تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۰۵۶۲۴
امام جمعه قلعه رئیسی:

مدیران صعیف، صندلی‌های مدیریت را ذلیل کرده‌اند / رسانه‌ها فردای قیامت شریک عملکرد این‌ها هستند

۱
۰
مدیران صعیف، صندلی‌های مدیریت را ذلیل کرده‌اند / رسانه‌ها فردای قیامت شریک عملکرد این‌ها هستند
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن نهادهای انقلابی و تضاد بین مردم و مسؤولان است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به تبیین موضوع اصول عقاید و اصل معاد پرداخت.
امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه ایشان، گفت: مسؤولان و تشنگان قدرت، هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و خود را مخاطب فرمایشات معظم له حساب کنند.
وی، افزود: مسؤولانی که به مدیران زیر دست توجه ندارند، نظارت ندارند، نقاط ضعف مدیرانشان را نمی‌بینند یا بخاطر مسائل سیاسی و قومی و خطی اثر نمی‌دهند باید فردای قیامت جوابگوی مدیران باشند.
صلواتی خاطرنشان کرد: بعضی مدیران ضعیف هستند و صندلی را ذلیل کرد‌ه‌اند، باعث عقب ماندگی شدند به درد و آلام مردم نمک می‌پاشند و عملکرد قابل دفاعی ندارند، بر اثر مدیریت ناکارآمد آن‌ها آسیب‌های اجتماعی بیشتر می‌شود، حقوق الهی و حق‌الناس را رعایت نمی‌کنند و کسانیکه از این مدیران حمایت می‌کنند چه اربابان سیاسی چه اصحاب رسانه فردای قیامت شریک عملکرد این‌ها هستند و باید جوابگو باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: مردم هم دقت کنند از هر فردی حمایت نکنند، با معیارهای الهی و آخرتی رأی دهند، مدیران کل و شوراهای روستاها و شهرها در انتخاب مدیران در سطوح مختلف و دهیاران و شهرداران دقت کنند.
وی،خطاب به مردم،تصریح کرد:در عملکرد مدیران و دهیاری‌ها و شهردارها شریک هستید خواه محسن باشند خواه مسیء و اصحاب رسانه و نخبگان و جریان‌های سیاسی و اربابان سیاسی هم در عملکرد افرادی که از آن‌ها حمایت می‌کنند شریک هستند.
وی، به روز ثبت‌احوال اشاره کرد و از مردم خواست تا برای فرزندانشان نام نیکو و نیک و نامی را که در شان شیعه علی(ع) باشد انتخاب کنند.
صلواتی، به بازخوانی فتنه 88 و عبرت از آن برای فتنه‌های فرا روی نظام اشاره و تاکید کرد: دشمن بن‌بست نمایی می‌کند و امید به اصلاح وضع موجود و اعتماد به نظام و مسؤولان را خدشه‌دار می‌کند و دشمن به دنبال این است که به مردم نشان دهد که اصل نظام اسلامی با منافع و معیشت مردم مغایر است و می‌خواهد به مردم بگوید با وجود نظام اسلامی حل مشکلات شما مردم وجود ندارد به دنبال این است که به مردم بگوید راهی که نظام در پیش گرفته با خواسته‌های مردم مغایر است.
امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: دشمن وجود نهادهای انقلابی و تداوم آنها را در تضاد با ارزش‌های مردم معرفی می‌کند و دشمن می‌خواهد به مردم بگوئد اگر شما مشکلی دارید مقصر نهادهای انقلابی است و امثال زیادی در این موضوع تاکنون به وجود آمده است و خلاصه نقشه دشمن این است که شرایط کشور را به گونه‌ای رقم بزنند تا مردم را از نظام جدا سازند و تا مقاومت مردمی در برابر توطئه‌های او در داخل کشور صورت نگیرد.
وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با این توطئه دشمن مسؤولان و کارگزاران مختلف نظام باید عزم اراده جدی برای حل مشکلات موجود داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
جمعه ها که میاد بیصبرانه منتظر ظهوا آقا امام زمان هستیم ولی بدبختانهومتاسفانه آقا که ظهور نمیکند و ما جمعه ها شاهد حرفهای .هستیم وباز هم بیشتر دق میکنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1