تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۰۵۹۰۴
بعد از کش‌وقوس‌های زیادی انجام گرفت

«عبدالرحیم کاظمی» رئیس هئیت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد شد / اولتیماتوم علوی به رئیس جدید؛ تکان نخوردی مجمع را برگزار می‌کنیم

۱
۰
«عبدالرحیم کاظمی» رئیس هئیت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد شد / اولتیماتوم علوی به رئیس جدید؛ تکان نخوردی مجمع را برگزار می‌کنیم
کبنا ؛عبدالرحیم کاظمی با کسب ۹ رأی از ۱۳ رای ماخوذه رئیس هئیت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد شد.
 پس از کش و قوس‌های فراوان و ابطال شدن انتخابات قبلی هئیت وزنه‌برداری، بعداز ظهر امروز مجددا مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون برگزار و عبدالرحیم کاظمی به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
مجمع انتخاباتی هئیت وزنه‌برداری مدتی قبل برگزار شد اما با توجه به اعتراضات از سوی نامزدهای این مجمع، انتخابات ابطال و با دستور فدراسیون وزنه‌برداری امروز نهم دی به عنوان مجمع انتخاباتی تعیین شد.
در این مجمع انتخاباتی که دو کاندیدا به نام عباس بهروزی و عبدالرحیم کاظمی را داشت از میان ۱۳ رای ماخوذه، عبدالرحیم کاظمی با ۹ رای که به دست آورد در مقابل ۴ رای عباس بهروزی به عنوان رئیس هئیت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
البته مجمع امروز بی‌حاشیه هم نبود که با درایت رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، نماینده وزارت ورزش و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان سرانجام انتخابات برگزار شد.
پس از پایان انتخابات این مجمع، محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان بر لزوم همکاری همه اعضا برای رشد و توسعه وزنه‌برداری استان تأکید کرد گفت: همه در کشور با فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد آشنا هستند و افتخارآفرینی جوانان این استان فراموش شدنی نیست.
وی بیان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری قاعدتا ورزش وزنه‌برداری استان را به نحو مطلوب مورد حمایت قرار می‌دهد که البته در بخش آقایان تلاش‌های زیادی صورت گرفته است
علوی خاطرنشان کرد: صحبت‌ها و وعده‌های رئیس جدید هئیت را یادداشت کردم و در بازه زمانی چهار ماهه رصد می‌کنم و اگر تا ۶ ماه آینده وزنه‌برداری استان تکانی نخورد مجمع فوق‌العاده برگزار می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بناری
Iran, Islamic Republic of
ایول این سری با اقتدار پیروز شدی که دیگه هیچ حرف حدیثی نباشه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1