تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۰۵۴۴۰
کبنا بررسی کرد

از شایعه تا واقعیت در باره تغییر رئیس اداره راه کهگیلویه

۶
۲
از شایعه تا واقعیت در باره تغییر رئیس اداره راه کهگیلویه
کبنا ؛رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه تغییر می‌کند؟
به گزارش کبنا از دهدشت، علی اصغر تارم رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه که پس از تودیع فرماندار سابق کهگیلویه (علی پوزش) زمزمه‌های تودیع و عزلش نیز بالا گرفته بود، حال بر اساس اطلاعات رسیده و به نقل از یک منبع آگاه وی دیگر به عنوان ریاست راه و شهرسازی کهگیلویه ماندگار نیست و در آینده نزدیک جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
 «روح الله همتیان» بازرس پروژه‌های اداره راه و شهرسازی کهگیلویه، «اسماعیل فتحی» معاون اداره راه کهگیلویه، مهم‌ترین گزینه‌ها برای ریاست اداره راه و شهرسازی کهگیلویه است.
روح الله همتیان دارای مدرک دکتری عمران و از نیروهای اصولگرا است، گفته می‌شود همتیان گزینه معرفی شده برای ریاست راه و شهرسازی کهگیلویه از سوی عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ بود.
زمانی که همه شرایط برای مدیر شدن همتیان و برگزاری تودیع و معارفه آماده بود، مدیر کل سیاسی استاندار (علی پرواز) و برخی اصلاح طلبان کهگیلویه، از موضوع باخبر می‌شوند و مخالفت شدید خود را اعلام می‌کنند و معتقدند که باید یک نیروی اصلاح طلب در این دولت روی کار بیاید.
اسماعیل فتحی دارای مدرک کارشناسی حقوق و از اصلاح طلبان کهگیلویه (طیف لاهوتی) است، که هم اکنون معاون اداره راه کهگیلویه است، گزینه جدی ریاست راه و شهرسازی به حساب می‌آید و مورد تایید حوزه سیاسی استانداری و اصلاح طلبان کهگیلویه به ویژه طیف لاهوتی است.
علی اصغر تارم مدیر فعلی اداره راه و شهرسازی کهگیلویه نیز اصلاح طلب (طیف منطقیان) است که در زمان نمایندگی بزرگواری معاون اداره بود، ولی از آنجایی که به بزرگواری رای می‌دهد و آرای بزرگواری در بهمئی نیز بالا بود، علی اصغر تارم را به عنوان مدیر معرفی می‌کند و در واقع می‌توان گفت تارم مدیر احمدی نژادی محسوب می‌شود.
 در ادامه منطقیان در دوره کاری استاندار سابق (موسی خادمی) که حرف‌هایش خریدار داشت، خواستار حمایت استاندار از تارم می‌شود، که نتیجه آن ماندگاری تارم در راه وشهرسازی کهگیلویه می‌شود و اکنون در پنجمین سال مدیریت و خدمت رسانی خود به سر می‌برد.
همه چیز شایع است
فرماندار کهگیلویه نیز در گفت‌وگو با کبنا در حالی که تغییر مدیر اداره راه و شهرسازی را رد کرده است، اظهار کرد: هیچ گزینه‌ای معرفی نشده است و همه چیز شایعه است.
 شاید چیزی پشت پرده باشد من بی اطلاعم!
تارم رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه نیز در گفت‌وگو با کبنا از تغییر مدیریت خود اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هیچ چیزی صحت ندارد و در حد گمانه زنی است، اگر چیزی هم باشد پشت پرده است که من از آن بی اطلاع هستم.
تارم عنوان کرد: در خصوص تغییر مدیریت، هیچ کسی با من صحبت نکرده است و احتمالاً آن بسیار کم است چرا که حوزه استانداری مخالف تغییر ریاست راه و شهرسازی است و اگر هم تغییری صورت گیرد حتماً نیروی دولت روی کار می‌آید.
وی افزود: باید گفت که عدل هاشمی پور نیرویی در اداره راه و شهرسازی کهگیلویه ندارد و تا جایی که اطلاع دارم همتیان خیلی هم طرفدار نماینده نبوده است، شاید چند روز آخر طرفدار نماینده شده است!
این منبع آگاه معتقد است:
این منبع آگاه معتقد است، اگر چه حوزه سیاسی استانداری همتیان را جز گزینه‌ها نمی‌دانند، ولی نماینده کهگیلویه بزرگ همچنان منتظر است تا به اصطلاح آب‌ها از آسیاب بیفتد و همتیان مدیر اداره شود، از طرفی همتیان نیز که از منتقدین دولت است این روزها در تلاش است تا ثابت کند دوره‌ای حامی خاتمی بوده است، پیش‌تر نیز استاندار سابق (موسی خادمی) قصد تغییر تارم را داشت (پیش از درخواست منطقیان از خادمی مبنی بر حمایت از تارم) و گزینه پیشنهادی نیز همتیان بود که شخصاً به خادمی اعلام کرده بودف احمدی نژادی است.
فتحی نیز معتقد است که باید مدیر اصلاح طلب در این دولت روی کار بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
دکتر همتیان یکی از نخبگان شهرمان هست.
ایشان اصلا سیاسی نیست
اتفاقا این دوره و دوره قبل رای به روحانی داد و عکس ومدارکش هم موجود هست.
دور دوم احمدینژاد و رفسنجانی خیلی از اصلاحطلبان با احمدینژاد بودن و ایشان را عده ای فقط برای اینکه خرابش کنن این برچسپ بهش چسپوندن
خدا را خوش نمیاد
ایشان دکترای عمران
مهندس محاسبات و نطارت
و یکی از افراد نخبه شهر هست.
United States
اتفاقا اصلا . رییس اداره کهگیلویه را ندارد شاید دربخش ساختمان کار کرده ولی در بخش راه خیلی ضعف داردکه این خود مشکل بزرگی می باشد
Iran, Islamic Republic of
این خبری که زدید زیاد مهم نیست .اونجا رییس عوض بشه یا نشه زیاد حالی به فرقش نداره .همون تارم بهتر از همتیان می باشد
دنیا
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس خشنود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تغییرات الآن آنی است و کسی خبر دار نمیشه مدیر امروز هست فردا صبح نیست که بنظر می رسه بهترین کار است زمزمه هایی هست که بعضیها در لنده و کهگیلویه عزل میشن بعضی مدیران انتصابی دو ساله در لنده تغییر خواهند کرد مثلا ع ج
چرام
Iran, Islamic Republic of
تورابه خدایه فکری برای اداره راه چرام بکنید ازهرطرف وارد چرام بشوید افتضاح است /
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1