تاریخ انتشار
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۰۵۶۳۴
یادداشت سیاسی |

جریان اصولگرایی و پنج نفری که خود را قیم می‌دانند

محسن دهراب‌پور
۲۹
۴
جریان اصولگرایی و پنج نفری که خود را قیم می‌دانند
کبنا ؛متن زیر را یکی از مخاطبان سایت خبری کبنا که در یک گروه فضای مجازی با عنوان چهل سال افتخار منتشر شده بود، برای ما ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.

باسلام و عرض ادب خدمت اعضای گروه چهل سال افتخار
طی چند روز اخیر صحبت‌هایی در گروه مطرح شد که بجای پرداختن به اصل موضوعات ونگاه ریشه‌ای به آنان بیشتر وارد حواشی شدیم و به تمجیدات و تعارضات بیجا پرداختیم.
لذا لازم دانسته شد جهت تنویر افکار و روشنگری در مورد مسائل اخیر درون جریانی نکاتی را خدمت شما اعضای محترم تقدیم دارم.
اولاً اینکه وحدت خوب است و باعث رشد و پیشرفت هر جامعه و گروه و جریانی خواهد شد و زمانی وحدت حقیقی ایجاد می‌شود که با نیت خالصانه و صادقانه حول محور قابل اعتمادی باشد که با این اوضاع ما فقط به اسم وحدت دلمان خوش است و در عمل چیزی که روشن است برخوردهای قیم مآبانه و منافع شخصی برخی افراد وخواص با پوشش دین، نظام، انقلاب و ولایت است که در قالب جریان سالهاست شکل گرفته درحالی برخی که خود را تاهنوز سردمدار جریان می‌دانند، خودشان عامل اصلی تفرقه و تشتت در جریان اصولگرا بوده و بارها جریان را به انحراف کشانده‌اند. هرکس بخواهد کوچکترین نقد یا اعتراضی داشته باشد بنام عامل اختلاف، نفوذی، بی بصیرت، ساده لوح، تکرو، مغرض، و... باید از اعتبار بیفتد و یا اینکه به دلیل نقدش مستغفر سیاسی شود. ادامه دادن این رویه انحصار طلبانه توسط برخی افراد که آنها را اخلاق مدار و دارای سلامت نفس می‌نامید و برخی شیوخ که ابو موسی صفتانه عمل می‌کنند، بدون تعارف باعث تفرقه و رویگردانی قاطبه مردم از جریان اصولگرا و حتی نظام و انقلاب شده است.
در ثانی موضوع دیگری که آینده این جریان را تهدید می‌کند سرحدی و گرمسیری کردن است. مگر ما همه خود را مؤمن و انقلابی نمی‌دانیم؟ و مگر اسلامی که همه دم می‌زنیم همان دینی نبود که مرزهای جغرافیایی را شکست و مؤمنان واقعی را از همه نقاط جهان حول اسلام جمع کرد و آن حرکت عظیم اعتقادی، فرهنگی را به پهنای کل جهان تسری داد؟ و مگر ما تفکرکسانی را که مخالف حضور جمهوری اسلامی در اقصا نقاط سرزمین‌های اسلامی هستند را اشتباه نمی‌دانیم؟ پس چه شده که رگه‌هایی پنهان از ناسیونالیسم منطقه‌ای را در صحبت‌ها و موضع گیری‌هایمان دامن می‌زنیم؟
  ثالثاً شاید نیاز باشد اشاره‌ای هم به قضایای این دوره از شورای شهر و شهرداری داشته باشم. خیلی واضح و مستند عرض کنم که انتخاب آقایی به‌عنوان شهردار یاسوج تیر اختلاف بود که خودی‌ها انداختند و نیز خودشان از ترکش‌های آن بی نصیب نخواهند ماند.
فرد مورد اشاره در دوره هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط برخی از دوستانی که در همین گروه هم حضور دارند و کسانی که او را برای شهرداری یاسوج معرفی کرده‌اند، رد صلاحیت شد و از طرفی دیگر برخی از خواص جریان برای شهرداری ایشان ما را در فشار می‌گذاشتند که عدم قبول نظر دوستان از اینطرف باعث شد آنها به حربه‌های دیگری متوسل شوند. پس با این اوصاف یا آن آقا مشکلی نداشته و یا دوستان عدول کرده‌اند و یا اینکه از اول باهم بوده‌اند. وی نیروی ائتلافی بعضی اصولگرانماها، اصلاح طلبان، لیبرال‌ها، اعتدالی‌ها، متعصبین قومیتی و در یک کلمه سرمایه اندوزان زالوصفت هستند و نیز از لحاظ اجرایی و مدیریتی آنچه عیان است چه حاجت به بیان است، فقط این را بگویم که ما ضعیف‌ترین مجموعه مدیریتی شورا و شهرداری را در این دوره داریم.
اگر حضور و یا عدم حضور فرد و یا افرادی در مجلس برای نظام و انقلاب مؤثر است، قطعاً جایگاه مدیریت شهری یاسوج هم در رابطه با نظام و انقلاب بی تأثیر نیست در برخی موارد به لحاظ ارتباط مستقیمی که بر زندگی مردم دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گرچه در تمام کشور از تهران گرفته تا یاسوج متأسفانه چنین وضعیتی حاکم است.
رابعاً چهاروپنج نفری در جریان اصولگرا خود را قیم و اهل عصمت می‌دانند، در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و نهم و دهم ریاست جمهوری که بهترین فرصت خدمتگزاری مردم فراهم شده بود، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند نه اینکه شخصیتی مثل دکتر احمدی نژاد را با آن همه خدمات غیرقابل انکار به لجن سیاسی و مهره سوخته خطاب کنند و نماینده‌ای را که در زمان حال بیش‌ترین خدمات را برای حوزه انتخابیه خود ارائه داده با یزید مقایسه کنند تا وی به کسب وجهه بیشتری نائل آید.
خلاصه اینکه به قول همه دوستان باید مشکلات و اختلافات ریشه‌ای حل شوند و بعد دست عده‌ای انقلابی نما و لیبرال که جریان را در توبره گذاشته‌اند قطع شود، آنگاه می‌شود دم از وحدت زد و یکدل و یکجان برای اعتلای نیات الهی خالصانه عمل کرد.
قصد جسارت و متهم کردن کسی را ندارم فقط واقعیت‌های غیر قابل کتمانی بود که به‌عنوان دوست کوچکتان بیان کردم.
والسلام
--------------------------------------------
محسن دهراب پور
بیست و نهم آذر ماه ۱۳۹۷
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اميد
Iran, Islamic Republic of
پدر بزرگوارت هيچ وقت. و هيچ وقت تو هر عرصه اي وارد شد موفق نبود
Iran, Islamic Republic of
اقای امید این رو بدون .کسی نبود چرب زبان نبود فقط خدایی عمل کرد
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
به نكات جالبى اشاره شده
Iran, Islamic Republic of
احسنت مهندس محسن، واقعا هم همینجوره یه ادمایی هستند اصلا محبوبیت ندارن و بعد میخوان برای دیگران تصمیم بگیرن
احسان
Iran, Islamic Republic of
البته شهر ياسوج متعلق به مردم بويراحمد است و ديكران فقط حق زندكى دارند نمى توانند تصميم بكيرند
جوادزارع
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اولاشما. ک اظهار نظر کنیدموضع شما مشخص است.
دوماشما مهره سوخته هستید.واظهار نظر شما راجع به استاد ادب واخلاق وسیاست ودیانت دکتر هدایت خواه مثل اب در اونگ کوبیدن است .ک در مورد ایشان اظهار نظر کنیدبگذارید بزرگترتان بیاید.وراجع ب شهرداری هم یه ضرب المثل داریم ک میگه. دستش به انجیر نمیرسید میگفت................
Iran, Islamic Republic of
صحیح فرمودید
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی ، البته نگارنده باید میگفت که این 5نفر عبارتند ار مسعود حسینی ، هدایت خواه ، بزرگواری ، شیخ صفدر و قدرت حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا رو بعضی خراب کردن .
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
جناب آقای دهرابپور!اگر به مطلب فوق توجهی حتی ظاهری داشته باشیم قلم پدر واضح تر مینماید والبته به نام پسر!بگذریم که جوانان را ناخواسته به معرکه جویای نامی میکشانید و فاضل بودن پدر را وسیله ترقی پسر قرار میدهید!
برای ما سؤال است که چرا هرجا بر وفق مرادتان نیست بر دوست و دشمن میتازید و متهم به ناتوانی کرده و نقش خود را در معادلات کمرنگ جلوه میدهید!
جناب دهرابپور!ارادت شما نسبت به اقای احمدی نژاد دلیل بر صحت و سلامت ایشان نمیباشد کما اینکه .که مقبول جنابتان است که انشاالله هست!ایشان محرز ندانسته و حجت را بر نیروهای انقلاب تمام کردند که امیدواریم 8سال را کافی بدانید برای قدرت نمایی یک شخص آن هم در سطح ریاست جمهوری.که اگر احمدی نژاد هم کوتاه بیایند شما دست بر نمی دارید!
شما که معترضید از حرکتهای خود محورانه شخصی طی چند دور گذشته مجلس در حوزه بویراحمد،چرا یکی درمیان حامی ایشان بوده و همین. را در جلسات عمومی به وضوح قد کشیده میدیدیم!
جناب عضو شورای شهر!در ضعف اشخاص در این دور و البته ادوار گذشته شورای شهر یاسوج جای شک نیست،شما چرا خودتان را با این همه توان و شایستگی!در خور جمع دانسته و استعفا نمیدهید؟!
خلاصه موضعگیریهای خشمگین شما تمامی نداشته و صلاح ندانستید این گونه تندگوئیها را هر دور به نام خود صادر نمایید و به نظر من صلاح نیست طفل معصومتان را وارد این بازیهای سیاسی کرده که خدای ناکرده در کارنامه شان ثبت شده و با اظهار نامشان در آینده فردی منفعت طلب در اذهان متبادر گردد!
اوصیکم بتقوی الله و رحماء بینکم جناب حاجی.
دوست بدارید همگام با انقلاب و ملت عزیزمان با وحدت و برادری در کنار هم به سوی پیشرفت و توسعه قدم برداریم و از حاشیه روی و جوسازیهای بچگانه دور باشیم (که بدون شک موجبات شادی طیف مقابل را به همراه دارد)و رضایت خداوند را مد نظر قرار دهیم انشاالله
جناب کمایی خواهشمند است منتشر نمایید
خطاب به دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
نکنه محمد رحیم هوای مجلس به سرش زده نیاد که 15 هزار رای بیشتر نداره
ح ع ا
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست ( از کوزه ای که حاوی سرکه است طبیعتا باید انتظار بیرون آمدن و چشیدن سرکه را داشت نه عسل )! پس قاعدتا کسی از جناب دهرابپور مسئول وقت ستاد احمدی نژاد و فرزندش انتظار ندارد که از احمدی نژاد انتقاد کنند و از هدایت خواه تعریف و تمجید! احمدی نژاد همانقدر که در مقطعی خدمات جهادی و انقلابی اش ستودنی بوده، برخی رفتارهایش هم برای دلسوزان خود ایشان و نظام دردآور بوده؛ به آقای هدایت خواه و مجموعه ی پیرامون شان هم نقدهایی را وارد می دانیم و در شأن ایشان می دانیم که تا شرایط سیاسی و اجتماعی ایشان به عنوان یکی از نخبگان ارزشمند منطقه ای و ملی بیشتر از این به مخاطره نیفتاده، به آن ها بپردازد... اما به شما و پدر بزرگوارتان که حقیر برای ایشان واقعا احترام قائل هستم توصیه می کنم که اصولی و منطقی نقد کنید نه مغرضانه و صنفی! چراکه مردم تفکیک قائل هستند بین ثبات سیاسی و دم دمی مزاجی سیاسی!
از کبنای محترم و فعال هم تقاضامندم متن را کامل و بدون حذف و ویرایش مصلحتی حتی یک کلمه درج کند؛ در غیر اینصورت به عدم درج آن راضی تر هستم.
ح ع ا
Iran, Islamic Republic of
نکنه به خاطر اینه که بابات همه کاره احمدی نژاد بوده و هنوزم منتظرشه که به قدرت بگرده که اینجوری سینه چاک میکنی برای احمدی نژاد.پسر جون برو درست رو بخون ول کن این چیزا رو
Iran, Islamic Republic of
درود هزارن درود درود برشیر حلالی که خوردی وجدانا عده ای که هیچ گردی بر بالینشان ننشست وهیچ مشکلی وسختی متوجهرخسارشان نشد واز دور نشسته بودند ودستی بر آتش داشتند آلان خود را صاحب ولی دم از این. را در سر می پرورانند
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور شرایط را در نظر بگیرید انشقاق باعث صدمه غیرقابل جبران به طیف اصولگرا میشه. کمی وقت شناس باشید
Iran, Islamic Republic of
برو دنبال تحصیل. مهره سوخته میشی.تو و بابات کجا هدایتخواه کجا
Iran, Islamic Republic of
أعرف الحق تعرف اهله اگر ملاک و معیار سنجش برای شما اشخاص هستند برای آقای دهراب پور خون شهدا و مردمه
دشت روم سرفراز
Iran, Islamic Republic of
هرچی لرایگو ودرد دل ایگو ...شما ونماینده تون بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مرسی مهندس جوان، بعضی دیگه
برو درست بخوان ،هیچ کس به اندازه اختلاف درست نمی کند بین طوایف.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور عزیز
آقای احمدی نژاد حجم کار زیادی انجام داد خیلی از مردم خوشحال بودند. لیکن متاسفانه اولویت های اساسی را تشخیص نداد و مشکلات اصلی مثل اشتغال و تولید ثروت حل نشد و به تبع آن عدالت مورد ادعا تحقق نیافت و فقر افزایش یافت. نماینده مورد نظر شما هم اگر چه اصلاح طلب است و برای شهرستان خود خوب پول می گیرد و کار های عمرانی قابل توجهی را انجام داده است ولی همان راه احمدی نژاد را می رود و در پایان خدمت خواهیم دید که مشکلات اصلی گچساران حل نشده و مردم نا امید تر از قبل خواهند شد. افرادی را که مورد انتقاد قرار داده اید هم مثل احمدی نژاد در حد خودشان مفید بوده اند ولی بیش از این ظرفیت ندارند. نوبت جوانان است که با مطالعه و شناخت کافی از مشکلات و راه حا ها و بدون عجله وارد میدان شوند انشاءالله شما جوانان از ما پیرمردان موفق تر باشید.
نظری.ا
Iran, Islamic Republic of
درود بر ضمیر روشن محسن دهرابپور
عبی
Iran, Islamic Republic of
سلام معلوم نشد خودت چه جریانی هستی دوم این حرف های تو نیست سوم تو هم از همون آقازاده ها هستی
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور بفرمایید پدر خودشما درچندسالی که درشورا بوده جه گلی به سرمردم این شهر زدند عملکرد ایشان دراین چنددور شورا بودنش چه بوده است جرا جیزی رابیان می کنید که خودتان به ان عمل نمی کنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خانواده دهراب پور جزء سالمترین و پاکترین خانواده های استان هستند افرادی انقلابی و ولایتمدار که شهید بزرگی همچون شهید عین الله دهراب پور را به انقلاب و نظام تقدیم کردند خود آقای حاج محمدرحیم دهراب پور را تا آنجایی که میشناسم هیچوقت دنبال منافع شخصی خود و خانواده اش نبود
Iran, Islamic Republic of
درود محسن جان
Iran, Islamic Republic of
جریان راست بدون دکتر احمدی نژاد هیچ قدرت و نمودی ندارد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1