تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۰۵۴۸۹
برگزاری محفل انس باقرآن،درروستای صالحان ازتوابع چیتاب

کوتاهی در برنامه‌های فرهنگی خیانت است / نظر امام جمعه چیتاب در باره لغو کنسرت‌ها

۰
کوتاهی در برنامه‌های فرهنگی خیانت است / نظر امام جمعه چیتاب در باره لغو کنسرت‌ها
کبنا ؛امام جمعه چیتاب گفت:  امروزه می‌بینیم، که برخی ها با کنسل شدن کنسرت‌ها، در تکاپوی عدم برگزاری غمگینند اما اگر برای دین از آنها کمک خواستی، باحق به جانبی می گویند که چیزی نداریم و این نشان ازموفقیت دشمن درمیدان جنگ نرم باتحمیل تخریب فرهنگی بریک مسئول است.
به گزارش کبنا از چیتاب، محفل اُنس با قرآن با دعوت از قاریان برتر کشوری و استانی با حضور معاونت و مسئولان کانون مساجداستان، درمسجدامام رضا (ع) روستای صالحان از توابع چیتاب برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر وحدانی فرکه سخنران ویژه این محفل نورانی وباشکوه بود باتشکراز بانیان این برنامه گفت: مردم صالحان انسان‌هایی ولایتمدارند که به نحو احسن و با، تواضع در نظم همگانی طلایه داران پویائی فرهنگ و ارزشهای اسلامی دراین کوی و دیارند.
علی وحدانی فر با اشاره به مزایای انسان از انس با قرآن هم گفت: تسهیل در ازدواج آسان، گره گشای زندگی‌های نابِسامان وُسَخت، ماحَصَلِ دِل دادنُ و اُلفَتِ بااین کتاب مقدس است، که عمل به آداب ودستورات آن انسان رابه سمت زندگی سالم وموفق سوق می‌دهد.
سخنران ویژه این برنامه بااشاره به هجمه‌های دشمن باتخریب وبدعت دردین گفت: عزیزان بدانیدکه این دین آسان به دست من وشمانرسیده است که بابی تفاوتی بخواهیم ازدستش بدهیم.
 وی با اشاره به راهکار رشد مکتب قرآن در کشور با تاثیرگزاری، در زندگی موفق، نسل جدیدهم گفت: تقلیل، یاعدم بودجه فرهنگی درجامعه باعث کمک به رشد ناباوریها، و کمرنگ شدن وجود مردم به بی میلی درهمایش حضور میشودکه این نشان ازبی توجهی یک مسئول است، زیرا گذشت وایثاربزرگ شدگان مکتب قران درسینه سپرکردن برابردشمن باعث شدتا همه ماهادرمسندمسئولیت با آرامش فعلی ادعای خدمت داشته باشیم وتقلیل بودجه فرهنگی، خیانت مسئولان به ارزشهای اسلام وقرآنیست که عواقب خطرناک، دنیوی وخسران اخروی برایشان ببارخواهدآورد. این سخنران بااشاره به اهداف دشمن درتخریب دین هم گفت: انقلاب اسلامی به اتمام دستاوردهایی که دارد، آسیب‌های متعددی رانیز درپیش روی خود دارد، که بی توجهی به این آسیب‌ها می‌تواند، تمام آن دستاوردها را درمعرض خطر قرار دهد!
دکتر وحدانی فرافزود: دشمن امروزه با نفوذ خود می‌خواهد؛ با ایجاد شبهه و بدعت سعی دربی ارزش کردن فرهنگ اسلامی داشته باشد، تا بنیه‌های تزلزل یک حکومت اسلامی را با نهادینه کردن بی اعتقادی بر مسئولان ومردم به دست آورد، که در اینجا حفظ اصول اخلاقی انسانی واسلامی مبتکر، میتواند از بهترین تاکتیک‌های جنگ روانی، درابعادتقویت روحیه اسلامی و تضعیف روحیه دشمن باشد.
سخنران ویژه این مراسم خطاب به مسئولان هم گفت: گاهی عده‌ای در رسانه ها یا تعدادی از جوانان خام با لغو کنسرت‌ها داد و قال می کنند که اینها طبیعی است امانگرانی مابرای برخی عمامه به سرهاست که دلواپسی دارند، واین نشان ازمهجوریت قرآن است.
علی وحدانی فر تصریح کرد: امروزه می‌بینیم، که برخی ها با کنسل شدن کنسرت‌ها، در تکاپوی عدم برگزاری غمگینند اما اگر برای دین از آنها کمک خواستی، باحق به جانبی می گویند که چیزی نداریم و این نشان ازموفقیت دشمن درمیدان جنگ نرم باتحمیل تخریب فرهنگی بریک مسئول است.
 دکتر وحدانی فر افزود: هرمسئولی که درمسندمسئولیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی حیطه خودبه هرنحوی، کوتاهی کند، قطعاً کمک کاردشمن در تخریب ارزش‌های اسلامی است و مسئولان عزیزباید مراقب این فتنه نفوذ باشند زیرا دشمن با ناتوانی در جنگ تفنگ، در طراحی جنگ نرم، با حربه نفوذ سعی درتخریب فرهنگ وارزشهای اصیل ملی و اسلامی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1