادی بیان کرد: انتظار می رود که رئیس جدید هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به پویایی هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان از تجربیات ارزنده پیشکسوتان استفاده بهینه کند.
وی خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هیأت وزنه برداری و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در راستای استعدادیابی به ویژه در سنین پایین شد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور افزود: رئیس جدید هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد باید به تعهدات خود عمل کند زیرا نظارت کافی از سوی مسئولان فدراسیون انجام می شود.
مرادی بر لزوم فعال تر شدن هیأت های وزنه برداری هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد و توجه هر چه بیشتر به بخش بانوان و مقوله آموزش مربیان و داوران در این استان تأکید کرد. 
وی اظهار کرد: رشته ورزشی وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد این ظرفیت را دارد که بیش از پیش در کشور مطرح شود. 
همچنین سید محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست مجمع انتخابات هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت های کسب شده در حوزه ورزش این استان و ارتقای روزافزون جایگاه آن در کشور مرهون تلاش هیأت های ورزشی است.
وی افزود: انتظار می رود که ورزشکاران و پیشکسوتان وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری و تعامل لازم را با رئیس جدید این هیأت داشته باشند.
وی بیان کرد: این امر به ارتقای هر چه بیشتر سطح کمی و کیفی رشته ورزشی وزنه برداری در استان کمک خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رئیس جدید هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد از تمامی ظرفیت های استان برای پویایی روزافزون این رشته بهره گیرد.
علوی تصریح کرد: تحقق یافتن یا نیافتن وعده های رئیس جدید هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد با دقت و هر چند ماه یکبار از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان رصد می شود.
وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون وزنه برداری در حد توان اقدام به حمایت ویژه و توجه جدی تر به هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد کنند.
 عبدالرحیم کاظمی و عباس بهروزی دو داوطلب تصدی پست ریاست هیأت وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بودند. 
مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی دو داوطلب در این نشست شامل استعدادیابی، پرورش ورزشکاران نخبه، برگزاری کلاس های مربیگری و داوری، توجه بیشتر به بانوان، حضور ورزشکاران در رقابت های کشوری، فعال کردن هیأتهای شهرستانی، راه اندازی لیگ استانی، تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران، داوران، مربیان و پیشکسوتان و تدوین تقویم سالانه بود. 
مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد که مدتی پیش باطل شده بود، دوباره برگزار شد و در نهایت عبدالرحیم کاظمی دوباره به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
کاظمی با کسب ۹ رای از ۱۳ رای به عنوان رییس انتخاب شد.
پیش از این مجمع انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد اردیبهشت برگزار اما بعدا باطل شد. آن زمان هم خود کاظمی به عنوان رییس رای آورد.
به این ترتیب از ۹ هیات بلاتکلیف، مرکزی، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد صاحب رییس شدند و هیات های قزوین، خراسان شمالی و رضوی، هرمزگان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی به سر می برند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1