کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بحبوحه ی سفر وزیر بهداشت به استان مطرح شد

تنها درخواست نماینده مردم از وزیر بهداشت!

7 دی 1397 ساعت 21:49

نماینده مردم متذکر شد: تنها درخواست ما از وزیر بهداشت؛ سفر وی به دیشموک و چاروسا بوده که ای کاش محقق می شد.


کاش وزیر بهداشت به مناطق محروم چاروسا و دیشموک سفر می‌کرد! تا با دیدن عمق محرومیت؛ صدای مظلومیت مردم را به وزرای تدبیر و امید برساند. سلمان بینا عضو شورای شهر دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه؛ برای حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه تحول شگرفی شد؛ افزود: زحمات و تلاش اقای داوری برای توسعه خدمات بهداشت و درمان کهگیلویه ستودنی و قابل تحسین است.
بینا با بیان اینکه؛ سفر وزیر بهداشت را به استان و شهرستان به فال نیک می‌گیریم؛ گفت: ای کاش وزیر بهداشت به مناطق چاروسا و به‌ویژه دیشموک سفری داشت تا حداقل صدای عمق محرومیت را به ساختمان هیئت دولت انتقال می‌داد.
بینا تصریح کرد: ای کاش وزیر بهداشت به دیشموک سفری داشت تا رنج و فقر محرومیت را به گوش مدیران ارشد دولت تدبیر و امید برساند تا با تدابیر خود؛ نهال امید را در دل مردم این منطقه زنده کرد.
وی بیان کرد: ای کاش هاشمی به دیشموک بیامد تا با تجربه آب تلخ این منطقه؛ درخواست مردم را به وزیر نیرو انتقال می‌داد.
وی افزود: ای کاش وزیر بهداشت با خودروی هر چند شاسی بلند به دیشموک بیامد تا صدای رنج و زجر ناشی از مسیرهای ارتباطی نامطلوب که نه وضعیت آسفالت بودن انها؛ و حتی خاکی بودن انها برای ما مشخص نبوده را به گوش وزیر راه و شهرسازی؛ برساند.
وی گفت: ای کاش؛ وزیر بهداشت به دیشموک بیامد تا حداقل امشب با دیدن نوسانات برق؛ طولانی بودن شبکه انتقال؛ صدای مردم را به وزیر نیرو برساند.
بیناگفت: ای کاش وزیر بهداشت به دیشموک بیامد تا صدای بیکاری جوانان تحصیلکرده که مدارک سطوح عالیه خویش را در طاقچه‌ها گذاشته و خاک می‌خورند و خودشان سرگردان کوچه و خیابان و سرباری و فشاری روانی برای والدین هستند؛ را به گوش وزیر کار برساند.
بینا نیاز دیشموک و چاروسا با بیش از ۵۰ هزار جمعیت به بیمارستان مجهز را ضروری عنوان و خواستار توجه مسوولان به دیشموک و چاروسا شد.
وی، ضمن قدردانی از مسوولان بابت ساخت ساختمان بستر درمانی که با پیگیری خود مسوولان محقق شد؛ گفت: مسوولان برای این ساختمان تجهیزات مختلفی پزشکی و بروز از جمله سونوگرافی، رادیولوژی، دندانپزشکی و امبولانس و همچنین پزشکان مختلف تخصصی را تدارک ببینند تا ان شالله خدماتی درخورشان و گوشه‌ای از درد مردم این منطقه محروم؛ درمان شود.
بینا متذکر شد: تنها درخواست ما از وزیر بهداشت؛ سفر وی به دیشموک و چاروسا بوده که‌ای کاش محقق می‌شد.


کد مطلب: 405835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405835/تنها-درخواست-نماینده-مردم-وزیر-بهداشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1