تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۰۵۵۷۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مداوم اطلاع رسانی و برای افکار عمومی تبیین شوند / لزوم پاسخگویی صادقانه مدیران به شبهات مردم

۰
دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مداوم اطلاع رسانی و برای افکار عمومی تبیین شوند / لزوم پاسخگویی صادقانه مدیران به شبهات مردم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران حوزه‌های مختلف باید دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی را به صورت صریح و شفاف برای مردم تبیین کنند.
 علی محمد احمدی روز چهارشنبه(28 آذرماه 97) در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یاسوج اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام، ایجاد ناامیدی بین مردم و به حاشیه بردن خدمات انجام شده باید برنامه‌ها و جشن‌های 40 سالگی انقلاب به طور ویژه در کشور و استان برگزار شود.
وی افزود: در زمینه تبلیغ فعالیت‌های 40 ساله انقلاب اسلامی ایران باید وضعیت گذشته، اکنون و آینده کشور مدنظر باشند و به یکدیگر پیوند زده شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران اجرایی این استان عملکرد و خدمات انقلاب را با زبان ساده و از طریق مقایسه برای مردم بیان کنند.
احمدی بر لزوم پاسخ دهی صادقانه و همراه با استدلال مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به پرسش‌ها و برخی شبهات احتمالی مردم و به ویژه نسل جوان این استان در مورد دستاوردهای 40 سال انقلاب تأکید کرد.
وی عنوان کرد: اهتمام مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد تا روزهای باقیمانده به ایام الله دهه فجر امسال برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌ها و برنامه‌های 40 سالگی انقلاب جدی‌تر شود.
احمدی ابراز داشت: در این صورت دغدغه مند بودن مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم و تلاش آنان برای کاهش مشکلات استان بیش از پیش مسجل می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران این استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها بر روی آسیب‌ها و نقاط ضعف متمرکز نشوند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اظهار داشت: در این صورت رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد آبرومندتر بوده و انصاف آنان به مردم و مدیران اجرایی استان نشان داده می‌شود.
وی افزود: مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید در 40 سالگی انقلاب خدمات و نقاط ضعف را در کنار یکدیگر ببینند.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: چنانچه نقد رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف از جمله دستاوردهای 40 ساله انقلاب ناشی از خیرخواهی و دلسوزی باشد مدیران اجرایی این استان نیز برای رفع مشکلات استان تلاش بیشتری می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1