تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۰۵۷۶۱
در نشست خبری فرماندار کهگیلویه با خبرنگاران مطرح شد

نیکبخت: عده‌ای در این 40 سال خواب بودند و الان در 4 ماه مشکلات را می‌بینند / مشکلات گاز دشت آزادی را چند ساعت برطرف کردم / انتخابات مدیران زن و جوان در دستور کارم است

۳
۰
نیکبخت: عده‌ای در این 40 سال خواب بودند و الان در 4 ماه مشکلات را می‌بینند / مشکلات گاز دشت آزادی را چند ساعت برطرف کردم / انتخابات مدیران زن و جوان در دستور کارم است
کبنا ؛عصر امروز (سه شنبه 4 آذرماه 97)، نشست خبری فرماندار کهگیلویه با اصحاب رسانه در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
این نشست در حالی برگزار شد که فرماندار کهگیلویه از توانایی خود در رفع معارضات پروژه های مهم شهرستان گفت،توجه به اشتغال را مهمترین سیاست کاری خود دانست،بهره گیری از مدیران جوان و خوش فکر،به کار گیری زنان در پست های مدیریتی،برگزاری کارگاه های آموزشی پیش گیری از آسیب های اجتماعی را تنها بخشی ازبرنامه های کاری خود دانست،همچنین به برخی مدیران شهرستان که خود را جوان و از جریان سیاسی خاصی می دانند که حتما باید در مسند بمانند،اشاره کرد و گفت:این مدیران حتی شرح وظایف خود را به درستی نمی دانند که این جای گلایه دارد.
 فرماندار کهگیلویه در این نشست رفع معارضات اجتماعی چندین پروژه مهم شهرستان،بازدید مداوم از بخش ها و روستا،توزیع عادلانه اعتبار روستاهای اقماری برای اولین بار در شهرستان ،حضور در روستاها همراه با مدیران دستگاه های خدمت رسان را بخشی از عملکرد خود در مدت سرپرستی عنوان کرد.
جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه معارضات باعث شد،پروژه گاز رسانی به دیشموک در دشت آزادی به مدت 7 ماه تعطیل شود ،اظهار کرد:وقتی دو هفته از سرپرستی من می گذشت حضور پیدا کردم و با گفتگویی چند ساعته با مردم معارضات  حل شد که در هفته دولت نیز این پروژه به بهره برداری رسید.
نیکبخت به حل معارضات گازرسانی کوچه های منشعب خیابان شهید دانشخواه جانبازان دهدشت که یکی از مطالبات مردمی بود و حل معارضات بازار روز دهدشت پس از 30 سال در دوره کاری خود خبر داد و ادامه داد:معارضات آب شرب دیشموک نیزکه سه سال پروژه را تعطیل کرده بود و حتی حضور مسولان ارشد استانی آن را حل نکرد، معارضات سد سرپری نیز در مدت کاری من حل شد.
وی بازدید های مداوم از روستاها و بخش ها را یادآور شد و افزود:همراه مدیران دستگاه های خدمت رسان به میان مردم روستاها در همه بخش ها می رویم تا از نزدیک مشکلات را ببینیم و ظرفیت های داخلی ادارات که تا کنون راکد مانده بود در جهت رفع مشکلات مردم روستا به کار گرفته می شود.
فرماندار کهگیلویه هم چنین از توزیع عادلانه اعتبارات روستاهای اقماری شهرستان برای اولین بار خبر داد و گفت:اعتبارات به گونه ای توزیع شد که به هیچ بخشی ظلم نشده است.
سیاست های کاری نیکبخت
نماینده عالی دولت در کهگیلویه توجه به اشتغال و تولید را از سیاست های کاری خود دانست و اظهار کرد:پروژه های آبرسانی کشاورزی،تقویت طرح های گردشگری از طریق احداث سدهای خاکی،طرح بنگاه های کوچک و زود بازده ،تقویت دام پروری،جذب سرمایه گذار و ساخت کارخانه تولید فرآوری و لبنیات در دهدشت،احداث سردخانه برای محصولات باغات و کشاورزان از جمله طرح هایی است که جهت بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان در دستور کار است.
نیکبخت راه حل اشتغال زایی را توجه به بخش خصوصی دانست و گفت:باید در جذب سرمایه گذار تلاش کنیم،موانع و مشکلات را رفع،وام اشتغال ایجاد کنیم و بانک ها را متقاعد کنیم تا سلیقه ای عمل نکنند
وی با اشاره به اینکه جهت تشویق سرمایه گذاران بهتر است پتانسیل های شهرستان شناسایی و معرفی شود بیان کرد:تصمیم دارم تیمی تحقیقاتی شامل اصحاب رسانه،کارشناسان،پژوهشگران و مدیران جهت شناسایی پتانسیل ها در تمامی حوزه ها تشکیل دهم و اگر استقبال کنید با آغوش باز اصحاب رسانه را می پذیریم.
فرماندار کهگیلویه بهبود کیفیت زندگی در روستاها،توسعه فضاهای ورزشی و رفع مشکل اینترنت روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان، تغییر در مبلمان و سیمای شهر از طریق جذب اعتبارات با همکاری شوراها و شهرداری ها را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.
نیکبخت بیان کرد: پیگیر شناسایی و ارائه راهکار و برگزاری کارگاه های آموزشی جهت پیشگیری از معضلات اجتماعی با مشاوره رسانه ها،کارشناسان سازمان های مردم نهاد و...هستم.
وی حفظ و احیای منابع طبیعی ،نشست با شوراها و دهیاران،نشست با جوانان تمامی بخش ها ،نشست با ائمه جمعه ،نشست با سازمان های مردم نهاد جهت بررسی مسائل و مشکلات شهرستان و استفاده از پیشنهادات و انتقادات را از دیگر برنامه های کاری خود برشمرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین مطرح کرد:از ظرفیت زنان در پست های مدیریتی بهره خواهیم برد،انتخاب مدیران جوان،خوشفکر و پرتلاش نیز در دستور کار بنده است.
نیکبخت پیگیری پروژه های نیمه تمام شهرستان را یادآور شد و گفت:پیگیر احداث باند فرودگاه اضطراری نیز هستم.
وی گفت:تا کنون فراجناحی عمل کردم و پیشتر هم گفته بودم حاضر به برقراری تعامل بین جریانات سیاسی شهرستان هستیم که تا کنون موفق نشده ایم،بنده فراجناحی عمل می کنم حتی اگر تعامل بین جریانات سیاسی هم برقرار شود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به بعضی از صحبت ها، نقد و تخریب ها یادآور شد و گفت: نمی دانم در این 40 سال انقلاب خواب بودید که هیچ یک از مشکلات را نمی دیدید که حال تنها در همین 3 تا 4 ماه کاری من می بینید؟
نیکبخت بیان کرد:یکی از ابتدایی ترین نیاز برای پیشرفت جامعه داشتن راه های مواصلاتی است که نداریم و من خود این را نیز در استانداری مطرح کردم.
وی به برخی مدیران شهرستان که خود را جوان و از جریان سیاسی خاصی می دانند که حتما باید در مسند بمانند، اشاره کرد و گفت:این مدیران حتی شرح وظایف خود را به درستی نمی دانند که این جای گلایه دارد.
  رسالت خبرنگاران
فرماندار کهگیلویه رسانه ها را زبان گویای مردم خواند که با استفاده درست از قلم های خود می توانند سیاست،اقتصاد و فرهنگ جامعه ای را جهت دهند.
نیکبخت روشنگری و بیان حرفه ای واقعیات جامعه فارغ از جریان های سیاسی و با در نظر گرفتن مصالح کشور و حفظ انقلاب را از مهمترین رسال خبرنگران عنوان کرد.
وی در پایان مطرح کرد: به زودی مشاوران خود در تمامی حوزه ها را در همه بخش ها انتخاب می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرماندار پروازی
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین.
فرماند تاریخ کهگیلویه از زمان ساسانیان تا کنون.
امین
Romania
که جون خوت . حتما مشکل اسراییل و فلسطین هم خوت بسا حل کردی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حیف دکتر نیکبخت که وابی فرماندار دهدشت .دکتر نیکبخت فقط باید استاندار بود .حیف نی با این همه تحصیلات شدی فرماندار .اونم دهدشت .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1