کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شاه‌ماهی نقل و انتقالات: با تمام توان در خدمت تراکتور هستم؛ خبر خوش برای تی‌تی‌ها

3 دی 1397 ساعت 17:40

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که باید به جرات چه پیوستنش در آغاز فصل و چه بازگشت غیر منتظره اش را مهمترین اتفاق فصل نقل و انتقالات دانست و از او به عنوان شاه ماهی این فصل یاد کرد ، با اشاره به مشکلات خود طی ماه‌های اخیر، اظهار داشت: با تمام توان در خدمت تراکتور هستم!


آنتونی استوکس مهاجم موفق تی تی ها در نیم فصل اول در گفتگو با سایت باشگاه تراکتورسازی درخصوص آخرین شرایط خود و حضور در تبریز بیان داشت: جلسه خیلی خوبی با سرمربی تیم داشتم و آقای تقوی درک مناسبی از وضعیت و مشکلات من داشت و خوشحالم که شرایط برای بازگشتم به تبریز فراهم شد.
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که باید به جرات چه پیوستنش در آغاز فصل و چه بازگشت غیر منتظره اش را مهمترین اتفاق فصل نقل و انتقالات دانست و از او به عنوان شاه ماهی این فصل یاد کرد ، با اشاره به مشکلات خود طی ماه‌های اخیر، اظهار داشت:    متاسفانه طی این مدت اخیر با مشکلات خانوادگی مواجه بودم که باعث شد تا تمرکز و آرامش لازم برای خدمت به تیم را نداشته باشم که خوشبختانه با حمایت و همراهی باشگاه از این دوره گذر کردم.
استوکس با بیان اینکه انگیزه بالایی برای جبران دارد، افزود:می‌خواهم با آمادگی بالا و تمامی توان در اختیار تیم تراکتور باشم تا اتفاقات گذشته را جبران کنم و امیدوارم هواداران تراکتور نیز حمایتم کنند./پارس فوتبال


کد مطلب: 405718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405718/شاه-ماهی-نقل-انتقالات-تمام-توان-خدمت-تراکتور-هستم-خبر-خوش-تی-تی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1