کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نادریان: کار سختی در پیش داریم

22 آذر 1397 ساعت 21:59

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت: شرایط در نیم فصل دوم به گونه ای است که باید در پنج بازی میزبان و در هفت بازی مهمان هستیم که این شرایط کار مارا سخت می‌کند.


یوسف نادریان با بردی که این هفته کسب کردیم تیم از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی پیدا کرد، در نیم فصل دوم کار سختی در پیش داریم، شرایط در نیم فصل دوم به گونه ای است که باید در پنج بازی میزبان و در هفت بازی مهمان هستیم که این شرایط کار مارا سخت می‌کند اما با بچه‌های تیم هم قسم شده‌ایم تا در انتهای فصل جزو دو تیم اول جدول باشیم.
 
سرمربی نفت و گاز گچساران در ادامه افزود: در فصل نقل و انتقالاتی زمستانه به دنبال تجدید قوا هستیم، تا با تمام قدرت وارد مسابقات بشویم.
 
سرمربی نفت و گاز گچساران درباره بازی با شهرداری بندر عباس گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم از لحاظ روحی و روانی به بازیکنان این برد خیلی کمک کرد و حتی می‌توانستیم‌ با تعداد گل‌های بیشتری بازی را تمام کنیم خیلی خوشحالم که موقعیت کمی به حریف دادیم و فقط برای چند ضربه ایستگاهی بازیکنان تیم حریف وارد زمین ما شدند.
 
نادریان در پایان افزود: لیگ دسته دوم در فوتبال ایران مظلوم واقع شده شرایط بسیار سخت است، انشالله سهمیه صعود به لیگ یک بیشتر شود./فرتاک


کد مطلب: 405365

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405365/نادریان-کار-سختی-پیش-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1