تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۳۲
امام جمعه قلعه رئیسی:

9 دی متعلق به جریان خاصی نیست

۱
۰
9 دی متعلق به جریان خاصی نیست
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: رفتار فتنه‌گران در فتنه سال 88 مثل امویان بود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از بحث‌های مهم عالم برزخ بحث روابط انسان‌ها پس از مرگ و ارتباط اموات با خودشان در برزخ است.
امام جمعه قلعه رئیسی به ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و با عرض تسلیت به همین مناسبت ایشان را کارگزاری باوفا در تشکیلات نظام جمهوری اسلامی دانست.
وی به رزمایش نیروی زمینی سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: این رزمایش حاوی یک پیام خاص برای آمریکای ها در محاسبات نظامی از توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که دچار خطا نشوند و یک پیام هم برای کشورهای عربی داشت که هر کشوری که زمینه مداخلات استکباری را در منطقه فراهم کند بیشترین هزینه را پرداخت خواهد کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی به دلایل خروج نظامیان آمریکا از سوریه اشاره و تاکید کرد: آمریکا در منطقه غرب آسیا چندین  هدف برای خود ترسیم نمود و هزینه‌های زیادی انجام داده اما اهدافش محقق نشد چرا که  به دنبال تامین امنیت اسرائیل بود اما این محقق نشد؛ به دنبال برکناری بشار اسد و تجزیه سوریه بود اما موفق نشده؛ آمریکا به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود ناکام ماند امروز حزب‌الله لبنان قوی تر شده و  انصار الله یمن جنبش مقاومت فلسطین حشدالشعبی و مقاومت مردم سوریه نشان از تقویت محور مقاومت دارد.
وی ادامه داد: پس از فروپاشی شوروی سابق نظم حاکم بر جهان تغییر کرد و نظم آمریکایی در غرب آسیا حاکم شد ایران در جریان تحولات ۸ ساله جهان عرب پرچمدار مبارزه با تروریسم بود و توانست جایگاه خود را در نظم منطقه تثبیت کند و خروج آمریکا یعنی ایران می‌تواند این نظم جدید را شکل دهد و خروج امریکا در واقع شکست طرح های آمریکا در سوریه بود و یک پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران است  و بزرگترین بازنده این تصمیم رژیم خبیث اسرائیل است.
صلواتی به برگزاری مراسم بزرگ 9دی اشاره و یادآور شد: ۹ دی متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست بلکه متعلق به نظام اسلامی و مردم است، انتظار است استاندار محترم به مسئولینی که در برگزاری مراسم مقدماتی 9 دی کوتاهی و سهل انگاری کردن حتی یک بنر راجع به یوم الله ۹ دی نصب نکردند برخورد کنند انتظار مردم و خانواده شهدا و حق انقلاب این بود که مسئولین مناسبت ۹ دی را در اولویت برنامه خود قرار می‌دادند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه هدف سران فتنه و هدف سران سقیفه بنی ساعده  یکی بود تصریح کرد: هدف فتنه گران ضربه زدن ولایت و تضعیف ولایت بود و هیچ وقت تصور نمی شد ۱۳ قرن پس از واقعه دلخراش عاشورای حسینی جماعتی در نظام جمهوری اسلامی ایران رفتار امویان را تکرار کنند و متاسفانه  تاریخ تکرار شد و مهمترین شاخص این جریان نفاق و دورویی بود.
وی بیان کرد: جریانی که با دروغ و فریب توانست در انتخابات وارد شده و فرصت رقابت یابد اما نظام را به دروغ و فریب متهم کرد و فتنه‌گران با دروغ پردازی و متهم کردن نظام اسلامی به تقلب انتخابات با الگوگیری از نسخه‌های کودتای مخملی که توسط دستگاه امنیتی غرب تعریف شده بود.
وی گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات هواداران را به خیابان کشاندند و با اردوکشی خیابانی مانع از تحقق اراده اکثریت ملت شوند و با ابطال انتخابات و متهم کردن رقیب به عدم پاکدستی و کشاندن پای بیگانگان به انتخابات کشور زمینه به قدرت رسیدن غیر قانونی خود را فراهم کنند اما با هوشیاری ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب این پروژه شکست خورد.
صلواتی خاطرنشان کرد: 9دی حرکتی برخاسته از بصیرت و دشمن شناسی و وقت شناسی و حضور مجاهدانه و تجلی قدرت خداوند و تجلی روح ولایت و حسین بن علی بود.
وی همچنین به سالروز تشکیل  نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل اشاره و از همه کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به خصوص معاون نهضت سواد آموزی استان و مسئول نهضت سواد آموزی چاروسا تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به ما مردم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1