تاریخ انتشار
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۰۵۸۵۵

فیلم| آرزوی دختران «گر سرخ» زیلایی برآورده شد

۰
فیلم| آرزوی دختران «گر سرخ» زیلایی برآورده شد
کبنا ؛https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000404/nf00404313-1.mp4

مدرسه پیش‌ساخته بااعتبار ۳۴۰ میلیون ریال در روستای گر سرخ زیلایی بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
با حضور گروه جهادی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مسئولان استانی وشهرستانی پنجمین مدرسه پیش‌ساخته روستای گرسرخ زیلایی بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: پنجمین مدرسه پیش‌ساخته از ۱۲ مدرسه تعهد شده این بنیاد در استان بااعتبار ۳۴۰ میلیون ریال در روستای گر سرخ زیلایی بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
هادی زارع پور در آئین افتتاح این مدرسه تصریح کرد: 165 کلاس درس در سال تحصیلی جدید توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تحویل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد شد
وی گفت: که از سال 92 تاکنون بیش از ۱۵۰ مدرسه پیش‌ساخته توسط خیران در استان دایر شده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از 12 هزار از دانش آموزان مدارس روستایی و عشایری در سطح استان مشمول اجرای طرح غربالگری و سنجش سلامت قرارگرفته‌اند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضاشده با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 12 مدرسه نیز ظرف سه سال در مناطق روستایی و عشایری این استان احداث خواهد شد.
جهان مهرابی گفت: تاکنون پنج مورد از این مدارس در روستاها و منطقه عشایری زیلایی احداث و تحویل آموزش‌وپرورش استان شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید افزون بر 10 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس عشایری این استان هزینه شده است.
وی عنوان کرد: در سال تحصیلی 97-98 همچنین حدود سه میلیارد و 800 میلیون ریال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح نیز به تعمیر، مرمت و شاداب سازی مدرسه در پنج دهستان استان اختصاص یافت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید، حدود چهار هزار بسته نوشت‌افزار و سایر اقلام ضروری ازجمله کیف و لوازم‌التحریر بین دانش آموزان مدارس عشایری منطقه زیلایی بویراحمد توزیع‌شده است
جهان مهرابی یادآور شد که اقلام توزیع‌شده شامل دفتر، مداد رنگی، ملزومات آموزشی و کیف مدرسه است و با رعایت مقطع تحصیلی و جنسیت دانش آموزان بین آن‌ها تقسیم‌شده است.
رئیس آموزش‌وپرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به دستاوردها و برخی اقدام‌های ارزنده دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش عشایری این استان گفت که هم‌اینک افزون بر 60 درصد از مدارس مناطق عشایری این استان هوشمند سازی و به امکانات و تجهیزات روز آموزشی مجهز هستند.
اسماعیل رضایی نیک اظهار داشت که میزان هزینه هوشمند سازی برای هر کلاس درس بیش از 70 میلیون ریال بوده است.
وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید و با تلاش شبانه‌روزی اداره کل نوسازی مدارس برای محرومیت‌زدایی در مناطق عشایری و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی مناسب، گفت: ظرف حدود چهار سال گذشته افزون بر 42 مدرسه پیش‌ساخته با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و مشارکت خیران و افراد نیکوکار به مدارس عشایری این استان اهداشده است.
در پایان این جلسه مدرسه پیش‌ساخته اهدایی موسسه وفاق سبز علوی روستای گر سرخ سادات چاهن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1