تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۰۵۷۱۰
در نشست هماهنگی گرامیداشت 9 دی ماه کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت: 9 دی‌ماه متعق به هیچ جریان سیاسی نیست

۱
۱
نیکبخت: 9 دی‌ماه متعق به هیچ جریان سیاسی نیست
کبنا ؛ صبح امروز نشست هماهنگی جهت گرامیداشت 9 دی ماه با حضور فرماندار کهگیلویه،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و برخی مسوولان در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این نشست با بیان اینکه:در طول 4 دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی،شاهدیم دشمنان توطئه های مختلفی را جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند،تصریح کرد:خوشبختانه با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ایران همه توطئه ها خنثی شد.
جعفر نیکبخت تحریم ها علیه ملت شریف ایران را ظالمانه خواند و عنوان کرد:دشمنان هدفی جز نا امید کردن ملت ندارند که انشاالله با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ایران از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.
نیکبخت با اشاره به اینکه حماسه 9 دی ماه مربوط به یک جریان سیاسی خاصی نیست،بیان کرد:همه مردم ایران در حماسه 9 دی ماه نقش آفرینی کردند،9 دی ماه را به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری کردند که در واقع نماد عزت،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان از انقلاب و اسلام حفاظت و ایستادگی کردند.
وی،9 دی ماه را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی و برگ زرین دیگری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود:ملت ایران با حماسه سازی در 9 دی ماه،دشمنان را مایوس کردند که امیدوارم امسال هم با حضور گسترده خود در این اجتماعات دشمنان را بیش از گذشته مایوس کنیم.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه برای چندمین بار به مدیرانی که با تاخیر در جلسه حاضر شدند، تذکر داد و گفت:باید به موقع در جلسات حاضر شوید تا در جریان چارچوب و موضوع جلسه باشید.
فرماندار کهگیلویه تمامی دستگاهای خدمت رسان را جهت هر چه بهتر برگزار شدن حماسه 9 دی موظف کرد و ادامه داد:نیروی انتظامی،اطلاعاتی و سپاه پاسداران نیز جهت حفظ نظم، برقراری امنیت و آرامش  مثل همیشه همکاری های لازم را خواهند داشت.
جعفر نیکبخت در پایان مطرح کرد:محل اجتماع ساعت 10 صبح روز 9 دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت است که از همه مردم و مسوولان برای ناامید کردن دشمن با شرکت در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه دعوت می کنم.
حماسه 9 دی روز افتخار افرینی همه مت ایران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه نیز در این نشست با بیان اینکه در سال 88 بعد از ماه‌ها آشوب که طراح اصلی آن بیرون از مرزها بود و عده‌ای هم در داخل به دام  افتادند، تصریح کرد: مردم احساس تکلیف کردند، با بصیرت در راهپیمایی 9 دی حضور پیدا کردند تا خواب دشمنان را آشفته کردند.
حجت الاسلام سید محمد حسینی‌طلب نیز 9 دی ماه را متعلق به جریان سیاسی خاصی ندانست و بیان کرد:حماسه 9 دی ماه،روز افتحار آفرینی همه ملت ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرصت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1