تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۵۸۰۲
با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای انجام گرفت

تسلیت مسوولان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی

۰
تسلیت مسوولان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی
کبنا ؛مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفتند.
به گزارش کبنا، متن پیام‌های ارسالی به شرح زیر است؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی
خبر ارتحال فقیه گرانقدر آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) موجب تالم و تاثر همگان گردید.سالها خدمت، مبارزه با انحراف و اعوجاج، تعلیم و تربیت فضلاء و مشتاقان دانش و اندیشه و مسئولیت پذیری در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی و پیش از همه اینها شکل دادن به مبارزات مردم عراق علیه کفر و استبداد از او که پرورش یافته بیت علم و قلم بود، شخصیتی ممتاز ساخته بود و آنچه در ذهن تاریخ از این عالم فقید خواهد ماند، اجتهاد و اعتدال است که می تواند الگوئی برای طالبان حقیقت باشد.این ضایعه مولمه را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)،مقام معظم رهبری(دام ظله) و ارادتمندان ایشان و بیت شریف شاهرودی تسلیت و تعزیت می گویم و غفران و رحمت و هم جواری با اهل بیت علیهم السلام برای آن رحیل از پروردگارمنان خواستارم.
4/ 10 /97
سید شرف الدین ملک حسینی

پیام تسلیت مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد
  انا لله و انا الیه راجعون  ارتحال فقیه عالیقدرمرحوم آیه الله هاشمی شاهرودی که از افتخارات حوزه علمیه و از شاگردان مبرز شهید محمدباقر صدربودند موجب تالم گردید اینجانب به نمایندگی از نهاد نماز جمعه و ائمه محترم جمعه استان فقدان این عالم فرزانه را به عموم هم استانی ها و حوزه های علمیه تسلیت و تعزیت عرض میکنم و از درگاه ایزد منان برای تعالی درجات آن عزیز سفر کرده و تشفی دل داغدار ارادتمندان ایشان طلب فیوضات کریمانه دارم صفدر پناهی مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ارتحال مجاهد نستوه حضرت آيت الله هاشمي شاهرودي رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت دکتر علی محمد احمدی بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
 ارتحال ملکوتی فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه ای اسفناک و غمبار بود که باعث تالم و تأثر فراوان گردید.
آن انسان شایسته و فقیه و مرجع الیقدر و مجاهد خستگی ناپذیر در طول حیات با عزت و سراسر معنویت خود علاوه بر مبارزه بی امان با ظلم و جور به ویژه در دوره رژیم شاهنشاهی، منشاء خیر و برکت و خدمت رسانی در دوره های مختلف مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
اینجانب درگذشت آن فقیه ربانی  و عالم جلیل القدر را به محضر مقام عظمای ولایت ، بیت معظم و معزز ایشان،ریاست محترم جمهوری اسلامی،حوزه های علمیه و جامعه متدین و انقلابی ایران اسلامی  تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت برای آن عالم عالیقدر رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر،عزت و شکیبایی مسالت می نمایم.
علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت منتظریان فعال سیاسی
بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إليه راجعون
ارتحال جانسوز عالم ربانی، مجاهد، حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی را محضر مبارک مقام معظم رهبری((مدظله العالی)) همچنین هردو ملت عزیز و ارزشمند ایران و عراق  اللخصوص همسر محترمه و فرزندان به حق مومن فقدان هاشمی شاهرودی  تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان  غفران رحمت الهی  را برای این سید بزرگوار خواهانم.
محمدجواد منتظریان
فعال سیاسی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی پیام تسلیتی صادر کرد.
بی شک فقدان حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی که از مفاخر نظام اسلامی در ابعاد مختلف دینی و سیاسی بودند، جبران ناپذیر و خسران بزرگی برای کشور است.
حوزه های علمیه و مراکز علمی دینی یکی از مراجع بزرگ، عالم فاضل و فقیهی برجسته را از دست دادند.
این عالم وارسته، شاگرد برجسته حضرت امام خمینی (ره)، از دلسوزان انقلاب و نظام  اسلامی و عضو فقهای شورای نگهبان بودند که در عرصه‌های مختلف و برای برقراری اسلام ناب محمدی، زحمات زیادی را متقبل شدند.
حوزه های علمیه و مراکز علمی دینی یکی از مراجع بزرگ، عالم فاضل و فقیهی برجسته را از دست دادند.
اینجانب نیز به نیابت از جامعه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیت معظم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه لایزال الهی برای آن عالم مجاهد علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
الیاس تاج الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1