تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۰۵۶۲۲
امام جمعه یاسوج:

مسؤولان بازار را رها نکنند

۰
مسؤولان بازار را رها نکنند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بودند که این نقشه شوم با درایت رهبری و حمایت مردم شکست خورد.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه دشمنان برای تجزیه کشورهای منطقه به خصوص کشورهای اسلامی اظهار کرد: آن‌ها با این کار به دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی و بقای این رژیم اشغال‌گر در منطقه هستند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: به همین خاطر جنگ‌های قومی و قبیله‌ای را در کشورهای اسلامی مثل سوریه و عراق به راه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا بلکه بتوانند از این راه کشورهای اسلامی را تضعیف کنند.
این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در این برنامه شکست خوردند به رشادت‌های مدافعان حرم و همچنین تدابیر سرداران رشید اسلام همچون سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: آن‌ها در سوریه و عراق شکست خوردند و همین موجب شده تا ترامپ نیروهایش را از سوریه خارج کند.
موسوی‌اعظم با بیان این که تروریست ها به خصوص داعش توسط امریکا و برخی کشورهای منطقه حمایت می‌شدند افزود: حمایت مالی آن‌ها توسط رژیم آل‌سعود صورت می‌گرفت.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در بخشی دیگر از صحبت‌هایش خود در خطبه‌های نماز جمعه امروز به روز 9 دی و حوادث آن سال‌ها به خصوص فتنه آمریکایی 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بودند که این نقشه شوم با درایت رهبری و حمایت مردم شکست خورد.
موسوی‌اعظم به یوم‌الله 9 دی اشاره و با بیان اینکه این روز یکی از روزهای پرافتخار ملت ایران در تقویم انقلاب به شمار می‌رود خاطرنشان کرد که امسال نیز به مانند سال‌های گذشته حضور مردم در این حماسه باشکوه خواهد بود.
وی همچنین به سایر توطئه‌هایی که از اول انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل داده شد اشاره کرد و گفت: همه این توطئه‌ها را با رهبری امام و مقام معظم رهبری پشت سر گذاشتیم.
موسوی‌اعظم در پایان اظهارات خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز از مسوولان خواست برای کمک به رفع مشکلات مردم بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1