تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۰۵۸۸۸

قطبی به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد/ رازی که کاپیتان پرسپولیس در مورد قوچان نژاد فاش کرد + عکس

۰
قطبی به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد/ رازی که کاپیتان پرسپولیس در مورد قوچان نژاد فاش کرد + عکس
کبنا ؛قطبی به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد
پروفسور در لیستی که به مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران داده نام یک بازیکن از فولاد خوزستان نیز دیده می شود و باید منتظر شنیدن خبرهایی تازه در این باره باشیم.  
سینا مریدی، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در فهرست ارائه شده برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار دارد اما افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مخالف جدایی هافبک مدنظر برانکو از این تیم است.
اما روز گذشته اخباری شنیده شده مبنی بر اینکه قطبی به مسئولان فولاد پیغام داده درصورت گرفتن یک مهره خاص از تیم برانکو حاضر است مریدی را در اختیار پرسپولیس قرا دهد.
حال اینکه آیا مهره مدنظر پروفسور احسان علوان زاده است یا بازیکن دیگری باید منتظر نشست و دید مذاکرات مسئولان دو باشگاه به کجا خواهد کشید.
قطبی به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد

رازی که کاپیتان پرسپولیس در مورد قوچان نژاد فاش کرد
 در ادامه می خوانید سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد رضا قوچان نژاد مطالبی را مطرح کرد.
سید جلال حسینی کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود گفته است: هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید قدر آن را بداند، این پیراهن ارزش زیادی دارد و پوشیدن آن کار راحتی نیست، ما هم بلد هستیم حرف‌های غیرمنطقی بزنیم یا علیه این تیم یا آن تیم بیانیه صادر کنیم ولی تمرکزمان روی کار خودمان است.
هر چند این روزها عدم جذب رضا قوچان‌نژاد برای پرسپولیس اصلی‌ترین موضوع نقل‌ و انتقالات امروز فوتبال ایران به‌حساب می‌آید ولی سید جلال پیرامون حضور قوچان نژاد در پرسپولیس گفته است: پرونده پیوستن قوچان‌نژاد به پرسپولیس هنوز بسته نشده است.»
سید جلال حسینی دربارۀ جذب قوچان‌نژاد صحبت‌های جالبی را بیان می‌کند: «اینکه قوچان نژاد مورد توجه آقای برانکو قرار گرفته یعنی اینکه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، اما نظر من به عنوان کسی که چند سال در تیم ملی همبازی رضا بودم این است که مهم‌ترین ویژگی قوچان‌نژاد شخصیت فوق العاده اوست. رضا هر جایی برود همه را شیفته و مجذوب شخصیت خودش می‌کند و اگر به پرسپولیس بیاید هم همین طور خواهد بود. البته این یک تصمیم شخصی و حرفه‌ای است که خود رضا قوچان‌نژاد باید بگیرد.»
در همین خصوص مدیر برنامه‌های قوچان نژاد گفته است: «علاوه بر پرسپولیس دو تیم دیگر ایرانی خواهان قوچان‌نژاد هستند، آنها هم در حد پیشنهاد اولیه صحبت‌هایی با ما داشته اند، برای اولین بار به بازی در ایران فکر می‌کنیم و در حال بررسی آن هستیم./پارس
رازی که کاپیتان پرسپولیس در مورد قوچان نژاد فاش کرد + عکس
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1