تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۰۵۵۴۶
در گفتگو با کبنا مطرح شد

8پروژه عمرانی ورزشی در حال اجرا در کهگیلویه/بهسازی کلیه اماکن ورزشی پس از 12سال

۱
۰
8پروژه عمرانی ورزشی در حال اجرا در کهگیلویه/بهسازی کلیه اماکن ورزشی پس از 12سال
کبنا ؛رئیس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه در گفتگو با کبنا با اشاره به 8 طرح عمرانی ورزشی در حال اجرا در کهگیلویه با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 27 درصد ارزش افزوده،اظهار کرد:پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 45تا 80 درصد برخوردار هستند که در دهه فجر به بهره برداری می رسند.
نکویی زاده عنوان کرد: با حضور علوی در استان و توجه ویژه به شهرستان ها، بهسازی و تعمیر کلیه اماکن ورزشی بعد از 12سال از جمله مجموعه ورزشی آزادی دهدشت، مجموعه شهید  دولتخواه، استخر دهدشت، محوطه شهید باهنر، مجموعه شماره 4 دهدشت و مجموعه ورزشی شهر دیشموک صورت گرفت.
نکویی زاده افزود: بیش از 400 میلیون تومان اعتبار جهت اجرای کف پوش سالن‌ها از جمله سالن شهید باهنردهدشت، سالن آزادی سوق و سالن بانوان در دهدشت هزینه شد.
وی گفت: تکمیل چمن مصنوعی قلعه رئیسی با اعتبار 400 میلیون تومان ارزش افزوده، تکمیل سالن ورزشی درغک با اعتبار 200 میلیون تومان، تکمیل سالن ورزشی دیشموک با اعتبار 900 میلیون تومان از محل اسناد خزانه، تکمیل سالن ورزشی روستای چنگلوا با اعتبار 900 میلیون تومان ارزش افزوده، احداث خانه جوان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان، بهره برداری از سالن 1200 نفری دهدشت با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان را از جمله پروژه‌های عمرانی ورزشی در دست اجرا برشمرد.
وی با اشاره به 6چمن مصنوعی شهرستان گفت:چمن مصنوعی چیر و چنگلوا 80درصد پیشرفت فیزیکی دارند،و چمن مصنوعی دشت آزادی،قلعه دختر،درغک نیز در بهمن ماه ب بهره برداری می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خدايي ميگه ...اصلا روحش خبر نداره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1