تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۴۰۵۶۸۱
در شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مدیران چه تکلیفی در قبال 550 میلیون اعتبار پژوهشی دارند

۰
مدیران چه تکلیفی در قبال 550 میلیون اعتبار پژوهشی دارند
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات پژوهشی استان در سال ۹۷ را ۵۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی تا پایان فروردین ماه بری جذب این اعتبارات فرصت دارند.
به گزارش کبنا، حسن نوروزی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال 550 میلیون تومان اعتبار پژوهشی داریم، اظهار داشت: اولویت‌های پژوهشی استان در 9 محور مشخص شده است و تا جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی موضوعات مشخص و قراردادهای آنها آماده می‌شود.
وی افزود: بعد از تصویب موضوعات پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی موظف می‌شوند با مجریان طرح‌های پژوهشی قرارداد منعقد کنند و تا 31 فروردین 98 فرصت دارند این اعتبارات را جذب کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ر‌یزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 460 میلیون تومان اعتبار پژوهشی داشتیم که از این میزان 340 میلیون تومان جذب شد.
نوروزی عنوان کرد: کشاورزی و منابع آب، محیط زیست و توسعه پایدار، فضای کسب و کار، گردشگری، نظام درآمد و هزینه، نظام سکونتگاهی، آمایش سرزمین و اقتصاد دانش بنیان از مهم‌ترین اولویت‌های پژوهشی استان است.
وی عنوان کرد: پژوهشگران برای موضوعات مرتبط با این اولویت‌ها طرح پژوهشی ارائه می‌دهند که این طرح‌ها پس از تصویب نهایی در کارگروه پژوهش استان به منظور اجرا وارد مرحله انعقاد قرارداد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1