تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۴۶۷
در کهگیلویه و بویراحمد:

این مسوولان به صدای مردم پاسخ دهند؟

۹
۲
این مسوولان به صدای مردم پاسخ دهند؟
کبنا ؛مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق بخش صدای مردم [کلیک کنید] این سایت خبری مشکلات و گرفتاری‌های خود را با مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد در میان گذاشته‌اند، که کبنا نیوز برای اطلاع مسوولان و پیگیری  معضلات و مشکلات، اظهارات مردم را انتشار می‌دهد.
لازم به ذکر است که سایت خبری کبنا نیوز بخش صدای مردم[کلیک کنید]  را برای رساندن مشکلات مردم به گوش مسوولان راه‌اندازی کرده است

در ادامه صحبت‌های مردم را می‌خوانید؛
* بیمارستان 290 تخت خوابی یاسوج در حال افتتاح می‌باشد اما متاسفانه مسئولین به فکر پارکینگ و فضای سبز آن نشده‌اند این در صورتی است که زمین‌های زیر بیمارستان محلی برای پرورش سگ‌های ولگرد و نخاله‌های ساختمانی شده است.
 * با سلام و عرض خدا قوت - متاسفانه بعد از شش سال که سکونت اهالی مسکن مهر سایت ساحلی می‌گذرد، تا کنون مسکن و شهر سازی استان اقدام به تحویل اتاق نگهبانی ورودی سایت ننموده و بدون هماهنگی با هیئت مدیره و اهالی سایت ساختمان نگهبانی را به افراد ناشناس واگذار نموده است. لطفاً در این خصوص پیگیری فرمایید.
 *اداره میراث فرهنگی وگردشگری برای کارت گردشگری چه برنامه‌هایی دارد؟ چرا این اداره برای موضوع گردشگری هیچ حرکتی نمی‌کند؟
*خیابان قائم شرقی نجف آباد پر از حفره گودال است.
 *قابل توجه صدا وسیمای محترم استان لطفاً از نزدیک درمورد نحوه برخورد هیأت علمی دانشگاه زیرتل با کارکنان دانشگاه اطلاع رسانی کنید.
 *تو را به خدا به گوش مسؤلان ذیربط برسانید که برای یک پرونده در شهرداری دوگنبدان باید دو ماه بدوی تا ببینی برطرف می‌شود یا نه امروز می‌روی این یکی نیست، فردا می‌روی اونیکی نیست. من می‌خواستم پایانه کار بگیرم در صورتی که سند دارم ولی خانه در بافت فرسوده است. اصلاً نباید عوارض پرداخت نمایم مبلغ پانصدو چهل تومان از من در چندین فیش پرداخت نموده‌ام مرا به بافت فرسوده ارجاع داده‌اند می گویند به را پایان کار نباید پول می‌دادی نمی‌دانیم به کی بگیم وبه کی مراجعه کنیم.
 *از فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهشمندیم به تعویض پلاک یاسوج سری بزنند وازدحام جمعیت وهزینه سرسام آور تعویض پلاک را بررسی ورصد نمایند و در صورت امکان پرسنل مرکز تعویض پلاک را توجیه نمایند تا کارهای مردم را با نظم و ترتیب انجام دهند وحق نوبت کسی را نخورند.
 *با سلام پیرو چندین بار مکاتبه با شهرداری و شورای شهر متاسفانه هنوز مسیر شرف آباد علیا 12 متری ساحلی‌ترمیم آسفالت نشده است و چندین بار نیز در کبنا نیوز پیام ارسال شد ولی متاسفانه مسئولین شهر هیچ اقدامی صورت نداده‌اند.
 *باسلام. کوچه پیرچوپان پنجم واقع درجاده سروک قدیمی به مدت سه سال است که به علت حفاری آب و گاز به بیش ازده نقطعه کنده کاری شده ولی درطول این سال‌ها هیچ اداره‌ای برای آسفالت وترمیم آنها کاری نکرده است وشخصاً چهارسال پیش درخواست ازشهرداری نمودم ودراداره واحد فنی مربوطه نوبت هم زدم ولی متاسفانه کاری دراین خصوص انجام نمی‌شود. این درحالی است که به علت مراجع زیاد دراین کوچه که مدرسه ابتدایی وراهنمایی مستقرمی‌باشد مشکلات ورنجشهای زیادی را برای ساکنین ایجاد نموده است لطفاً انتشار وپیگیری نمایید.
 *سلام جاده پراشکفت یکی دو کیلومتر آسفالتش مونده دوسال میگن آسفالت می‌کنیم ولی هنوز همون طور مونده لطفاً پیگیری کنید.
* با سلام جاده سی سخت کریک که بیش از 6 سال از اتمام آن و زیرسازی آن می‌گذرد، ولی به دلیل کم کاری راه و شهرسازی شهرستان دنا مسدود است لطفاً پیگیری نمایید.
 *باسلام شبکه بهداشت ودامپزشکی بعدازظهرها به مادوان پایین بغل شهد ناب و خیابان امام رضا بازدید کنند ازاین مکان‌هایی که گوسفند خودسرانه ذبح می‌کنند. بوی تعفن واثار برجامانده انها و پشه‌های کثیف ما را کلافه کرده وهرچه به آنها تذکرمی دهیم هیچ فایده ندارد.
*سلام کبنا ممنون ازشما جاده‌های چرام ازهمه طرف وضعیت اسفناکی دارند اداره راه هیچگونه اقدامی انجام نمی‌دهد جاده چرام تاشهرک وفشیان-چرام دهدشت چراهیچ تدبیری اندیشیده نمیشه.
 *سلام خسته نباشید ازفرمانداروبخشدارمحترم انتظارمی رود یک فکری به وضعیت جاده‌های چرام کنند.
 *روز مجلس را پشت سر گذاشتیم. واقعاً مجلس‌های قبلی قوی‌تر بودند چرا قوانین به نفع مردم تصویب نمی‌شود. لایحه هماهنگ پرداخت چرا اجرا نمی‌شود. چرا این همه تبعیض در بین پرسنل قراردادی ورسمی ادارات است.
* با سلام از شهردار محترم دوگنبدان و رئیس اداره آب و فاضلاب خواهشمندیم یک سری هم به محله 108 دستگاه و رزمندگان بزنند که اکنون قریب یک ماه است که به خاطر فاضلاب کشی رفت و آمد دچار مشکل شده و در رزمندگان بالای 15 روز است که کاری از طرف پیمانکار مشاهده نمی‌گردد.
*مسول محترم کبنا نیوز لطفاً استخدام‌های در سازمان صنعت معدن وتجارت استان را نیز بازگو کنید.
*سلام این بارش‌های اخیر و مسدودشدن راه سادات وحوادث ایجاده شده جاده‌ای معلوم کرد که باید سریع جاده باشت-چرام درست شود، فقط 10 کیلومتر چراتوجه نمی‌کنید؟
*سلام کبنا لطفاً اداره میراث فرهنگی وگردشگری چرا هیچ تمهیداتی برای گردشگری مردم استان ندارد بقیه استانها اردوهای گردشگری تفریحی وزیارتی برگزار می‌کنند. توضیحی بفرمایند اداره گردشگری فقط به یاد میزبانی ونمایشگاه بزنه برای مردم ما چه سود دارد. به فکر گردشگری مردم استان هم باشد -چرا سرانه ایرانگردی وگردشگری معلوم نیست.
 *افت ولتاژ برق در شهرک امام حسین مدت شش ماهه که بروز کرده و شرکت برق هم رسیدگی نمیکنه باعث میشه یخچال و.. از کار بیفتن و هر چند وقت یکبار با آب شدن برفک یخچال و خراب شدن مواد غذایی روبرو میشیم
*سایت هواشناسی استان مدتی است از دسترس خارج شده و برای مشاهده وضعیت هوا و میزان بارندگی سال زراعی جاری با مشکل مواجه هستیم.
*مسئولان یه سری هم به استخدامهای جهاد دانشگاهی بزنند. و حالا جهاد دانشگاهی توان پرداخت حقوق آنها را ندارد.
*واقعاً باید از شهردار یاسوج و پرسنل محترم شهرداری به خاطر زحمت شبانه روزیشون در این بارندگی‌ها تقدیر کرد و دست مریزاد گفت. خدا قوت، ما یاسوجی‌ها قدرشناسیم
*ای‌ها الناس یکی هم به داد ابتدای بلوار کشاورز جنب میدان مقاومت کنار مسجد امام موسی کاظم (ع) به رسه که اب و فاضلاب تخریبش کرد و ۶ ماهه اسفالت نکرده شده یک دره.
 *با سلام خیابان جنب پمپ گاز در بلوار مطهری پشت آب منطقه‌ای قریب به شش ماه است کندن و تبدیل به یکه چاله‌ای شده است و کسی ظاهراً دنبال پرکردن آن نیست لطفاً به مسئولین شهرداری اعلام نمایید فکری به حالش نمایند با تشکر
*مدیرکل شرکت غله وبازرگانی دولتی کهگیلویه و بویراحمد سه سال است بازنشسته است ولی همچنان مشغول کار ومدیرکل هستند. قابل توجه استاندار و سازمان بازرسی و دادگستری.
*مسول محترم سایت کبنا یه سری به استخدام‌های جدید دانشگاه فرهنگیان یاسوج بزنید.
*درود بر حاج اقا مزارعی، در راه اجرای عدالت پشت سرت خواهیم بود.
*واقعاً شهرداری یاسوج کارش قابل تحسینه که با مقاومت و تلاش وانت بارها را جمع آوری کرد. خدا قوت
*شهردار دوگنبدان پ چه ایکنی اگه یه وقت فرصت کردی یه سری به مجتمع ادارات جلوی ثبت اسناد به سمت آپارتمانها بزن ببین آب و فاضلاب چه کرده و ای جاده انصافاً راههای روستایی مون هم د آسفالت وابیدنه ویچو خو من شهره مه وخو رتیه.
*باسلام خیابان 16 متری نیروی انتظامی شهرک جهاد یاسوج حدود شش ماه ست که آبفای شهری لوله فاضلاب کشیده و خبری از آسفالت نیست همچنان دست انداز و چاله چوله است. ضمناً هیچگونه تابلویی جهت راهنمایی مردم در این خیابان نصب نگردیده و کسانیکه منطقه رو بلد نیست خیلی سردرگم میشن لطفاً تا حصول نتیجه پیگیری نمایید.
*با سلام. لطفاً از وضعیت خیابانی که پایین‌تر از امامت فنی و حرفه‌ای است گزارشی تهیه کنید و ببینید خانواده‌هایی که در آنجا زندگی در چه وضعیتی هستند! مخصوصاً در زمستان امسال که گاز ندارند و باید با برف و یخبندانی که پیش رو هست دست و پنجه نرم کنند، یعنی زندگی تو زیلایی بهتر از زندگی تو این خیابونه، گرچه صدای ما رو فقط خدا می‌شنود اما اگه دلتون سوخت یه تلاشی هم واسه این خیابون که هم جاده نداره و هم گاز کنید. در پناه حق
*سلام یک سال از کلنگ زنی بیمارستان سی سخت میگذره ولی از ساخت و ساز آن خبری نیست. لطفاً پیگیری کنید
لطفاً از آب‌های سطحی، کثیف و آلوده کوچه‌های جانبازان 7 و 8 خیابان شهید دهراب پور که وارد شهرک امام علی ع می‌شوند گزارش تهیه نمائید. متشکرم
*از پلیس راهور یاسوج که با اقتدار وانت بارهای میوه فروش که سد معبر می‌کردند و باعث ترافیک می‌شدند را جمع آوری نموده تقدیر و تشکر می‌شود
معضلات جاده چرام--باشت نقطه تاریک مسیولین مربوطه هزارافسوس که ازاین ظلم بزرگ درحق این مردمی که برای مسافرت‌های اجباری مثل مراجعه به پزشکان درشیراز باید این مردم یا یاسوج را دور بزنند با جاده پرپیچ وخم سادات یا گچساران با جاده تنگ دیل را واقعاً ازبی مسئولیتی مسئولان متاسفیم؟
 *سلام یک سال از امدن اقای عریان به دانشگاه یاسوج گذشت. خواهشمند است یا گزارش بگیرید ببینم این یک سال چه کرد به‌جز چند جلسه بی مورد.
 *تشکرازسایت کبنا: هزینه نگهداری ومراقبت ازکودگان در مهد کودک‌ها زیاد شده است وهرمهد کودکی دریاسوج طبق میل شهریه می‌گیرد حقوق کودکان فراموش گردیده است ومربیان تخصص‌های لازم راندارند وهیچ نظارتی متاسفانه وجود ندارد. لطفاً پاسخگو باشید.
 *ضمن تشکر از شهرداری گچساران لطفاً فاز آخر بلوار امیرکبیر که شامل به یس ریزی وآسفالت است را انجام دهید.
*با سلام احتراماً ما تعدادی از مردم همین شهر که خانه‌های درپایین تر از اهن الات افشار 45 متری جدید داریم ودریک کوچه 8 متری که از 45 متری گرفته شده با گذشت چندسال هنوز برق، گاز، اسفالت و... نداریم گرفتار شدیم به دادمان برسید جناب اقای شهردارد. باتشکر
*لطفاً سرنوشت زیر سازی و آسفالت خیابان 24 متری دومی بنسنجان را پیگیری کنید می‌خواهیم خانه بسازیم.
 *مسئولینی که فقط و فقط دنبال سیاسی کاری و پر از حاشیه هستند. خداوکیلی شهر یاسوجی رو که این همه پایتخت طبیعتیش رو کردند تو بوق و کرنا به جرات قسم می‌خورم صد متر متوالی اسفالت یکدست نداره از طرف سرابتاوه به سمت شهر رو ببینین آدم دلش درد میگیره واقعاً. به کسانی که دست اندرکارند و می‌توانند کار انجام بدن و دریغ می کنن
تا کی باید چوب بی خیالی مسولین را بخوریم تا کی باید شاهد ترافیک ایجاد شده توسط وانت بارها باشیم ترافیک یه طرف، اشغال یکطرف.
 
*سلام، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، لطف کنید تکلیف قبول شدگان آزمون شرکتی را مشخص کنید تا کی باید بلاتکلیف وایسیم؟
به اسلام کوچه‌های سرابتاوه الان 2 سال هست که زیرسازی شده ولی از اسفالت خبری نیست اگه زود اسفالت نشه همون زیر سازی هم فایده نداره مسولین یه فکری به حال ما بکنند.
با سلام خسته نباشید ازمسوولین شهرستان چرام تقاضاداریم یه نگاهی هم به پارک شهدای گمنام کنند.
ازاستاندارومدیران استانداری خواهش می‌کنم ی سری به بانک ملت بزنید.
*کبنا نیوز حداقل تو به داد ما برسید. از مسجد قبا دولت آباد تا کاردانش امام محمد باقر بلوار شهید قرنی چراغ‌های بلوار در خاموشی مطلق به سر میبرن هر چی زنگ به اداره برق شهرستان و استان زنگ می‌زنیم و حضوری اونجا می‌رویم کسی پاسخگو ما نیست.
*چرا دهیاریها پول برای اضافه زیربنای ساختمان ازروستائیان میگیرن مگه روستائیان اندازه ومتراژ را ازکجا باید بدانند به خدا این پولها خورد نداردو پایان کار نمیدن با بنیادمسکن خیلی اذیت میکنن.
 *درود کبنا وضعیت توزیع مواد مخدر بسیار در بین جوانان شایع و آسان شده است وبه راحتی به دست جوانان می‌رسد چرا فروشندگان وخرده فروش‌ها وسوداگران مرگ را تعقیب وگریز نمی‌کنند در شاهراههای اصلی به راحتی فروش می‌شود کاش متولیان امردرشهرستان بویراحمد ازخواب بیدار شوند.
 *با سلام لطفاً عزیزان شرکت برق بویراحمد وشهرداری یاسوج نسبت به روشنایی خیابان اصلی کوی امام علی. وشهرداری محترم هم نسبت به نصب تابلو کوچه‌های کوی امام علی اقدام کنند واقعاً اداره پست هم در پیدا کردن خیابان‌های فرعی مشکل داره گاها از مردم عادی کوچه‌ها را می‌پرسند (مثلاخیابان های فرعی شرقی هیچکدام تابلو ندارند) اگر هم فردی نا آشنا به یاد وبخواد آدرسی پیدا کنه باید حتماً بریم سر خیابان اصلی منتظر بمونیم تابیاد .... واین درشان مردم نیست.
 *با عرض سلام و خسته نباشید، چندین ماه هست که اب و فاضلاب خیابان‌های شهرک امام علی را کنده ولی اسفالت ننموده. و جلوبندی‌های ماشین‌ها را خراب کرده لطفاً به گوش مسئولین برسانید.
 *خواستم یه فکری برای آب شهرک امام حسین کنید که هر 24 ساعت شبانه روزی جمعاً 4 ساعت آب نداره لطفاً به فکر باشید.
* چرا اداره آب و فاضلاب شهری مشکل فاضلاب امامت 9 و امامت 10 را حل نمیکنه چزا برای کشیدن فاضلاب این منطقه یعنی از امامت 1 تا امامت 13 به ترتیب خیابانها فاضلاب خیابانها را نکشیدند. این چه بی عدالتی و تبعیضه.
  *وقتی گوش شنوایی برای عمل کردن وجود ندارد، چرا وقت خود را تلف کنیم؟ شما ببینید چه مدت صدای مردم راه اندازی شده و چه تعداد مشکل از طرف مردم مطرح شده است آیا حتی به یک مورد ترتیب اثر داده شده است؟ اگر سایت کبنا نیوز مشکلات مطرح شده را با مسئولین مربوطه در میان بگذارد و تا حصول نتیجه پیگیری نموده و در نهایت به نظر مردم برساند، آنگاه وقت مردم تلف نشده است و امید به حل مشکل در جامعه به وجود می‌آید. پس شایسته است ابتدا کبنا نیوز آستین همت را بالا بزند.
 * مدت یک سال ونیمه که برای نصب سرعت گیردرخیابان 16 متری شهرک امام حسین (ع) که ایستگاه آخرهست درخواست داده‌ایم تمام روال اداری راطی کرده ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته بیشترین تصادفات هم دراین خیابان اتفاق می افته اخه نمی‌دانم کی وکی باید این کار راانجام بده؟
*اگر جاده خاکی مابین جاده بلکو و پل جدید بشار که الان خاکی هست و بسته شده آسفالت شود ماشین‌هایی که از شهرک بلکو به سمت شرق شهر و اکبر اباد و علی اباد می‌روند، مجبور نیستند وارد بلوار انقلاب شوند و اینهمه ترافیک سنگین شود.
*سلام خدمت شهردار و مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج 48 دستگاه مسکن و شهرسازی خیابان ساحلی به فراموشی سپرده شده است محوطه آسفالت از زمان قدیم و چاههای فاضلاب تخریب شده سرباز با بوی متعفن سهم هر کدام از این دو دستگاه چیست. جرم ما فقط کارمند بودن است ناگفته نماند مدیر آب فاضلاب هم ساکن همین بلوکهاست و چاههایشان هم سر باز و مخروبه‌اند. به دادمان برسید.
 * تو را به همون خدایی که می‌پرستید یه فکری برای آسفالت مسیر تلخسرو تا پل بشار و بالعکس بکنید به خدا تمام لاستیکای ماشینا و جلوبندی آنها را نیست و نابود کرده شهرداری اداره راه فرمانداری صدای مردم را بشنوید مردم چه گناهی کرده‌اند که در این وضعیت گرانی باید تاوان نبود آسفالت را بدهند.
 48 *دستگاه مسکن و شهرسازی روبروی مسکن مهر ساحلی ترمینال قدیم با 1000 سکنه به فاضلاب متصل نیست.
 *تشکرازسایت محبوب کبنا نیوز از صداوسیمای استان می‌خواهیم فرهنگ کتاب وکتابخوانی ومطالعه را در جامعه به کمک نهادهای فرهنگی گسترش دهد وفصلی با عنوان کتاب در برنامه‌های کاری خود بازکند.
 بعضی از خیابانهای یاسوج از جمله خیابان از فلکه ساعت به طرف سی سخت سرعت گیر ندارد (نزدیکی‌های علوم پزشکی و جهاد کشاورزی) عبور از عرض خیابان واقعآ مشکل است خیابان شده جولانگاه رانندگاه بی فرهنگ و خلاف کار لطفآ فکری به حال عابرین پیاده کنید وظیفه شهرداری محترم یا راهنمایی و رانندگی می‌باشد نمی‌دانم.
 *لطفاً از کیفیت پایین غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بنویسید به خدا فرزندان ما سو، تغذیه گرفتند تغذیه دانشگاه به بخش خصوصی واگذار شده وهر روز بی کیفیت‌تر میشه بچه‌های ما مجبورند بیرون از دانشگاه غذا تهیه کنند فرزندم 10 کیلو وزن کم کرده چرا مسولین دانشگاه این قدر بی توجه‌اند. دانشجویان. از گرسنگی وبی بهداشتی وکمبود غذای دانشگاه وبخور ونمیر آن به کجا شکوه کنند.
 *در چند سال گذشته تعاون روستایی برای تامین میوه شب عید از باغداران کاکان سیب خرید می‌کرد. امسال تعاون روستایی متاسفانه از داخل استان خرید نمی‌کند واین باعث قیمت گذاری توسط دلالان و غارت دسترنج باغداران شده است. ممنون اگر سریع منعکس بفرمایید تا خرید تمام نشده.
 *با سلام کوچه جانبازان 5 (خیابان شهید دهرابپور) فاضلاب ندارد در حالی که تمامی کوچه‌های اطراف دارای فاضلاب هستند. خیابان شهید دهرابپور به علت خرابی و کنده کاریهای بیش از حد نیاز نیاز به آسفالت دارد.
*با سلام، نتیجه نهایی آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی استان به کجا رسید؟ قبول شدگان کی شروع بکار می‌کنند؟ تا کی باید منتظر باشیم؟؟ کبنا لطف کنید این جریان و پیگیری کنید.
*اگه مسولین کاری نکنندبرای بوی بدم درشهرک فاضلاب دامن خودشان راخواهم گرفت به گردشگران عزیز می خوام که سری به شهرک فاضلاب هم بزنند هی نگویید پایتخت طبیعت.
 *سلام، مسیر پل بشار ورودی شهر یاسوج دوربین جهت ثبت تخلف رانندگان ندارد و مدت زیادی خراب هست
با سلام مدت سه سال است که خیابانهای شهرک بسیجیان سرآبتاوه را زیر سلزی کردند ولی خبری از آسفالت وجدول کشی نیست. ضمناً دهیاری روستای سرآبتاوه این همه عوارض که از مردم روستای سرآبتاوه وبه خصوص شهرک بسیجیان دریافت کرده است چرا در طول هفته زباله‌های خانگی این محدوده را جمع آوری نمی‌کند. خواهشاً پیگیری کنید
*جاده سروک به اکبراباد صبح‌ها بسیار پرترافیک و شلوغ است و باریکی جاده جوابگوی تردد ماشین‌ها نیست. لازم است شهرداری با خرید چند متر از اراضی کارخانه قند و آرد و نشاسته نسبت به تعریض جاده اقدام نماید و الا در آینده معضل بزرگی را برای اهالی ایجاد خواهد نمود.
*سلام جاده نقاره خانه که از دل اکبرآباد می‌گذرد بسیار شلوغ و پر ترافیک شده تعمیرگاها وخودروها هیچ رعایت نمی‌کنند. بهتر است شهرداری از دل خیابان فوق یک ردیف جدول گذاری نماید. واقعاً این خیبان برای پیاده روی عابران مشکلات زیادی دارد. مخصوصاً با ایجاد پل سوم ترافیک بالارفته وزن وبچه ودانش آموزان با مشکل تردد روبه روشده اند لطفاً فکری به حال موضوع بفرماید. پیشنهاد می‌گردد تعمیر گاه‌ها از این خیابان جمع گردد.
*اسفالت مسیر تلخسرو به پل بشار از هم پاشیده شده مخصوصاً روبرو دکل صدا نجف اباد
*متاسفانه تعاون روستائی هیچگونه نظارتی بر نحوه توزیع آرد روستایی ندارد و بسیاری از موارد آرد به دست ما نمی‌رسد. اصلاً معلوم نیست کی آرد توزیع می‌کنند! بداد مردم برسید نان خالی در روستا که دیگه حق ماست! چرا کسی نظارت نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید دست افکن
Iran, Islamic Republic of
مهندس لدنی نژادمدیرکل محترم شرکت آبفای شهری استان ازمدیران توانمندوکاردان ومتخصص وکارگشای مردم وپیگیرحل مشکلات مردم استان مییاشد...مدیری که شب و روز بصورت جهادی پای کاراست...
رضایی
Iran, Islamic Republic of
من نبودم دستم بود... تقصیر آستینم بود...

آستین مال کت ام بود... کت ام مال بابام بود ...
.
.
Iran, Islamic Republic of
مهندس نژاد صفوی از مدیران شایسته وکار بلد اداره کل راهوشهرسازی استان می باشد،وکارگشای مشکلات مردم میباشد.مدیری که شب روز به فکر وضعیت این استان هست
کربلا عبرت
Iran, Islamic Republic of
اگه اعتبار دست شهرداری باشد برا آسفالت و خیابان های شهر انصافا شهرداری توانمند و با انصاف داریم
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا لطفا پیگیری کنید چرا بخش اورژانس دهدشت به پیمانکار داده شده
یه امپول 4200تومان میشه چراااا
Iran, Islamic Republic of
از شهردار دهدشت سوال کنید چرا زمین های خالی وسط شهر شده مرکز جمع اوری زباله! کارخانه یخ قدیم
10
Iran, Islamic Republic of
در خصوص آسفالت وپر کردن چاله چوله ها صبر کنید سال آینده انتخابات هست جناب حاج زارع در خدمتتونه
کمپ اعتیاد
Iran, Islamic Republic of
برای جمع کردن سوداگران از نیروی انتظامی هم جواب بخواین. هر چند تلاش وافری دارند.
اکبر محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض ادب یک ماه در خیابان ابوذر ناحیه یک سجاد شمالی کوچه قاسمپور کوچه اصغری پلاک ۸،گودبرداری شده ولی هنوز آسفالت نکردندهرچه زنگ میزنیم فقط ميگن پیگیری ميشه وخبر تا حالا نشد 09113237636
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1