تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۰۵۸۳۰
درخطبه های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

مردم در بازار رها شده کهگیلویه و بویراحمد کلافه‌اند / ماجرای نامه‌ی مسوولان به امام جمعه کبگیان

۱
مردم در بازار رها شده کهگیلویه و بویراحمد کلافه‌اند / ماجرای نامه‌ی مسوولان به امام جمعه کبگیان
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: کسانی که ادعای مدیریت و شعاف سیاسی تبلیغاتیشان گوش فلک را کر کرده چرا در کنترل بازار سرسام آور گوشت که تنها یک قلم از بازار رها شده امروزی در سایه گرانی بی رویه است نمی‌توانند یک استان به این کوچکی را مدیریت کنند؟.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 7 دیماه 97 بخش کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به فزونی برکات در جوامع کفر نسبت به جوامع اسلامی در متن اشارات آیات اجتماعی قرآن، گفت: رعایت نکردن قوانین و رسوم اجتماعی اسلامی (مانندظلم کردن به برادر مومن، اعمال نکردن سهمیه ارثیه خواهر،. . .) که ظلمی آشکار است و برپایی نماز در زمین و لباس غصبی در بلاد اسلامی باعث کمبود رزق می‌شود که باید مراقب بود.
امام جمعه کبگیان با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهردوی گفت: ایشان بعداز یک عمرفعالیت پربرکت، چهل سال اجازه اجتهاد مرجعیت تلاش فراوان برای جامعه اسلامی، همکاری با شهید صدر شاگردی امام راحل، یار دیرینه مقام معظم رهبری کارگزاری باوفا در مهمترین تشکیلات جمهوری اسلامی عضو موثری در شورای نگهبان و رئیس موفقی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که حقیقتا امثال ایشان مصداق عظامات العالم هست و فقدان نبود این عالم فقید ثلمه‌ای بر اسلام است.
وحدانی‌فر با اشاره به رزمایش پیامبراعظم در منطقه قشم هم گفت: خارج شدن از موضع دفاعی به سمت تهاجمی تفاوت آشکار این رزمایش بود که به دشمنان در منطقه و آنان که اندیشه خام سیطره بر منطقه را دارند پیام قدرت جمهوری اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی خود.
وی با اشاره به نوع کاربرد سلاح‌های جدید در این  رزمایش گفت: انجام رزمایش با سلاح‌های مدرن در این رزمایش، غرورآفرین بود زیرا در گذشته اجازه استفاده از سلاحهای خریداری شده خود را هم نداشتیم و زمانی در این کشور هواپیماهای جنگنده ما را برای جنگ در ویتنام می‌بردند و بعد از 24 ساعت خبردار می‌شدیم.
وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن حماسه 9 دی هم گفت: فتنه 88 را می‌توان سناریویی علیه مردم سالاری دینی دانست و خطاب به فتنه گران باید گفت چرا در برابر آن عده‌ای به بهانه تقلب آن هم یازده میلیون رأی گسترده در انتخاباتی که 85 درصد ملت حضور داشتند به خیابان آمدند و در عزای حسینی هلهله کردند و به اصل ولایت فقیه توهین کردند سکوت کردید!.
وحدانی‌فر تصریح کرد: مگر همین شماها نبودید که در پستهای حساس انقلاب داعیه انقلابی گری داشتید اما در آن شرایط سخت سکوت اختیار کردید و آیا نمی‌دانستید حرمت شکنی چهره های ماندگار انقلاب با توهین به اصل ولایت فقیه در کف و سوت ماه محرم از افکار دشمن در براندازی نظام است و این سکوت معنادار شما نشانه بی بصیرتی خواص است، زیرا مردمی که خون دادند تا انقلاب کنند و تحت امر ولایت فقیه پیش بروند مخالف این افکار و عقایند و برای انقلاب و ولایت حساسند!.
این خطیب جمعه بیان کرد: در 9 دیماه 88 عده‌ای فریب خوردند و عده ای تصور نمی‌کردند ماهیت مسئله چیست اما این خواص فتنه گر مردود وقتی در بلوای خیابانی فتنه گران شنیدند که انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است بدون هیچ واکنشی سکوت کردند!.
دکتر وحدانی‌فر با اشاره به رشد بی‌سابقه قیمت در بازار استان هم گفت: در متن صحبتهای بنده نسبت به گرانی بی رویه در بازار گاهی مسئولان امر با ارسال نامه می‌نویسند که اگر تخلف دیدید گزارش بدهید که این ادبیات غلطی است!.
امام جمعه کبگیان افزود: مردم در بازار رها شده کلافه‌اند آن وقت شما به ما می‌گویید، بروید بگردید، تخلف پیدا کنید و این نارضایتی عامدانه ای که در بدو جشن چهل سالگی انقلاب بوجود آورده‌اید و جامعه اسلامی را به سمت نگرانی می‌برید صحیح نیست زیرا این مردم خون و جان دادند و انقلاب کردند تا آرامشش را امروز ببینند و این مدل پاسخ دادن بی معناست؟.
وی تصریح کرد کسانی که ادعای مدیریت و شعاف سیاسی تبلیغاتیشان گوش فلک را کر کرده چرا در کنترل بازار سرسام آور گوشت که تنها یک قلم از بازار رها شده امروزی در سایه گرانی بی رویه است نمی‌توانند یک استان به این کوچکی را مدیریت کنند؟.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1