تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۰۵۵۶۵
در نشست مسوولان قلعه‌رئیسی با مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد:

پای لنگ پیمانکار ورزشگاه قلعه‌رئیسی و هزینه‌های زیادی که بر دوش جوانان سنگینی می‌کند

۱
۰
پای لنگ پیمانکار ورزشگاه قلعه‌رئیسی و هزینه‌های زیادی که بر دوش جوانان سنگینی می‌کند
کبنا ؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد:
اقدامات جدی برای تکمیل پروژه ورزشگاه قلعه‌رئیسی انجام خواهد گرفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری مسؤولان چاروسا و ورزش و جوانان استان اقدامات جدی برای تکمیل پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی انجام خواهد گرفت.
 عصر امروز با دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان از بخشدار، رئیس شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی و همچنین با حضور رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، معاون فنی و پیمانکار پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی در خصوص روند اجرای تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی بحث و تبادل نظر شد.
سیدمحمدتقی علوی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه از مسئولین قلعه رئیسی به دلیل تلاش برای ساخت و تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی عنوان کرد: نبود ورزشگاه در یک شهر ورزش دوست بسیار نگران کننده است که از ابتدای مدیریت من در ورزش و جوانان در دو سال متوالی اعتبار برای آن گذاشتم که در تیرماه امسال پیمانکار پروژه مشخص شد که اعتبار اولیه آن 400میلیون تومان بود که در ابتدا 54میلیون تومان پیش پرداخت به پیمانکار اختصاص دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قرارداد این پیمانکار از ابتدا شامل فنس، سکوی ورزشگاه، رختکن و بهسازی زمین بود که در جمع پیمانکار 50 روز کار کرد که متاسفانه 130روز تاخیر در کار داشت که به دلیل شرایط مختلف بود که از نبود بیس تا مشکلاتی از قیبل معارضات در آن دخیل است اما مهمترین مشکل پروژه به کم کاری پیمانکار هم بر می‌گردد.
وی افزود: در ابتدای این ماه هم اعتبار جدیدی به این ورزشگاه اختصاص دادند که در جمع اعتبار پروژه هم اکنون به 601 میلیون تومان پول نقد می‌رسد که باید در اولین فرصت جذب شود که نیازمند حمایت و کمک مسئولین منطقه قلعه رئیسی باید تشکر می‌کنیم که با وجود اینکه در بسیاری جاها وظیفه آنها هم نبود اما همکاری کردند.


پس از آن پیراسته مسئول فنی ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه هم با بیان اینکه در بسیاری از زمان کار معارضین در ورزشگاه حضور پیدا کردند و کارخانه سنگ شکن سبب کندی کار شد اما متاسفانه کم کاری پیمانکار هم در پروژه دخیل بود که امیدواریم از این به بعد روند اجرای کار به نحو خوبی پیش رود.
بخشدار چاروسا هم در این نشست گفت: بخش چاروسا از محروم‌ترین بخش‌های استان بوده که امکانات ورزشی مناسب در آن وجود ندارد و استاندار توجه ویژه به نقاط روستایی و بخش‌های محروم استان دارد که تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی از مصوبات سفر ایشان به بخش چاروسااست.
علی محمودی افزود: جوانان با استعداد زیادی در زمینه های ورزشی در سطح بخش چاروسا وجود دارند که یکی از مطالبات آنها تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه است.
محمودی با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در سطح بخش خاطرنشان کرد: علاوه بر قلعه رئیسی روستاهایی از جمله جاورده،شوتاور و .... نیازمند احداث اماکن ورزشی می باشند و تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی و تیم‌های دیگری در سطح بخش وجود دارند که اسپانسر ندارند و هزینه های زیادی را بابت اجاره زمین تمرین و بازی به شهرهای همجوار می پردازند که در زمینه‌های ورزشی نیازمند توجه ویژه مسئولین برای شکوفایی استعدادهای منطقه می‌باشیم.
محمودی گفت: یکی از اقداماتی که موجب تقویت ورزش در بخش می‌شود استقرار نمایندگی ورزش و جوانان است که در سالهای گذشته نیز یکی از فرهنگیان بخش زحمات زیادی را بعنوان نماینده ورزش و جوانان متحمل شد که جا دارد اداره کل ورزش و جوانان مطالبات ایشان را پرداخت و نماینده جدید را معرفی کند.
سیدحسن آرمند رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه برای اولین بار است که همه مسئولین یک منطقه برای یک پروژه به این مهمی تلاش کردند تاکید کرد: از زمان آغاز بکار پروژه با تمام وجود و در حمایت از این پروژه اعضای شورای شهر، شهردار و بخشدار با پیمانکار و مجموعه ورزش و جوانان همکاری کردند.
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: در کجای این استان برای یک پروژه که به پیمانکار واگذار شده شورای شهر با معارضین همکاری می‌کند، وسایل شهرداری در اختیار می‌گذارد، کارخانه سنگ شکن و امکانات مورد نیاز پروژه را فعال و همکاری می‌کند اما آن طور که امید داشتیم پروژه پیش نرفت.
آرمند با بیان اینکه برای آخرین بار با ورزش و جوانان در این پروژه همکاری می‌کنیم، عنوان کرد: این منطقه از لحاظ سرانه ورزشی در حد صفر است نمی‌شود  هر روز یک پیمانکار مقداری کار کند و پروژه را رها کند هرگونه همکاری که نیاز باشد انجام خواهیم داد اما اگر دوباره عملیات شروع شود و متوقف شود در آینده همکاری نخواهیم کرد.
فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این نشست با تقدیر از برگزار کنندگان این نشست بیان کرد: جاده ارتباطی مسیر تکمیل شد هر موقع کارخانه سنگ شکن را خواستند آماده کردیم هر گونه همکاری نیاز بود انجام دادیم اما کم کاری از ورزش و جوانان و پیمانکار پروژه بود که باز هم این آمادگی داریم اما به شرطی که پیمانکار پای کار باشد برای تکمیل شدن پروژه و تلاش شود تا پروژه به اتمام برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو شهرهای اصلیش چیزی ندارن اونوقت جاییمثل قلع ریسی و چیتاب و مارگون و پاتاوه همه چیز را برای خودشون میخوان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1